Коментари - До 50% скок в цената на колите втора ръка, търсят се и електромобили | Бизнес.dir.bg

Коментари - До 50% скок в цената на колите втора ръка, търсят се и електромобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Борсите са пълни с гниещи през зимата и голящи през лятото коли, но няма нищо по алчно и тъпо от български джамбазин!

СЕРИОЗНО ... КОЙ БИ СИ КУПИЛ СМАРТФОН. ВТОРА УПОТРЕБА СЪС СТАРА БАТЕРИЯ, КОЯТО НЕ МОЖЕШ ДА Я СМЕНИШ ? ...

И в цените на бяла техника тип "нов внос", домакински потребности и връщане на обущари, шлосери, монтьори, сервизи за "реставрация". Въобще светлото бъдеще на ЕССР е пред нас. Са като се откажат и от Китайските продукти ще се върнат и училищата по занаяти:)

Смешна и фалшива новина , напротив никой не търси и купува 3.50лв нафта мерси карайре си ги .

Кирчо ще забрани колите ,купувайте си магарета от НС .

Много хора, ако вносът на нови телефони бъде ограничен, а цените скочат до небето.

Вдигнаха се горивата, време е и аз да си купя кола. Някоя по-стара, да гори повече

Ессср Постигна социализъма, режим на тока топлото, скоро ще чакате по десет години за кола

позициониране.

Ми бегай си в Рассията тогава -- там наскоро откриха капитализма.

Мда, от новината става ясно единствено, че цените на таралясниците ще падат сериозно.

Цяла Европа е така. Аз си купих кола в началото на Ковид простотията за £10,600 на 45000 мили. В момента на 70000 мога да я продам за 13,000 без пазарлък.

И ДА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ВНАСЯТ БРАКМИ ОТ ИТАЛИЯ.

Сметището на европа ни направиха!

Ще си седя тук да гласувам за възраждането

се внасят само уникати на 20 години и 154000 км.

Ми аз си купих кола миналата година, 2009-та произведена, за 9000 лева. Взех я с кредит за 12000 лева, и досега изплатих лихвата, имам 4 години още да изплащам главницата. Искате ли да ви я продам за 18000 лева като е двойно? VW JETTA, 1,9 TD, 105 к.с., ляв волан, перфектна, няма 170 000 км, за двойно, за 18 000 лева я продавам, мисля да си стиснем ръцете, а? Ко ши кажите пичyйе, навити има ли?!

Пълни глупости! Бараки бол, както обикновено.

Кат глеам У софето , само селски номера - пълно с талиги на по 15-20 год. Не ги спират ..... Ко да говорим !@

И най важното редовно сменят маслото на 7000 километра, пък гащите си на една седмица.

1. "липса на части заради пандемията" 2. няма газ и ток заради Русия... И тия докато се усетят, че в опитите да угодят на САЩ вредят единствено на себе си - ще фалират.

Ето това вече не го очаквах. Капитализма откри комунизма и го хареса, най-вече кризите, само че тук те вече са инсценирани. Също така предварителното плащане и чакане за автомобил, в Германия вече бележат добър успех, за нов автомобил се чака вече 5 месеца. Очаквам криза за хляб , олио и шпеков салам.

Нямаше червен пипер едно време Ей и кока кола! Сега няма пясък за чипове ,глей как се измени света от тъз демукрация. Кебапчетата бяха 12 стотинки а Макдоналдса 35 стотинки ха ха ха!

Цените на употребяваните автомобили започват да падат за първи път от година. Автомобилите втора употреба най-после поевтиняха отново след повече от година увеличение на цените, съобщи платформата за продажби AutoScout24. Според организацията вероятно това се дължи на летните отпуски. През юли платформата е продавала коли втора ръка средно за 23 531 евро. Това е с 227 евро или с 1,2% по-малко от предходния месец. В началото на тази година средната цена все още беше 22,158 евро. За последен път тази цена падна през пролетта на 2021 г. AutoScout24, който твърди, че е лидер на онлайн пазара на германския пазар за покупка и продажба на автомобили, каза, че сега, когато хората най-накрая отново могат да се насладят на лятото без коронавирусни ограничения, е очевидно, че ще харчат повече пари за почивка. В годините преди пандемията платформата също забеляза, че цените леко спаднаха през лятото, тъй като хората бяха малко по-малко склонни да търсят нова или употребявана кола. Цените продължиха да растат миналия месец във Франция, Австрия и Белгия. В Германия цената леко спадна през юли спрямо месец по-рано. Но намалението е само 0,2 процента. Със средна цена от 27 361 евро, Германия все още има почти най-високата цена на употребявани автомобили от европейските страни, които AutoScout24 следи. 

Голям скок….. ганя се напълни с трошки….. но лошото е, че коли има ама нормални хора не останаха….

Ами Москвич и Лада като престанаха да внасят милиони коли на европейския пазар до там ще се стигне. :)

Аз имам 3 коли, жена и любовница. Ти си мрънкай.

Забравяш бабата голфаджийка и акушер-геникологът на свободна практика в малко село.

