InfoPay е информационна услуга за юридически лица, които имат няколко сметки в различни банки. Чрез специална уеб платформа потребителите получават бърз и лесен отдалечен достъп до своя финансов профил. Регистрираните в платформата клиенти могат във всеки един момент, през една точка, да разполагат с консолидирана информация за своите наличности и движения по всички сметки в различни банки, казва Яна Димова. Освен на собственици, управители и счетоводители на фирми, услугата е в полза и на счетоводни къщи, които обслужват много на брой клиенти със сметки в различни банки, уточнява тя.

InfoPay предоставя консолидирана информация за салда, движения, детайли и справка за списък на платежните сметки. Потребителите на платформата получават информация за всички свои фирмени сметки, регистрирани в различни банки, вместо от всяка банка поотделно. Яна Димова напомня, че това съкращава времето за изготвяне на справки и дава 24-часов контрол на средствата по вашите сметки.

С InfoPay потребителите получават винаги навременна информация за наличностите и движенията по своите регистрирани сметките от всякъде и по всяко време.

  • За кого е подходяща мултибанкинг платформата InfoPay ?
  • Как става регистрацията в InfoPay?
  • Какви функционалности предлага InfoPay?
  • Може ли услугата да се ползва през смартфон или таблет?
  • Колко струва на клиента достъпът до новата услуга на БОРИКА?

Отговорите на Яна Димова гледайте в бизнес подкаста "Какво могат парите?" със Стефан Кунчев.

Визитка:

Яна Димова е завършила "Приложна математика" към СУ "Св. Климент Охридски", както и практически курсове в областта на информационните технологии. Тя е част от екипа на БОРИКА от началото на 2020 г., като понастоящем отговаря за най-новата финтех услуга на компанията - InfoPay. Преди да се присъедини към БОРИКА, в продължение на 16 години е работила в Пощенска банка, като заема различни анализаторски позиции, свързани с разработката и внедряването на алтернативни и дигитални канали.