Коментари - До 50% скок в цената на колите втора ръка, търсят се и електромобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По фейк статия не бях чел. Моделът лек автомибил който закупих преди една година сега се продава с цена по ниска с 2000лв

Каква стана тя? Върнахме се в годините на Соца,да чакаме по една година за кола и то на тройна цена! А бе ще ревете за бай Тошо, при него не беше лошо!

Супер, моята таратайка на 25 години, вече струва два пъти повече, добра инвестиция съм направил. Между другото продавам Астра 98.г нафта, много запазена. Цена: 6800лв.

Абе тая астра има ли живи съученици още? А измежду дупките има ли още боя поне? Колко масло гори на 100 км, 3, 4 литра?

Хората почнаха да гледат към елетромобилите , особенно тези които пътуват повече, защо да платя 20 хиляди за сносен за стар бензин , като мога да взема за 30-40 хиляди електричка и доморето да ми излезе 2 лева отиване и връщане вместо 20П лева на бензин... Ако пътувам често по бизнес или пътувам със семейството през уикенд , за 2-3 години излизам на плюс. Почнаха да търсят и газови уредби, пропан бутанът е на сметка в сравнение с бензина и природния газ.

какви са тези 30-40 хиляди, Вземи си нещо за 400 000 хиляди, за 2 месеца си на плюс...

Ти четеш ли какво пишеш или чукча не читател? 2 лева до морето и обратно? Ибааа го ти да не ползваш телепорт? Електричките са каприз на западното общество също както навремето бяха тамагочитата. Ще оцелее десетина години докато на повечето не им просветне, че за разлика от кола с ДВГ електричката след 10 години става купчина ненужен и НЕРЕЦИКЛИРУЕМ боклук. Като започнат да се трупат планини от използвани електрички с които след това не може да се прави нищо и тогава на простия западняк ще му просветне какво е сторил и ще се върне обратно към добрия стар ДВГ. Не на 100 %, но в голям процент. В България сме далеч от тези тенденции понеже няма кой да изгради мрежата за зареждане, а освен това ще трябват десетки милиарди да се преправи цялата електроснабдителна система в цялата страна. Това са пари, които няма откъде да дойдат и никога няма да ги има което автоматично задрасква електромобилите като масово явление у нас. Реално държавата трябва да олесни до максимум изграждането на соларни системи в частните имоти и посредством това да се реши частично въпроса със зареждането и ползването на електроенергия. Отделно автобусния транспорт в градовете и между населените места трябва да стане преимуществено електрически навсякъде където е възможно като това с времето би намалило цената на самата услуга и би позволило повече малки населени места да имат отново автобусен транспорт и то екологично чист. Всичко това обаче изисква време, пари и целенасочена държавна политика, което де факто обрича нещата у нас още в зародиш.

Сравнявам цените там където живея в момента. Нов малолитражен бензинов автомобил 5 врати за 25хил ЕУР или нов електрически същия клас за 35х ЕУР. Разлика 10х ЕУР. Средно 18х км на година струват 1800 ЕУР при среден разход на бензин 5лтр/100км и средна цена 2 ЕУР/лтр или 900 ЕУР при средно 20кВч/100км и средна цена 0.25ЕУР/кВч. Цената на тока е ако зареждам в къщи, навън това струва двойно. Не отчитам разлики в цената на застраховката, пътната такса и техническо обслужване, цените на енергията са завишени спрямо реалните. При това положение трябва да карам електричката поне 11 години за да си върна разликата в цената. Животът на батерията е 10 години и трябва да платя около 70% от цената на новата кола за да я сменя. Това означава, че електричката практически никога няма да се изплати. Картината силно се променя, ако новата бензинова кола е да речем Дачиа или Фиат за около 16х ЕУР. Електичка има смисъл ако получиш даначни облекчения като купиш лична кола през фирма - в някои държави е разрешено. Също има смисъл ако зареждаш на работа с безплатен или значително по-евтин ток, но кой може да гарантира колко дълго ще продължи такова положение. Бензиновата кола след 10 години ще продам за поне 5х ЕУР или амортизация от 2х на година. 10 годишна електричка в най-добрия случай ще ми даде 2х за скрап ако взема нова кола или амортизация 3.3х на година. Разликата в цената на енергията не може да покрие дори амортизацията. Решението да вземеш електрическа кола не е по икономически причини, сыщо както и решението да вземеш чисто нова кола.

