Изнесени щендери, стелажи и закачалки оформят търговския вид на курорта Слънчев бряг. И този сезон обещаната от министерството на туризма, нова визия с алеи, свободни от търговски стоки, не се осъществи. Търговците твърдят, че шареното привлича туристите. Оплакват се обаче, че тази година гостите от чужбина са по-бедни и се пазарят за всичко. 

Това разбира се, не е новина. При вида, който придоби и продължава да придобива родното Черноморие няма шанс хора с по-големи финансови възможности да го посетят. Тук на почит е евтината бира, купоните до зори, забавленията, някои от които далеч не безобидни и пиянските изцепки. Презастрояването, мръсотията по плажовете, липсата на свободни зони и на пречиствателни станции увеличава потока туристи, но от тях ползата е малка.

Заради световното първенство по футбол и дъждовете Слънчев бряг е бил необичайно празен през юни и юли, съобщи БНР. Румънци, унгарци и италианци са най-големите организирани групи туристи за този сезон. В Слънчев бряг за първа година почти няма скандинавски и английски туристи, казаха търговците. Чуждестранните гости обаче почти не купуват и се пазарят за цената на всеки предмет

Опашки се виждат единствено пред обменните бюра.

Въпреки това гостите са доволни и остават с добри впечатления от страната ни, казаха още търговците. Но това едва ли ще ги стопли и ще замени печалбата им.