Коментари - Как да се държим на нова работа | business.dir.bg
назад

Как да се държим на нова работа

Съвети как да изградите увереност, да създадете добри отношения с колегите и да се впишете успешно в екипа още от първите дни

Обратно в новината
| Редактор : Иван Цанев

Коментари - Как да се държим на нова работа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1

Коментари

По - старите служители да се въздържат от клюки по адрес на работодателя и колегите пред новопостъпил служител!!! Също и да не задават лични въпроси на новия си колега. Новопостъпил служител да се въздържа от подмазване към шефове и ръководители, защото старите служители това го виждат. Не харесвам нов служител бързо да си разменя фейсбук със служителите. Или да се добави шефа в приятели. Това е много подмолно и неадекватно поведение. Не харесвам и такива, които добавят работодателя в приятели във фейсбук и в същото време го плюят. Далеч от такива субекти!!!

Във всяка една капиталистическа кочина включително и България, работа се намира само по ДВА начина: с връзки и с пари. Това, което не се купува с пари се купува с много пари, включително и работа, кариера, кариерно израстване и всякакво развитие и т.н. Ай стига с тия вашите глупости бе, ДИРа! Кво се обяснявате тука кат някакви ученички в 5-ти клас?!

Формилата на успеха: 1. Яко подмазване на шефовете, във всеки удобем момент. 2. Плюене зад гърба на колегите. 3. Плете на интриги - колкото по-ниско е нивото, толкова по-добре. 4.Пасивно-агресивно, заядливо и арогантно поведение към колегите. 5.Избиване на всевъзможни комплекси. 6.Скатаване от работа и прехвърляне на работата на друг. 7.Вземане на болнични по всяко време с повод и без повод. 8.Ниски компетенции и умения за заеманата позиция. 9.Нежелание за поемане на отговорност и личностно и професионално развитие. И НАЙ-ВАЖНОТО!!! 10.Да слушате чалга и да сте изгледали всички сезони на "Ергена"!

Щипка те колежките по дупетата и им казвайте, как ще им скъсате катеричките от кекс. Така ще бъдете алфа-мъжкар и другите колеги ще ви имат респект.

Новите колеги да се въздържат от мнения и коментари поне в първите пет години.

Важно е на новата работа да създадете уважение към себе си и да покажете на ''старите кучета'',че вече ти си човекът.Аз някой,ако ми се направи на шеф без да е и го режа през краката.Така създавам още в начало респект.Ако пък искаш повишение казваш на шефа,че тези дето ги е наел нищо не могат и,че ти след като вече си тук ще оправиш нещата.

Като ти гледам правописа, направо си за уволнение.

як гюбек по розави прашки и активност по прайдовеъе, те това му е майката!