УниКредит Булбанк отваря напълно безкасови филиали
Банката стартира нов модел на безкасово обслужване в няколко града в страната
УниКредит Булбанк отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. Красно село е проектирана и осъществена по нов модел на работа. Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната.
Стартирането на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните 10 години. Данните на УниКредит Булбанк сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64%, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42% през 2022 г. в сравнение с 24% през 2013 г. Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150%, а касовите обеми са нараснали 7 пъти.
"Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване. Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа", коментира Екатерина Кирилова, директор Клонова мрежа в УниКредит Булбанк.
С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, УниКредит Булбанк прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност.
Материалът е предоставен от УниКредит Булбанк.
НАЙ
Как изглежда изкуственият интелект в очите на студентите
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
България единствена в ЕС не е въвела всички облекчения от глобалния 15-процентен данък
"Главболгарстрой" е избран за строителството по проекта за разширение на производството на катодна мед на "Аурубис"
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
Бюджетната комисия прие на първо четене забраната за реклама на хазарт
Радан Кънев предупреди, че може да връщаме пари по ПВУ заради отложената енергийна либерализация
Парламентът улесни наемането на граждани от трети страни за сезонна работа у нас