Коментари - Продажбите на електрически автомобили в Германия са се утроили през 2020 г. | Бизнес.dir.bg
назад

Продажбите на електрически автомобили в Германия са се утроили през 2020 г.

В края на годината 1,2 на сто от автомобилите по германските пътища са били задвижвани от батерия

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Продажбите на електрически автомобили в Германия са се утроили през 2020 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Един автомобил като зареди на бензиностанцията се маха. Тия кой ще ги накара да се махнат от колонката. Заряда може да е 10мин или 5 часа обаче колата със заврения кабел може да стои 2 дена щото оня го мързи да я махне.

BMW I3 зарежда за 10 мин пробег от 100 км (спрямо рекламата). Т.е. докато пиеш едно кафе можеш поне Варна-София да заредиш ако ти е мудна сервитьорката.

литият който може да бъде добит от човечеството на Земята от известните в момента находища е около 53 млн. тона. Тесла три в батериите си има около 12 кг литий. При 1,5 млрд автомобили приравнени към Тесла общото количество нужен литий е около 18 милиона тона. Т.е. в находищата има литии за около 4,5 млрд. автомобили.

и отгоре на това вече се рециклира на 98%

Около 1000 МВт мощности са достатъчни да захранят потребление на 5 милиона автомобила. 1,5 милиарда автомобила има в света, ако всички са електрички са нужни 300 000 МВт мощности. 300 реактора като тези в Козлодуй или 300 000 вятърни генератора с мощност 1Мвт, или фотоволтаици с площ 5000 кв.км или по-малко от 5% от територията на България са достатъчни да захранят всички автомобили в света. Разбира се при равномерно потребление през всички 24 часа. В пикови моменти ще са нужни допълнителни мощности или Гигабатерии за съхранение. 300 блока са около 150 АЕЦ като Козлодуй, а не 10 000 АЕЦ от мащаба на най-големите существуващи в момента, както пляскат наизуст малоумици някои списвачи.

електриеските автомобили са може би най-голямата лъжа последните години . един ел. автомобил става 'зелен' след около 150 000 км пробег . тогава е прага при който се избиват мръсотиите от неговото производство . и то само при положение че се зарежда от 'зелена' ел. централа .

Най-голямата измама е сътворил тоя, който те е излъгал че можеп да мислиш. Производството на конвенционални бензинови и дизелови автомобили отделя дори повече мърсотия при производсвото им. Сравняването на производството на електричка само с разхода на гориво от петролен автомобил е малоумно.

След 2 години ще има и при нас електромобили на поносими цени втора ръка

че батериите са 1/3 от цената на електромобила. А едва ли искаш да караш по 10км на ден.

И що по 10 км на ден трябва да кара? Що не 200 или 300 или 600 км? Пак някакви малоуни легенди ти водят мисълта....

Щото никой няма да го изхвърли ако батериите са добре. По скоро ще ги продаде отделно както правят тука в Германия.

На 12 октомври Hyundai обяви, че изтегля от пазара над 75 хил. електромобила. На същата дата от Ford обявяват, че ще сторят същото с 30 хил. бройки от хибридния Kuga, въпреки че моделът се продава изключително добре. Причината са тежки инциденти, при които тези брандове електромобили са се запалили. От Hyundai казват, че ще спрат от продажба такова колосално количество коли от модел Kona, тъй като те крият рискове от спонтанно запалване заради дефект в батериите.

Тесла 3 досега не се е палила нито веднъж.

Горят ако батериите са LI/io . Li/полимерните не горят.

Субсидиите за електрически коли в германия зависят от цената на колата. Всъщност никой от моделите на Тесла не подлежи на субсидия в Германия, защото прагът е 45,000€. Същото е и във Франция. Субсидиите са само за VW, Renault, Peugeot, Skoda.... И въпреки липсата на субсидии, Тесла продават доста коли в Германия. Германците карат много. Средно по около 15,000км на година. Освен това електрическите коли се обезценяват забележимо по-бавно от класическите. Така че нищо чудно да са предпочитани не само заради субсидиите.

В крайна сметка ще забранят колите за обикновения човек, това е което се случва. Уж еко положения, регулации, ден след ден рестрикции. Точно като с Ковида-все за наше добро. В крайна сметка под благовиден претекст ни се налага нова реалност-работим от дома, ходим на училище в лаптопа. Облъчват ни с еко настроения и заплахи. В крайна сметка ще спрат и колите, но те няма и да са ни нужни при такъв живот. Който има планина излишни пари ще си купи електрическа кола, докато не установи че тока, с който ще я зарежда ще е от вятърни мелници и ще е прекалено скъп. Така че живеем последните си нормални и спокойни що годе месеци. Чака ни вечен хоум офис и електрически трамваи. Плюс електронен пропуск за навсякъде, който ще се подновява само ако си се ваксинирал редовно за поредния ковид.

електричките са не по-скъпи от бензинките. Откъде ви идват такива малоумни сравнения е малка североизточна тайна...

Да не би да ми намеквате да си купя електричка? С мижавите си 7-800 лв. и при този "стандарт" и заемано място? Мдаа, донякъде ви разбирам - трудно е да дадеш и направиш първи нещо за другите, все гледаш да ги изтръскаш и те, за всеобща изненада, все още пускат по нещичко. Но за да вземеш, няма как, и ти трябва да дадеш, т.е. да увеличиш и инвестираш! Даа, много лоша работа, да му се не види макар.

Разликата м/у бензинова и електрическа кола се узбива за 4-6 години от ПОДДРЪЖКА И ГОРИВО. Но най-вече първото.