Цените на колите наистина се качиха навсякъде през последните 1-2 години и са прекалено високи. Не може кола на 10-12-15 години да струва толкова колкото се иска днес. Гледам обяви и у нас и в Германия и определено цените са завишени и нереални. Недостигът на автомобили в Западна Европа е умишлен и създаден изкуствено като целта е възможно най-голям брой хора да се откажат от притежанието и ползването на лични автомобили с ДВГ и предвид насажданата опасност от ковид да изберат или алтернативни форми на транспорт - тротинетки, скутери, мотори, велосипед, пеша, или да си вземат електричка за която се чака още повече. Това ще продължи дълго време и е единствено с цел поредно ограничаване на правата на хората, лишаване от собственост, вкарване в определени модели на живот и изпълнение на плановете за Зелената сделка. Че трябва да се ограничи замърсяването е безспорен факт, но има по-добри начини да се накарат хората да се откажат от колите или да ги използват по-малко. Разбира се в ЕСССР винаги се започва със санкции и ограничения вместо със стимули. В повечето представителства като отидеш за нов автомобил и ти казват, че ще чакаш между 6 и 18 месеца в зависимост от това какво си избрал, каква комплектация е , какъв цвят и тн. Наскоро тук в Дир-а имаше статия за един от големите шефове в областта на автомобилостроенето, който директно каза, че отсега нататък ще е така и за колите ще се чака и ще се правят само след поръчка на клиенти тоест забравете какво е било досега. Коли на склад няма да има повече. Това разбира се прави с цел да се намалят разходите на автомобилостроителните компании и не е лошо, защото се хабят по-малко ресурси, но в крайна сметка не се ли изражда лека-полека така лелеяния капитализъм в развит социализъм и дори в комунизъм? Къде са всички сини гурута дето скачаха по площадите преди 30 години и крещяха колко хубав е капитализма и как кой не скача е червен? Е гурута демократски какво стана сега? Ами, че то ЕСССР е по-зле и от СССР. Само сменихме посоката от изток и сега се кланяме на Запад. Сменихме Москва с Брюксел ама май на ония в Москва поне маааалко им пукаше за нас, а тия в Брюксел хич не им дреме за нас и са готови да ни пожертват при първа нужда. Какъв е тоя развит капитализъм и рай на земята наречен ЕС в който през 21 век чакаш за кола, жилищата са на непосилни цени, инфлацията е двуцифрена, има цензура и не можеш да кажеш на глас какво мислиш, медиите ти втълпяват какво да мислиш, кой е прав, кой крив, кога да се къпеш. Какъв е тоя ЕС с недостиг на газ, парно, а скоро може би и с режим на тока? Това ли беше целта на промяната през 1989 г.? Затова ли беше всичко? Карахме, варахме и накрая пак същото. Айде нема нужда. Да идват по-скоро нови евро и наши избори, че да изритаме шибаняците. А цените на коли и имоти ще паднат съвсем скоро когато всичко се срине и хората ще бъдат принудени да работят, за да оцеляват.

Ако в Европа се чака месеци , то в Москва ще чакат поне 5 години за правена с теслата лада и джуган...

Зеленски ли ти го каза това или кристалната топка ти го подшушна? Не забравяй, че от другата страна на Сибир са китайците, а те могат да правят сапунерки 24/7/365 тъй, че повярвай руснаците няма да има нужда да чакат за кола. Сега доколко китайските сапунерки и евентуално възкръстналия Москвич са коли е друг въпрос.