Аз търся новата Лада без еърбаг и АБС кога ще я пускат

Преди 4 години си купих кола на една година. Тъкмо и изтече гаранцията. Сега като гледам цените мога да я продам на печалба, за 4 години съм минал около 50к километра. Всичките обслужвания ще си избия.

И при мен е аналогичен случая, но замислял ли си се какво ще си купиш и за колко след като я продадеш? Нали се сещаш, че и другите коли са поскъпнали, а не само твоята?

Значи чакаш за фейслифта 2024г.

И за двете коли който съм си поръчал съм чакал по 4 месеца. Те вече коли на склад нямат. Всичко е производство just in time.

Само да има кой да ти я купи... Хората нямат пари за хляб, чака ги студ и глад, високи сметки... Имотите летят в небесата, таралясниците и те поскъпнали с 50%... Много продавачи, малко купувачи...

До сто про шъ знаш! От си не йеб… псм,че някой ще ви се върже на лъжите?Лагите! Както казват бившите блгари от Северна Македония Който търси намира на добра цена и на истински километри

От 4 месеца обикалям авто-къщите, всичко се пише, че е на по 160 000 - 200 000 км, обаче след проверка се оказват таралясници на по 400 000 км и нагоре, рекордът беше една Октавия Италианка на 750 000 км. Най-нагло лъжат за ВСИЧКО! Продават ударени коли, преправяни, закърпени, а си ги купил и след месец си в сервиза за сериозни неща - скоростна кутия и други. Финално се отказах и ще си купувам НОВА кола, нищо, че ще чакам поне година. БГ авто-къща НИКОГА повече през живота ми!

за нов автомобил се чака между 8 месеца и година и половина.Аз по тошово време за 5 месеца взех един москвич другите чакаха с години модел,цвят и накрая духаха супата ,аз мислех че плащаш взимаш за каво скачаха навремето

Това се отнася за електората на Курнела,Муню и Слави.Че нямат пари за ,,ляп “и да си платят сметките.Ама щом е за братушкити умирът

чети ги тия бози преди да ги пуснеш в обръщение. Той аФтора е захлебил, ама ти надали от джамбазите....

Моят е модел от 2018, единственият ип68 на една известна марка, и не бих го сменил, та ако ще да се продъни света. Пипнах му малко софтуера, и сега кара по 3-4 дена без никакви проблеми на едно зареждане.

Производителите на чипове казаха че складовете им са пълни с заявена, произведена и неполучена продукция. И също така че имат 60% спад на поръчките за производство точно заради пълните складове. Автомобилните фирми твърдят че нямало чипове, производителите казват - заринати сме, не ги приемат (не искат да им бъдат доставени). В лас Вегас има 15 километра паркинг пълен с коли втора ръка, върнати от такива които не могат да си плащат лизинга. Колите са на банките. На седмица Пт парлинга се пускат по 60 коли на търг, а пристигат 140-180. Това е изкуствена спекула и манипулация на цената.

Абе ще я карам една година без кола. Нещо подобно и като паднат пак ще си купя. Аз си купих за 16к€ сега същите са по 20-22к€. Преди година бяха по 10-12€. Все си мисля че до 1-2 дизелите ще паднат.

Стига писахте глупости бе смешници. Никой не дава излишни пари за кошници. Пазарът е замрял и вие сега се опитвате да накарате хората да купуват докато "УЖ" не са поскъпнали още... Отидете във всяка друга държава и си купете каквото искате на нормални цени. Оставете българските търгаши да си се давят в лакомията ...

Ако не е Гоуф, не ми я хвали, няма цена!

Добре бе, продавам пасат 2013 комфорт, дизел, автомат на 250 000х. реални километра. 2ри собственик съм кара се само в Германия и Австрия. Има преглед, всичко е наред и се кара дневно по около 100 км. Колко давате?

Ти да не я плащаш с банички бе, тая джета ще изгние, докато я изплатиш. Мойта е С5-ца Х7 комби, 2008, на 248 000 истински километра купена, с нов истински тюв, на 4000 евра. Взех я толкова евтино, защото е на много километри, даже мисля, че от модификацията, дето търсех, беше една от най-евтините. Сега обаче същата под 8000 евро много трудно ще намериш, още повече с преглед и редовна, гледана, и от първи собственик като мойта.

И утре бензина като стане 10 лева литъра, а дизела 12 лева, а пък елктричеството стане 2 лева за киловатчас като в Германи и Великобритания. Тези електрически брички с 2 женски и 2 детски "сили", които сте си накупили сега на 50% по висока цена ще ги карате, само когато жената, тъщата и децата ги бутат.

И утре бензина като стане 10 лева литъра, а дизела 12 лева, а пък елктричеството стане 2 лева за киловатчас като в Германи и Великобритания. Тези електрически брички с 2 женски и 2 детски "сили", които сте си накупили сега на 50% по висока цена ще ги карате, само когато жената, тъщата и децата ги бутат.

Дай ми една, дето да е читава, да се привлечем с нея, и да е вярна, и ти обещавам, че ще си извадя колелото от мазето, ако това е проблема. Сек.са днес е безобразно надценен!

1500 лева.