Избива се за 200 000 км. С една дума като стане за скрап според нормално живеещите на запад.

Не. Избива се на 80-100 000 км. Т.е. 5 години преди да я купиш ти бензиновата.

Няма разлика в цените вече. Това че са скъпи е нит от преди 3-4 години. Тесла 3 струва от 35 до 50 000 евро, колкото Фолксфаген, Тойота или който и да е автомобил от същия клас. В същото време има малки електрички с цени на евтините модели. Е верно при тях пробега е около 200 км макс, но това не би трябвало да е чак такъв проблем. Просто ще си взимаш 1-2 часа почивка като ходиш до морето.

разлики в цените може да няма, но при еднаква цена имаш доста повече неща в колата. Друго е че сравняваш цените без батерии които в Германия например са под наем в повечето случаи. За пример - Тесла 3 в зависимост от модификацията е около 35 000 евро както каза... батериите са м/у 6000 и 10000 евро (75 до 100 кВтч)

А що не спрат да ядат месо, което е 6 пъти по-голям причинител на замърсяване и засилване на парниковия ефект. Доказано. Иначе лицемерно загрижени за околния свят....хаха

Те и да не ядат месо тия , които се плодят като зайци пак ще изчерпят ресурсите на земята.

А защи да не си оазиш качество и стандарта на живот и да спестяваш там където можеш вместо от всичко. Значи ако няма тоалетна хартия дай и да не си мием ръцете. Все сме мръсни?!

че ако в този момент човечеството реши да се откаже от изкопаемите горива и да мине изцяло на ток, то за да се задоволи енергийният дефицит, трябва мигом да се построят около 10 000 АЕЦ от мащаба на най-големите существуващи в момента! (Сметките са на учени-специалисти отпреди 2 години) Та тези моди с електромобилите са много хубаво нещо, обаче... преди овладявването на термоядрената енергия не мисля, че е сериозна алтернатива на каквото и да било...

Ти наясно ли сиче затова не се прави от днес за утре? А случайно да знаеш че от 3 години в Германия се произвежда повече ток от вятърна и слънчева енергия отколкото всички останали? Аман от сметки на млекарчето. 10 000 били. Не са ли 8 754?

А случайно да знаеш каква е цената на тока в Германия? Аман от простаци с претенции.

Да знам. Живея в Германия простако.

Българите живеещи в чужбина са най - големите копелддаци ....да си живеят там и да не се бъркат в България !

Няма угодия на протесърската мъстия.

а случайно па ти да знаеш какви метали влизат в състава на батерията и ако трябва ВСИЧКИ да минат на ел.автомобили то трябва да ги докарват от Плутон и Сатурн ? защото на земята ги няма налични в такива количества .

Аре пак млекарските сметки. Дали па не са от Венера и Юпитер?

Само за сведение - за разлика от дизела и бензина батериите на електромобилилите се рециклират и повторно използват на 98%. Сега кажи знаеш ли от какво се прави катализатора и от коя планета са металите. После ше те питам за останалите компоненти които са доста повече в колите с ДВГ.

Явно нямаш никаква представа колко ток харчи една електрическа кола. Тази сметка е доста проста - една средностатистическа "електричка" харчи около 18-20кВтч/100км. При среден пробег 15,000км/година, това прави 2700-3000 кВтч/година. В България има около 2,000,000 коли, значи техният общ разход би бил 5.4-6Твтч на година. Един от реакторите на Козлодуй произвежда около 8 ТВтч на година, а освентова, Българие е НЕТЕН ИЗНОСИТЕЛ на електроенергия от порядъка на 10 ТВтч на година. Така че дори няма да има нужда да се строят каквито и да е нови мощности. Да не говорим, че тези 3000 кВтч, които единелектромобил бихарчил средно на година могат да бъдат произведени от около 20 кв.м. слънчеви панели. На практика всеки собственик на кола, който има гараж с покрив, може да стане напълно независим от електрическата мрежа и да си зарежда колата със собствени слънчеви панели.

Много са безшумни. За булгаристанец не стават. Ако кара през квартала, или ще трябва да кара с 20 км. в час, или ще гази хора, деца, котки, гълъби на всеки метър.

да те еб@т негрите и да се кланаш на Бай Дън, и не знай много!

Много лично го прие, бе! Да нямаш ел. автомобил? Ако те жегнах, прости ми! При нас има такива нещастници, които са се набутали с тия боклуци и ми е жал, принудени са да карат като охлюви, че иначе....

Явно не си шофьор. Щото ако беше, щеше да знаеш, че при леките коли при движение над 40км/ч се чува повече шума от гумите отколкото от двигателя. Сега се заслушай малко докато четеш това и ми кажи колко двигателя на коли чу.

Марката Фау Ве (VW) на групата Фолксваген (Volkswagen) !!!!!!!!!!!!!!!!! ооооооооооооо свещена простота дирническа !!!

Говориш много и не казваш нищо... съвсем като политиците!

и с какво ще ги хранят тези електрически автомобили, след като си затвориха АЕЦ-ите? Ум умува, ум робува, ум патки пасе...

И у нас е същото положение само , че не на електрически , а дизеловите масларки, защото с тях може да гъзарееш и да пускаш пушек в лицето на правещите се, че не те забелязват минувачи.

не до дизеларка. Моето С4 гори 4.0 на сто нафта. Сменях и FAP-a/ Едва ли замърсява повече от 20-годипните таралясници мерджани и т.н. на безнин...

Май не си разбрал, говорят за коли. не за ситроен

Не сравнявай твоето МПС с автомобил като Мерцедес, много хора ще ти се смеят.