Да, затова истината е в старите коли, и особено в по-рядки и качествени модели. В момента един ХМ се намира на около 7-20 000 евро, а аз моят го продадох преди две години за без пари, щото така бяха цените, и съжалявам, щото и като кола беше ок всичко по него. А всеки, който е имал такъв, знае че той е сам в класът си, и няма никакъв аналог между подобни други автомобили. Обикновено пижо 106 1.1, струва около и над 100-1500 евро, а тия коли бяха по 250 евро само допреди две години. Ако търсиш 1.4 цената скача с още 600-700 евро. А ако имаш късмета да искаш рали, или Саксо ВТС, поне 2000 евро са в момента. Виж някой пасат, има с повреда за около 2000 евро, ако искаш читав, цената е поне 6000 -12000 и то за година 2006-2008. тоест стар.

Гольо, виж накъде се движи потока от хора и ще разбереш с тъпата си глава къде искат да живеят хората. Големи разбирачи се извъдили тук. Ти знаеш ли, че тук се чакаше за жигули по 15 години. Не сравнявай несравними неща. За забавянето на производството има ред обективни неща. Европейския съюз му пречел, еми иди в Русия, бе. Запиши се там доброволец за 1000 евро на месец бий се в Украйна, и карай безплатно ръждясал танк. Има една стара приказка - нашли и зашли....Така и такива като теб.

Всеки път когато има спад в търсенето излизат подобни статии. Нашите журналисти са готови да напишат и че земята е плоска, стига да си платиш. Между другото 95% от обявите в мобилето са на коли, които стоят по автокъщите с години

Че цените на автомобилите се вдигнаха доста - вярно е. В последната година цените на някои автомобили скочиха с 30-40%. Интересното е, че тази тенденция е от началото на 2021-ва година до сега, а в момента балона се пука бавно. Само до преди два месеца, търсих кола, а нямаше избор. Всяка кола, която се появяваше (употребявана от представителство) се купуваше за 1-2 дни, понякога и за часове. Това наложи и вдигането на цените до безумни стойности. Пример - кола купувана нова миналата година, тази година струва по-скъпо, като употребяван автомобил. Това наложи и тенденцията на автокъщи и дилърства да започнат да внасят какви ли не боклуци от Германия (да, дори официалните представилства) и си напълниха паркингите с кочини на брутални цени. Давам личен пример за кола от Ауточойс Велико Търново, на 50 000км, на 3 години, внесена от дилърство на VW в Германия. Оказа се, че е била удряна отпред, но никой от тези хубавци не споделяше този факт. Накрая се показа в сервизната история на колата и те нямаше какво да кажат. Но...в момента, автокъщите и дилърствата са пълни с коли на брутални цени, а хората се изплашиха от кризата, която се задава и цените на всичко и спряха да купуват. Познайте сега какво ще стане с цените на тези коли и как пазара малко по малко ще се регулира. А тази публикация/новина я четем и слушаме от няколко дни - видно платена от Асоциацията на вносителите, за да раздвижат малко пазара...ама както казват на село "късно е булка за китка". В Европа и Щатите нещата са още по-зле. Автомобили стоят на паркинги (върнати от лизинг поради лични банкрути) и чакат някой да ги купи...само дето няма кой.

Миналата година един познат си купи една шкодичка комби на 9 години. Супърб с V6 3.6 260 к.с. 4х4 на 216к км., купувана от Еуратек с един собственик. Чист бензин без газ. Добра колица. С всичко възможно по нея. Най-високо изпълнение. Плати я 12000 лв. Преди месец я обяви за продажба и се яви някакъв момък от провинцията. Без пазарлък му брои 18500 лв. и я взе. Явно цените са се вдигнали без майтап.

"През последните няколко месеца търговците отчитат и друга тенденция. Повишаване на интереса към електрическите автомобили заради високите цени на горивата." Това е една голяма лъжа ! Никой (освен неосведомен или излъган) човек не купува електричка - втора ръка ! Защо ? Защото електричка втора ръка означава в 90% от случаите, че акумулаторите на електричката са за смяна, а те струват 70% от стойността на новата кола ! Т.е. купвайки електричка на 4-5 г. ще ви се наложи да купите акумулатори, които заедно с цената за "втората ръка" ще струват повече от колкото да купите чисто нова електрчка от магазина. За това в Европата има гробища за електрички. Те приличат на български "елитни" автокъщи - нови лъскави автомбили, но паркирани там завинги - акумолаторите им са заминали безвъзвратно и са неизползваеми !

