ОЗК застраховане АД разяснява какви временни мерки и указания предприема във връзка с усложнената ситуация в страната и въведеното извънредно положение заради разпространението на коронавируса.

Ето какво споделят от компанията (б.р.-без редакторска намеса):

Уважаеми клиенти, колеги, партньори,
Уведомяваме Ви, че ОЗК Застраховане ще продължи да бъде вашият доверен партньор и ще бъде до вас и в тези трудни моменти.

Уверяваме Ви, че екипът на ЗАД "ОЗК - Застраховане", с внимание следим усложнената епидемична обстановка и полагаме възможните усилия да се предпазим взаимно.

За Ваша и Наша безопасност и спазвайки препоръките на специалистите, ви призоваваме да посещавате нашите офиси и ликвидационни центрове само след съгласуване по телефона и препоръка от наши служители, ако е невъзможно да бъдете обслужени от разстояние.

В тази връзка апелираме,
I. За сключване и отчитане на полици:
Ако сте
клиент:
Препоръчваме Ви да се свържете по телефона с нашите офиси и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.

Желателно е при посещение в офисите ни да сте снабдени с предпазни маски или шал.

Няма да се допускат в офисите лица с видими симптоми.

Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.

Ако сте застрахователен
посредник:

Напомняме Ви, че през уеб-базирания портал WWWINS, можете да издавате следните видове застраховки:

  • Гражданска отговорност на автомобилистите
  • Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите
  • Злополука на пътниците в обществения транспорт
  • Трудова злополука
  • Каско на ППС
  • Помощ при пътуване
  • Достъпна сигурност за дома
  • Стандартна - Първи риск за дома
  • Медицински разноски в БГ за чужденци

Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството.

По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.

Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание на Р България.

  1. За завеждане на претенции

За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция,
вашите уведомления очакваме:

При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилистта и Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл:
claims@ozk.bg

При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилистта, очакваме вашите уведомления на следният мейл:
lcsofia@ozk.bg

В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следният мейл:
ogledpps@ozk.bg

Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozk.bg

След получаване на уведомленията:

  • Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера й;
  • Ще ви дадем инструкции за изпълнение - за намаляване и/или ограничаване на вредите;
  • Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;
  • Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;

Какво не трябва да забравяте?

  • Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
  • Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.

Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл.

Ние от ОЗК Застраховане, твърдо вярваме, че здравето на гражданите е основен приоритет, а цената на превенцията винаги е за предпочитане пред цената на последствията.

Всички ние може да избегнем сериозна криза само ако се действа навременно, отговорно и адекватно.