Текстилната фабрика от Благоевград "Fashion Supply" е позиционирана на европейския пазар вече над 10 години. Разработва собствени дизайнерски колекции в най-бързо нарастващите трендове в света на модата - облеклата с нестандартни размери. Компанията е партньор на най-големите модни брандове в сегмента - MS Mode, The Sting, Miss Etam и Terranova, разказа собственикът Димитър Стойков.

На 20 юли "Fashion Supply" ще предложи 651 хил. обикновени акции на beam пазара на Българската фондова борса. Те ще бъдат с номинална стойност 1 лв. и емисионна стойност 6.50 лв. Прагът за успех е записването на поне 500 хил. акции. С първичното публично предлагане (IPO) производителят на модни изделия очаква да набере 4 млн. лв. свеж капитал. Стойков ще използва парите за нова система за дигитален печат на платове, допълване на производствената и складовата инфраструктура, както и създаване на собствен моден бранд.

  • Каква е вашата бизнес история?
  • Каква е бизнес стратегията на "Fashion Supply"?
  • В кои държави се изнася вашата продукция?
  • Какви инвеститори се надявате да привлечете?

Отговорите на Димитър Стойков гледайте в бизнес подкаста "Какво могат парите?" със Стефан Кунчев.

Визитка:

Димитър Стойков започва своя бизнес път през 1994 г., като се включва в семейния текстилен бизнес. През 2010 г. създава своя текстилна компания "Фешън Съплай". Компанията реализира готови колекции облекло, като отговаря за целия процес - от дизайн до изработка. "Фешън Съплай" е един от най-големите в страната износители на трикотажни облекла. Компанията си партнира с големи европейски брандове и изнася облекло за Холандия, Франция, Германия и други държави.