Само производителите и търговците на хибриди ги вярват тия глупости за 30% по-малък разход. Някакъв по-нисък раход от хибрид би могло на теория да има ако го караш много плавно и предимно граско с до 50 км/ч за да е повечето време на батерия и тази батерия вечер я дозареждаш на ток. Ако ще чакаш бензиновия двигател да ти зарежда батерията ще харчи като бензинов автомобил - доказано е многократно на практика.

Аз пък инвестирах в кон - 5000 лв. Зарежда за около 4 часа по 7 кг. зелено гориво на ден и това количество стига за 4 км. Имам 2.5 км отиване и връшане до нивата и 1.5 км отиване и връщане до кръчмата. Бонуса е че карам пиян и без книжка.

Пет хилки за кон, това освен за луканка и кюфтета, за какво друго става?

Внимание, големи мошеници продават до Варна на острова, автоморгата под Аспарухов мост. Напълно нелегални са, и почти всичко, което продават е чаркалак от други модели коли. След измама стават нагли, не можеш да се разправяш, няма връщане на пари. Чуете ли Варна, питайте от къде да си вземете частта, и ако чуете под Аспарухов мост или острова, не се занимавайте изобщо, изхабени нерви и загубени пари.

Електрически кафеварки случайно не търсят ли, че се посъбраха у нас няколко неработещи и се чудим какво да ги правим...Направо са като нови, само една баба си е правила веднъж чай в полите на Витоша, сядаш, сипваш и пиеш....

само при авто джамбазите, нали? Някой ако иска да ми вземе 16 годишната 335 хил км-трова Алфа дошла на собствен ход от Холандия, гледана и обслужвана тук редовно, за двойни пари, ба тия, на които я взех от там. Ама няма мераклии, щото глупостите на авто джамбазите и журналята край нямат.

Тази АСОЦИАЦИЯ на ВНОСИТЕЛИТЕ е асоциация на лъжците, все още масово се връщат километражи и държавата гледа безучастно вече 30г. Масово коли на 12 - 15г са на 180хил.км а в Германия и Италия карат здравата и правят по 50хил.на година.

Всъшност видях 4г. Рено Шеник в Италия на 25 000 км. Което прави по 6250км на година. От тези км вадим 6000 до БГ.

ги купува тия строшени кошници!

Българска работа , купуваш го за 200 евра , а у нас го продаваш за 5 000 евра , а има цяла АСОЦИАЦИЯ на ВНОСИТЕЛИТЕ баси как звучи ?

Не е проблема броя на местата за зареждане, а това, че самото зареждане отнема часове. Малко са автомобилите, които могат да се зареждат с 21кВ или повече. Дори и да има 1млн места за зареждане, това да трябва да зареждаш с часове, след като си минал 200-300км е безумие.

Аз чакам новия модел москвич!

Няма ли новини за Укрите в които да сереш, тъп соросоробе.

Явно няма, путлеросмук.

Има рейс бе, с климатик, уху.

Стандарта на живот само в България от цяла Европа е трагичен. Ние сме ужасно бедни. Преди две седмици бях на гости в Англия и с моята заплата биваше работата.

Ежедневието им е по-евтино от в България.

Това е за да преглътнат по-лесно вноските за ипотеката, колата и енергийните сметки дето им вземат общо 80% от заплатата за месеца.

"Повишен е и интересът към хибридните автомобили заради ниския разход, който е средно с 30% по-малък от този на стандартен бензинов или дизелов двигател в същия клас." По-голяма глупост не бях чел. Хибридите били по-икономични хахаха. Ходихме до Гърция с две коли - хибрид и дизел. На пълен резервоар с дизела направихме отиване-връщане, без да зареждаме 950 км. Хибрида зареди 2 пъти, защото втория път не бяха сигурни дали ще им стигне до София.

От 1001 нощ

имам и хибрид - тойота c-hr 184 коня и дачия - дизел 116 коня, И двете са ми от магазина. Разход - еднакъв! 6.8 да не ти споменавам AMG GLE 53 (отнесох го преди два месеца от балкан стар-а пак чисто нов) градско - 12. Ако го ребриш 15.5 това все пак са 435 коня. Та тия лафове за дизела дето харчи капкомер на хиляда километра...... във форума на фолксваген ще ти повярват :)

Балкан Стар отдавна няма. Нещо послъгваш

Я кажи и за ферарито, дето го взе чистак ново от....

