Цел: Камионите в Европа с нулеви вредни емисии до 2030 година
Shell и Deloitte разработиха доклад за декарбонизация на товарните превози, след анкета с лидерите в сектора
Обратно в новинатаКоментари - Цел: Камионите в Европа с нулеви вредни емисии до 2030 година | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тия станаха бетер от комунистите следващите 5 години ще изпълним 150% за дизеловите двигатели брак
са безплатни(но творящите тия планове са мнооооо добре платени)... за годината на изпълнение говоря, освен ако се няма предвид чисто новите само...
Пълни глупости...Шефа на Toyota, в интервю заявява, че политиците просто не разбират за какво говорят. Той дава за пример Япония - по настоящем, ако всички коли в употреба в момента са на ток, то енергийната система на Япония, не може да произведе необходимата електрическа енергия за зареждането им...
Бавно, много бавно се взимат нужните мерки! Когато най-накрая станат факт, ще е твърде късно и ще се окажат безсмислени. Но хората не осъзнават опасността, докато не стане късно.
а круизните кораби, които замърсяват повече от всички дизелови автомобили в света - нищо!
В България най-много пушилка вдигат камионите, които ремонтират и строят пътища, от любимите фирми на властта, но алчни и недоокомплектовани със стандартно оборудване, а все стари и пушещи машини 10та ръка.
Коментарите са излишни-60% неудобни и изтрити.Добре е вече да се помисли и за намаля- ване на замърсяването на пла- нетата
Скоро ще се спира и киселото зеле че и от него доста емисии има, и на кравите ше им спират люцерната
Хора, спокойно! Четете заглавието внимателно и правилно! "... с нулеви вредни емисии ДО 2030 година" ДО 2030-та година. След това пак може да си димим!
То не е само там... то е така на всякъде по Света. За България най-прости сметки показват, че ще бъдат необходими още минимум 10 блока по 1000 мегавата, и то произвеждането е лесната част, а преноса след това??? А всички батерии след това какво ще ги правим??? Освен всичко друго имаме 3 начина за производство на ток в такива наистина огромни промишлени количества и висока плътност (заемана от инсталацията за производство площ) Това са ТЕЦ, ВЕЦ И АЕЦ. При ТЕЦ-овете пак горим въглеводорди.. просто не ги горим на пътя, а ги горим в ТЕЦ-а... същия кеф. ВЕЦ-овете са изключително географски централи.... не на всякъде може да се построи ВЕЦ, той не може да работи с интензивността на ТЕЦ непрекъснато (почва се едно недоволство че водата за пиене е свършила) и обикновенно мощностите не на всякъде могат да бъдат еднозначни (на Ниагарския водопад може да се направи един ВЕЦ, на Ралското пръскало съвсем различен). Остават АЕЦ-овете... Коренно различна технология ни е нужна за добив на енергия (не говоря за ток, а за енергия като цяло) е нужен, защото на практика за последните 50 века не сме отишли много далеч добиваме енергията по един и същ начин - горене на въглеводорди, да преобразуваме я в различен вид енергия и я добиваме в различни количества, но основно я добиваме така... с горене...
ш, хайде преди да пишете да минете през правописа.. та то във второто ти зречение на 3 думи имаш 4 грешки бе! неграмотен, пък акъл тръгнал да дава
Много сте прави. може и да се слуяи това, но не след 9 години. сметката е проста - колко струва един камион на ток и колк на дизел. Колко бензиностанции има и колко зарядни особено в източните европейски вилаети.. Мисията е невъзможна, а ако все пак вземе да се постигне тази цел след 25-30 години, то тогава такава инфлация ни чака...
Всичко се прави да се елиминират вредните малки превозвачи, а после загубите лесно ще се избият.
Направете справка с конвенцията приета септември 2019 - ПРАВИЛА ЗА ДВИЖЕНИЕ ВЪВ ВЪТРЕШНИТЕ ВОДНИ ПЪТИЩА В ЕВРОПА . Това е само следствие от нея и идеологията " 0 " емисии е камиони без водачи / Швеция/