Дигитален преход към нова потребителска култура
Универсалните бизнес системи залагат прогресивно на средства, които осигуряват дигитален режим на съществуване. Мобилните решения генерират неограничени възможности за комуникация и са основен канал за интеракция с потребители. Това, без съмнение, дава нов облик на установените връзки между традиционните организации и техните клиенти.
Бъдещето пред банковата индустрия изисква на първо място тя да има изграден персонализиран подход към клиента и потребителските нужди да бъдат приоритизирани. Релевантни средства за това се предоставят и от внедряване на автоматизирани процеси, които дават по-голяма ефективност, удобство и пестят време на клиента.
Bigbank България е иновативна банка с дигитална стратегия и валидирано онлайн присъствие. Тя e първата изцяло дигитална банка в България. Основана е през 1992 в Тарту, Естония и последните 30 години инвестира в качеството на екипите си и съвременни технологични решения. Следвайки този бизнес модел, Bigbank предлага повече стойност на своите клиенти и стимулира експанзията си на различни европейски пазари.
Bigbank има дългогодишен опит и експертно знание в кредитирането на физически лица, финансовата институция оперира в Естония, Латвия, Литва, Естония, Латвия, Литва, Финландия, Швеция и България. Освен потребителски кредити банката предлага депозити с отлични лихвени проценти. Последният продукт е особено популярен сред потребителите на Bigbank в Германия, Австрия и Нидерландия. Отскоро депозити се предлагат и от българския клон при най-изгодните финансови условия на текущия пазар и с гъвкави възможности при избор на период на изплащане на натрупания лихвен процент.
Все повече световни банкови организации се адаптират към глобалната дигитална промяна и новата потребителска култура. В тези условия въвеждането на иновативни подходи и технологични решения е ключово предимство. В продължение на години Bigbank залага стратегически не само на разработването на актуални финансови продукти, основаващи се на модерни технологии, но и на локалните си екипи, които управляват цифровата промяна и така спомагат за успеха на цялата организация. Движещата сила на тази дигитална промяна е концентрирана именно в хората, които създават технологията и управляват процесите, свързани с нея.
Основното конкурентно предимство на Bigbank е в приспособяването на интегрални (end-to-end) процеси. Услугите са базирани в изцяло дигитална среда от момента на кандидатстване до идентификация и финалното подписване на договор. Заявяването на конкретен продукт се осъществява бързо и лесно, а това пести времето и ресурсите на потребителите. Банката поддържа ясна и точна комуникация със своите клиенти, не ги ангажира със скрити такси, нито с допълнителни услуги или продукти. Bigbank инвестира в ползи, релевантни за клиента и се фокусира върху подобряването на потребителско изживяване.
Bigbank Bulgaria е специализирана банка, която не разполага с физически клонове и управлява връзката със своите клиенти дистанционно. Чрез наличните човешки и технологични ресурси се стреми да опознае потребителите си по-добре и да отговори на нуждите им по-лично, позволявайки си да бъде по-бърза и по-гъвкава от универсалните банки, без компромиси с качеството на кредитите и депозитите си.
Материалът е предоставен от Bigbank.
НАЙ
Как изглежда изкуственият интелект в очите на студентите
"Главболгарстрой" е избран за строителството по проекта за разширение на производството на катодна мед на "Аурубис"
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
България единствена в ЕС не е въвела всички облекчения от глобалния 15-процентен данък
Green Transition 4.0: Пътят към устойчиво и справедливо бъдеще
Радан Кънев предупреди, че може да връщаме пари по ПВУ заради отложената енергийна либерализация
Бюджетната комисия прие на първо четене забраната за реклама на хазарт
Парламентът улесни наемането на граждани от трети страни за сезонна работа у нас