Някой беше сметнал, цената на тока за колата на 100км ... Дачия на газ май излизаше същото. 7,8/100. По сегашните цени ми е 7,50лв на 100 км.

Да ти кажа, че аз пък отнесох едно Ferrari SF90 миналия месец от Ауто Италия. Хибрид. Подхарчва градско към 15-16. Ако се наредя на тунела на Люлин може и до 18 да скочи. Ама все пак това са 780 кончета и още 220 на тока. Та станаха 1000. Абе разлика няма особена щото електриката държи до 25 километра и после пак съм си на бензин. Та такива ми ти работи. Може да ги дръпнем някой път с мерцедесчето из преките на Захарна фабрика.

Не знам, две турбини, дизел хди, 56 литра 1100 км, абсолютно редовно. Сметни си колко си се набутАл.

На хамстерите коли няма да им трябват дам.

Спекулата е повсеместна, но все още има прости българи, които не схващат връзката между любимеца си Путкин, неговата "специална военна операция" на водената от него педерация, и случващото се с цените и стандарта на живот в световен мащаб. Но съвсем скоро ще им се наложи да прогледнат и едно е ясно-пРоссия скоро ще е на бунището на историята

Фъцк де ЕУ.

Нидей рива робе, няма да има нито центове, нито еане. Рецесия има.

ЕК ЕС ще часат за електро коли те само данъци и такси слагат и народите ще си карат старите коли

когато се случи да прочета тук, че цените на булките втора ръка от Тайланд, Камбоджа, Мианмар, Бангладеш, Лаос, но не и Виетнам (там са пичове, всичко е точно) - тогава ще се притесня от цените на трошките втора ръка (ако действително са втора)... Абе хора, вие не усещате ли, че вероятно и година време живот не ни остава, за чий чеп ги не публикувате, а буквално ги измисляте тези новини? На кой му пука за тия джамбаски проблеми бре???

Носи си белите дрехи. Нещата са яко в тресавището. Излизане няма да има тоя път леко. Ако сме късметлий ще е бързо бум. Ако сме каръци ще влачиме хомота на ядрената зима. Свиркай си. Като не можем да се обединим и да реагираме към реалните проблеми, какво ни остава? Украинците стрелят втори път по атомна централа, а Европа пуска новини, че Руснаците се обстрелвали сами. Филма е свършил отдавна. Чакаме финалните надписи.:)

си, пич, съжалявам, изпушил съм от нерви. Днес предадохме на наш прекрасен колега плик със събрани пари за лечението на тригодишната му щерка. Без химио-терапия, направо на радио... Майката се разбесня и припадна. Пликът й се стори тънък... Абе за какво си говорим тук, нищо човешко не е останало в нас, всички сме изроди!

Още след 2015 та, световно. За мен не е изненада нито Ковид, нито Украйна. Следя независими източници и анализи на американци от 2013 та (Папата тогава каза, че ТСВ е започнала). Обществото се разпада, разделихме се на фили, фоби, анти-ваксъри и ваксъри, гледаме как да се игнорираме и "победим" един друг. Въпреки това, ако има изход, ще оцелеят човеците а не зомбитата. Помагаш и не чакаш обратен отговор. Често тези, на които се помага игнорират помагащият от страх, че той им напомня че са били слаби или са имали нужда. Помогнали сте на детето, реакцията на майката е без значение. Поне според мен де. Знам ли вече и аз.

Стана ми някак си мило като прочетох че се чака за кола с години! И как старата кола постепенно става по-скъпа от новата. Напомня ми за едни "хубави" времена и порядки... Кой не скача е червен!

Скоро очаквай и лихвоточки...

