Няколкостотин марки са продали стоки за по над 100 милиона юана (над 14 милиона долара) през първите няколко минути от предварителните разпродажби на китайската платформа за онлайн търговия Тимол (Tmall) преди 11 ноември - "Деня на самотните сърца" (б.р.- събитието стана неизменна част от китайския календар, като хибрид между Черния петък и неделята на Super Bowl - огромна възможност за търговци и потребители), информира ТАСС, позовавайки се на сайта Пенпай.

Гигантът в онлайн търговията Алибаба (Alibaba) организира от 2009 година мащабни разпродажби на 11 ноември, като кампанията е наречена "Ден на самотните сърца". В този ден магазините, ползващи онлайн платформите му, значително намаляват цените си, допълва БТА.

Тази година Алибаба обяви, че ще има разпродажби не само на 11 ноември, но и в периода 1-3 ноември. През тези три дни потребителите ще имат достъп до много стоки с намаление.

По данни на Алибаба тази година при разпродажбите ще бъдат представени около 2 милиона нови продукта, което е два пъти повече от миналата година. На платформата Тимол потребителите ще могат да избират измежду 250 000 марки, като 2600 са нови чуждестранни брандове.

По данни на Пенпай за първите минути на търговия на 1 ноември продажбите на стотици известни марки са прехвърлили прага от 100 милиона юана. Сред тези компании са Найки (Nike), Адидас (Adidas), Епъл (Apple), Хуавей (Huawei), Лореал (L"Oreal) и много други. Обемът на продажбите на отделни брандове вече е изпреварил показателя за целия 11 ноември миналата година.

През 2019 година глобалната разпродажба, организирана от Алибаба, постави нов рекорд: общият обем на приходите на компаниите участнички достигна 268,3 милиарда юана (около 38,4 милиарда долара), което бе с 26 процента повече спрямо 2018 година.