Компанията отчита по-високи приходи както от мобилни, така и от фиксирани услуги в сравнение със същия период на миналата 2016 година.

Компанията отбелязва последователен ръст при клиентите на мобилни услуги, приключвайки третото тримесечие на 2017 година с 3 милиона и 186 хиляди абонати на мобилната мрежа, което е близо 30 хиляди повече в сравнение със същия отчетен период на 2016 година. 87% от всички мобилни абонати предпочитат абонаментни планове на срочен договор.

Запазва се тенденцията за увеличаване на дела на приходи от трафик на данни – ако преди една година той е бил 32%, то към края на третото тримесечие на 2017 делът на приходите от данни в приходите от мобилни услуги е 35%.

VIVACOM е традиционен лидер в доставката на фиксирани услуги, като запазва първото място в предлагането на интернет с 464 хиляди абонати и 26% пазарен дял в този сегмент в края на отчетния период. Над половината от абонатите използват високоскоростен достъп чрез оптичната мрежа на телекома, която вече покрива 1 милион и 100 хиляди домакинства в цялата страна.

VIVACOM е най-предпочитаният IPTV оператор и през третото тримесечие на 2017 г. 45% от общо 434 хиляди клиенти на платена телевизия от VIVACOM използват най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). Това представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.

В края на третото тримесечие на 2017 г. VIVACOM постига 94% покритие на населението в страната с 4G мрежата на телекома, която е доказано най-бързата мобилна мрежа в България според резултатите от спийдтест на Ookla за 2017 година*.

Благодарение на VIVACOM, достъп до високоскоростен мобилен интернет вече имат 992 населени места в страната. Инвестициите, направени за периода януари - септември 2017 г. са 126 милиона лева, като 75% от тях са вложени в мрежата на телекома.

VIVACOM ще продължи да инвестира в развитието на технологичната си инфраструктура и планира до края на 2017 г. да постигне 99% покритието на 4G мрежата си по население и 83% от територията на страната.