Престанете да пишете глупости. Никой не дава излишни пари за каруци. Пазарът е тотално замрял а вие се опитвате да накарате хората да купуват докато "УЖ" не са поскъпнали още... също като имотният балон... ПУК

Ми беше ясно, че нещата ще се омажат. Разкарах успешно новата колица за която годишно киснеше поне два пъти в сервиза и реших, че ще съм талибан и ми трябва нещо като за Българските пътища и условия на движение. Тъй като не успях да се доредя за един Тойота пикап, си казах. Колко по-малко пари мога да дам за нещо, за което няма да ми пука. Грабнах първото ЦЛК Компресор 2001 ва и го реставрирах с оригинални части. Цялата операция излезе 14 000 български пари. В сервиза ме мислеха за напълно откачен, че давам 700 лева за оригинален дебитомер на Бош. Като им казах, че всичко, което трябва ще се смени с оригинални части тотално ме отписаха, но изпълниха задачката. От тогава съм го съдрал от каране и само сменям масло. От сервиза ми звънят да питат още ли работи ( щото ме знаят, че не го пазя хич). Някога немците са правили автомобили. Сега правят смартфони с гуми. И "мууд" осветленийце, цветомузичка за народа да се радва:) Нова кола повече няма да пипна. Идеята да изплащам автомобил (ако не е фирмен) е безумие. Фолксваген Артеон дето почва да прилича на кола и не е предно предаване е 95 000 лева а базовият модел е 79 000 лева. Пари като вестници бе, само милионери в тая държава има.

Реставрирах Jaguar XJ X308. Обясняваха ми, че това ще ме остави на пътя и само наливам пари за лудо. Ми работи си безотказно а кефа от интериора и возията, усещането при шофиране го няма в друга колица. Харчи като го настъпиш но като знам, че до няколко години ще ни забранят да ги караме въобще не ми пука хич. Ще караме варели с газови уредби и електрички втора ръка и тва е. То вече проблема е, че ще ни набият данък пържола и кифте. Политкоректно ще се ядат хлебарки и червей.

Браво бе, 700 лв за една жичка... Дебитомерите за Бенц от тия години приключват на максимум 300 лв. Ти да не си го купил от Силвър Стар? Иначе да, колата е перфектна, части бол, инфо предостатъчно и майсторите не ги гледат като извънземни.

Ако си е взел оригинална част от BOSCH по каталожен номер не е много далеч от тази сума. Иначе да тия мерцедеси са корави, звука им е дървен ма това се оправя при желание:)

Джамбазина. Айде да видим кой ще им купува бричките на по 500К километра. Да ги обяват на цената на нови ако искат.

И утре бензина като стане 10 лева литъра, а дизела 12 лева, а пък елктричеството стане 2 лева за киловатчас като в Германи и Великобритания. Тези електрически брички с 2 женски и 2 детски "сили", които сте си накупили сега на 50% по висока цена ще ги карате, само когато жената, тъщата и децата ги бутат.

И дизела пак ще излиза обаче по-евтино, поради принципа на работа, а двг може да работи и с по-голям избор на алтернативи. Те за кво мислиш, че така скачаха тооочно срещу дизелите, и особено срещу истинските, отпреди комън-рейл ерата? Те направо са вечни, и с мазут да ги заредиш, пак ще работят чудесно. И ток не им трябва.

Добре бе, продавам пасат 2013 комфорт, дизел, автомат на 250 000х. реални километра. 2ри собственик съм кара се само в Германия и Австрия. Има преглед, всичко е наред и се кара дневно по около 100 км. Колко давате?

1500 лева.

Стига писахте глупости бе смешници. Никой не дава излишни пари за кошници. Пазарът е замрял и вие сега се опитвате да накарате хората да купуват докато "УЖ" не са поскъпнали още... Отидете във всяка друга държава и си купете каквото искате на нормални цени. Оставете българските търгаши да си се давят в лакомията ...

Производителите на чипове казаха че складовете им са пълни с заявена, произведена и неполучена продукция. И също така че имат 60% спад на поръчките за производство точно заради пълните складове. Автомобилните фирми твърдят че нямало чипове, производителите казват - заринати сме, не ги приемат (не искат да им бъдат доставени). В лас Вегас има 15 километра паркинг пълен с коли втора ръка, върнати от такива които не могат да си плащат лизинга. Колите са на банките. На седмица Пт парлинга се пускат по 60 коли на търг, а пристигат 140-180. Това е изкуствена спекула и манипулация на цената.

