Спират вноса на въглища със сяра, но не и старите дизели

Проблемът с вноса на коли втора употреба може да се реши на европейско ниво, смята министър Нено Димов

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

г-н Министър, всяка седмица си минавам колата през автомивка и още на другият ден тя е покрита с един пръст прах. ПРАХ от кал а не сажди или други подобни глупости. И това е заради презастроеният град, малкото зелени площи, общините отказващи да глобяват простаците спрели в градинките и комунални фирми, които пръскат с вода веднъж на високосна година вместо редовно да мият улиците

"не могат да спрат административно вноса на старите коли" - Абе Нено ти тъп ли си. Просто следвайте техния пример - Забранете дизелите в София, Пловдив, Варна и Бургас и проблема ви е решен, кой чакаш наднационално Господ ли да слезе да те чукне по тъпата кратуна.

Защо Министърът на екологията не уточни Кои коли са по екологично чисти 20-годишен изправен бензинов газ пропан бутан и метан или дизел Евро 4 евро 5 според изследванията Колите които са на пропан-бутан и на газ метан са по екологично чисти от дизел Евро 4 евро 5 При това положение те също трябва да се възползват от поевтиняване на данъка от догодина

Тебе явно те е чукнал вече, как само с една ръка забрани целият градски транспорт и всичките обслужващи автомобили, било то боклукчийски, пожарни, линейки и тези дето ти карат хляба. А и да те питам защо пък дизел ЕВРО 5 да е по-замърсяващ от бензинов таралясник от 2004 без катализатор. И не ми обяснявай как всички карат на газ

защото утре ти се прецаква газовата и ти пак си караш на бензин смесен с масло. А и всеки бензинов автомобил чат пат работи на бензин, особено зимата. Най-големите бангии не могат да запалят даже на газ

тоя пич на снимката явно не живее в България а пристига отвреме навреме да участва в ТВ програми и да дава интервюта в пресата. Къде сравняваш Западна Европа и нашата си действителност бе пич ? То никаква база за сравнение..икономика, стандарт на живот, закони, правосъдие. Немога и немога да разбера на какъв принцип тия ги приемат в ГРОБ и изобщо после ги правят министри. Тоя що не каже къде в Европа особенно в оная където ходи има хора които да живеят на месец с пари м/у 100 Евро - 600 Евро ? Димофф когато твоя министерски съвет направи стандарта на живот по нашите земи такъв какъвто е в страните които даваш за пример тогава може да изискваш и да се молиш някой да ти помага , но докато мизерията п тия земи е 80% то тогава мълчиш и се съобразяваш с действителността. Що министърчето на сподели локомотивите в БДЖ повечето с какво се движат? Що не ги забрнаниш бе или там няма замърсяване?! Що не видиш в провинцията градският транспорт пише Евро 6 пуши като кумин на консервна фабрика ...що не мрънка затова бе? Масово камионите на строителните фирми (не всички) са като подвижно раково отделение ама да си ги забранил м ? Кумините на ТЕЦ Марица Исток замърсяват ли или те изпускат миризма на парфюм Българска роза м ? А като едно МПС е Евро 5 и е карано като такси и сега е на 200-300к километра то сигурно от ауспуха произвежда парфюм Ален Делон а ? Айде като си говорим да го говорим както е. Нежелая да получавам българска пенсия и българска заплата а да ме сравняват с това какво било в Германия , Франция или еди къде си

не бре той кара на газ когато иде реч за Екология а през останалото време движи на бензин и покрай бензина гори масло

Тая работа "на парче" няма даде голяма полза. Това, че спират въглищата със високо съдържание на сяра е добре, тъй като при изгаряне се получава серен диоксид, който с влагата от въздуха образува серниста кисели и така нататък... Но защо не се взимат мерки срещу старите и най вече неизправните дизели?

И така да е , къде сравняваш бензинов с дизелов, на който са премахнати филтрите?

Ама той е решен на европейско ниво! Културните европейски държави вдигат данъците и таксите за такива автомобили, а също така въвеждат поетапни забрани за употребата им до пълното им отстраняване! Не разбирам защо замърсените български градове не въведат забрани и регулации като в други европейски градове?!

Ами бачкай и си вдигни стандарта! То най-лесно е да висиш по форумите и да ревеш, ама никой не ти е длъжен да те отглежда.

съветът ти трябва да е: Включи се в далаверата на властимащите и си повишавай стандарта. Това с бачкането в България не става. Да не говорим, че и в Европа започна да става все по-трудно. Виж последната далавера за 50 млрд., направена в Германия, Франция и др. , изцяло изработена от банкери и юристи, спретнали си собствена реалност, в която всички останали са неосъзнати роби.

То дизела според теб масло не гори. Особено 20 годишните.

Когато си купих НОВ дизелов автомобил ,не беше замърсител ,тези производители и еколози ми дължат обезщетение ,защото аз не съм длъжна да съм всезнаеща ,и мисля че всички като мен трябва да внесем групов иск до производители и политици ,утре и телефоните ни ще са замърсител

Решението за старите автомобили, а и на много други проблеми е просто. Хората да имат нужните доходи да могат да си позволят да си купят по-нов автомобил. Всичко друго е ала-бала. Отдавна автомобила не е лукс, а необходимост. Убеден съм, че никой няма да си купи 10-15 годишен автомобил, ако може да си купи 5 годишен или дори нов.

И аз не разбирам защо в България заплатите не са като в културните европейски държави. Ако не живееш в България, мога да разбера неразбирането ти. Ако живееш в България, да се правиш на неразбиращ е меко казано странно

Въглища без сяра има само в САЩ и Канада. Не са много по-скъпи, но и транспорта до България допълнително ще ги оскъпи. Не само на студено, но и на тъмно ще стоим. И тогава умуването на тъмно или на свещи ще предизвика такава носталгия по соца, че демократи няма да останат.

Има газови уредби за дизелови автомобили, което значително подобрява отделянето на сажди. Трябва еко такса да се удари на бензина и дизела и натоварването на хората да е според караните километри. ако бензина е скъп няма кой да кара на бензин и да си държи неизползвана газова уредба. трябва да е пълен идиот и малоумник, след като дори и сега на газ излиза 2 пъти по-евтино, а на метан 4 пъти. Това че като му свърши метана или пропана и покара няколко километра на чист бензин изобщо не би трябвало да е проблем.

Колата, която не е годна за Кьолн или Мюнхен, не е годна и за България. ТОГАВА ЖИВОТА В СОФИЯ, ПЛОВДИВ И ВАРНА ТРЯБВА ДА БЪДЕ КАТО В КЬОЛН ИЛИ МЮНХЕН! ДА АМА НЕ!

Пък аз не съм сигурен! Друго си е 20 годишно БМВ, а не нова Дачия!

"Той посочи още, че не могат да спрат административно вноса на старите коли, защото ще бъде засегнат един от фундаменталните принципи на ЕС - за свободното движение на стоки." Тези се подиграват с нас!