Километър от софийското метро струва 29 милиона евро

Ако я нямаше подземната железница, днес близо 80 000 коли в повече щеше да имае по софийските улици, смята инж. Братоев

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Продължете метрото на север, инженери.

mari1955
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Б,ах си краденето!!!Ненаядоха се!!!Сега,като ви спрат кранчето от ЕБ ще ви видим, от къде ще лапате!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На всякъде такива инфраструктурни проекти (строеж на пътища, мостове, метро и др.) са "за добро" на обществото. Само в България се използват за тотално крадене, крадене, крадене.....!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

лошото е че бетона е много нискокачествен и се руши , както и изпълнението

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това е един от малкото останали свестни инженери в България. Благодарение на него, а не на Фандъкова и Борисов София има метро.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

братоев ли е свестен инжинер?! И този "свестен" работи с данка и боеко?! Айсиктирве!

mirosllaw
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Грешите. Просто в медиите излизат само хубавите неща. Разровиш ли по-дълбоко - мирише.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

кво се фука тоя 60% се крадат парите румъния има метро от 80те години.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тая тъпа даскалица не мога да я понасям вече, ама като гледам какво прави за хората в София със сигурност пак ще я изберат на есен.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Прави само простотии, от самоковски тип.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Значи комисиона на километър минимум 2,9 милиона (по Иван Костов и по Станишев), или по 5,8 милиона ( по ДПС и НДСВ) . Всяка партия с комисионите си! Едни взимат по 10%, други по 20 %, а има случаи, когато тези от ДПС взимат и по 50 %.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

От магистралите банкянският шайкаджия сваля по 70%.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Най-малко! Една жена на сбирката в Бузлуджа каза, че над 120% взимал.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това за Бузлудзжа живко мартинов - суджука ли ти го сподели?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Километър от софийското метро струва 29 милиона евро... Километър от тунела Готард струва 14,5 милиона евро! Смятай какво крадене пада в София!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всъщност струват 21 милиона - 57 километра за 12.6 милиарда. И има дребна разлика с нашето метро - няма станции през 900 метра, нито в цената са включени влаковете. Ама карай, пушек да пада. Къде ябълки, къде домати.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като ще си говорим за разлики сподели как 2 лъч дето струваше подобни пари вече спирките му текат, как го копаеха по "открит способ" по Ломско шосе, а Готард минава на места на километри под повърхносттта! Софийското метро не може да се равни по дължина само с допълнителните вертикални кладенци за въздуховодите! А пък това там за влаковете го разправяй на баба си! Те не са включени в строежа на метрото и СА ОТДЕЛНА ПОРЪЧКА!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бърза проверка показва че за Сингапур 1км метро = $600 милион, Хонг Конг 1км метро - $580 милиона, Будапеща 1км метро = $358 милиона, Япония и Кайро 1км метро = $321 милиона. Най евтиното което намерих по Гугъл е Барселона дето за 1км = $39 милиона...на фона на тези, нашите $29 милиона си е направо невероятно евтино. И със сигурност включва и кражбите!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бахта у нещастния гейберастяк! Какви са тия лъжи ве!?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като ви пречат фактите, напсувайте противника. Винаги помага.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е какви фактои са това бе?! Будапеща 1км метро = $358 милиона ????????? Да оставим настрана, че Будапеща има метро от 1896г! А па станциите им са направо дворци в сравнение със софийските кошари с турски плочници. А да турим по едни 500 еврака да те видя колко си смел на факти? Навит ли си?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не знаеш как се изписват числата, може би и цифрите не познаваш. Егати и неграмотника ГЕРБ-ерски!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Случайно ли си пропуснал ,че става въпрос за цяла осечка - пак в тази статистика е написано и ,,Sofia Metro Line 2: built 2008-12, €952 million for 17 km. After PPPconversion, this is $148 million/km. " , та те ли грешно са написали ...ти ли нещо не си дочел

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ААА неофициално колко окрадохте!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бърза проверка показва че за Сингапур 1км метро = $600 милион, Хонг Конг 1км метро - $580 милиона, Будапеща 1км метро = $358 милиона, Япония и Кайро 1км метро = $321 милиона. Най евтиното което намерих по Гугъл е Барселона дето за 1км = $39 милиона...на фона на тези, нашите $29 милиона си е направо невероятно евтино. И със сигурност включва и кражбите!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

От по-ранни публикации от 2015 се говори за средна цена от под 20 милиона евра на километър (подземна 17 милиона, надземна 11 милиона). Но както и да е. Цената е наистина ниска спрямо подобни проекти в други страни, но тренда на нарастване на цената е притеснителен. Отделно дано все пак приключат работата по третия лъч в обозримо бъдеще, че доста закъсняха и със сроковете.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Лъжеш! И аз направих бърза справка и съм изумен каква опашата лъжа си изходил!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Едни километри хвърчат, не мога да им хвана броя...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В Лондон. Отивам да взема детето от училище и чакаме отвън с дргуте родители. До мен японец, бащата на едно японече добър приятел на сина ми. Запраикзвахме се. Как е вика в България. Викам не знам, от малък не живея там. Аз, вика той, имам един колега японец който работи в България към японската фирма която е наета да върши някаква работа по метрото. Аха, викам аз, не знаех че японска фирма участва в проекта. Какво вика твоя приятел? Ами каза че често им спират работата докато не дадат пари под масата на разни политици и бюрократи. Замълчах си и смених темата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

малко смешно ......... машината си е долу в тунела. метрото не е частно че някой да го спира :Д

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Или не си ме разбрал или не съм се изразил правилно. Приказката е за когато се е строяло. Не става на въпрос за когато вече са го пуснали да оперира. Работиш, и идва нареждане от кметството примерно (или там която българска институция отговаря за това) и казва на фирмата "Спрете работа". Причини са си намирали - примерно археологически разкопки. И фирмата спира да работи - примерно тази дето копае тунела. Докато не си платят не им дават разрешение да продължат работа. Понеже е чужда фирма, всеки излишен ден им е разход..работници чужденци живеят в България, машини са донесени/наети на дневна тарифа, всяко забавяне им губи пари. Ако искат да продължат, плащат на определини хора които могът да вдигнат забраната. Мутренски подход...ако не му плащаш за чадър ти затваря бизнеса докато не му платиш!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

'ми японецът като не си е обмислил добре договора, ще го цакат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така е. Те работят по цял свят а Ганя само дома си знае ама японеца е прост! Не чух човека да се е оплакал че са изгубили пари...най вероятно са си го включили в цената. Те строят и турските мостове и тунели и по други държави от 2рият и 3тият свят работят, така че можеш да си убеден Ганя няма да ги изненада! В края на крайщата като види че се е прекарал щи направи тунела така че след 3г да падне върху кухата ти главата те питам тогава кой кого е надцакал!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тоя японеца в България са го пуснали на пързалката "една жена каза".

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.