От 1 седмица търся в САЩ една обикновена част: алуминиева планка на която се завърта горивния филтър а отгоре има ръчна помпичка за обезвъздушаване(при нужда) за Волво камион. Нито 1 дилър в САЩ няма. Имало 1 бройка само, но в Канада. Euro 5 стандарт. За камионите от 2019 г.Тази "джаджа" я произвеждат на 1 място ....в Турция. За целият Свят. Старият вариант е с метална съчма, която се избутва от налягането на дизела. Новият "стандарт" е с ....пластмасова. И тя се изнася бързо. И го произвеждат, повтарям, само в Турция.

Слагай взаимозаменяема от друго, или просто вентил на входа на филтъра, има огромно разнообразие, и ще спре да ти пада нафтата. То вярно, че всичко по "новият" стандарт е от кашкавал, но все пак човек трябва да приспособява, като няма избор....

чети ги тия бози преди да ги пуснеш в обръщение. Той аФтора е захлебил, ама ти надали от джамбазите....

за нов автомобил се чака между 8 месеца и година и половина.Аз по тошово време за 5 месеца взех един москвич другите чакаха с години модел,цвят и накрая духаха супата ,аз мислех че плащаш взимаш за каво скачаха навремето

Аз чаках 6 месеца за новота Ц класа на Мерцедес. За какви коли се чака година и половина?

От 4 месеца обикалям авто-къщите, всичко се пише, че е на по 160 000 - 200 000 км, обаче след проверка се оказват таралясници на по 400 000 км и нагоре, рекордът беше една Октавия Италианка на 750 000 км. Най-нагло лъжат за ВСИЧКО! Продават ударени коли, преправяни, закърпени, а си ги купил и след месец си в сервиза за сериозни неща - скоростна кутия и други. Финално се отказах и ще си купувам НОВА кола, нищо, че ще чакам поне година. БГ авто-къща НИКОГА повече през живота ми!

До сто про шъ знаш! От си не йеб… псм,че някой ще ви се върже на лъжите?Лагите! Както казват бившите блгари от Северна Македония Който търси намира на добра цена и на истински километри

Преди 4 години си купих кола на една година. Тъкмо и изтече гаранцията. Сега като гледам цените мога да я продам на печалба, за 4 години съм минал около 50к километра. Всичките обслужвания ще си избия.

И при мен е аналогичен случая, но замислял ли си се какво ще си купиш и за колко след като я продадеш? Нали се сещаш, че и другите коли са поскъпнали, а не само твоята?

Абе ще я карам една година без кола. Нещо подобно и като паднат пак ще си купя. Аз си купих за 16к€ сега същите са по 20-22к€. Преди година бяха по 10-12€. Все си мисля че до 1-2 дизелите ще паднат.

Само да има кой да ти я купи... Хората нямат пари за хляб, чака ги студ и глад, високи сметки... Имотите летят в небесата, таралясниците и те поскъпнали с 50%... Много продавачи, малко купувачи...

Това се отнася за електората на Курнела,Муню и Слави.Че нямат пари за ,,ляп “и да си платят сметките.Ама щом е за братушкити умирът

Аз търся новата Лада без еърбаг и АБС кога ще я пускат

Значи чакаш за фейслифта 2024г.

Ами Москвич и Лада като престанаха да внасят милиони коли на европейския пазар до там ще се стигне. :)

Голям скок….. ганя се напълни с трошки….. но лошото е, че коли има ама нормални хора не останаха….

Цените на употребяваните автомобили започват да падат за първи път от година. Автомобилите втора употреба най-после поевтиняха отново след повече от година увеличение на цените, съобщи платформата за продажби AutoScout24. Според организацията вероятно това се дължи на летните отпуски. През юли платформата е продавала коли втора ръка средно за 23 531 евро. Това е с 227 евро или с 1,2% по-малко от предходния месец. В началото на тази година средната цена все още беше 22,158 евро. За последен път тази цена падна през пролетта на 2021 г. AutoScout24, който твърди, че е лидер на онлайн пазара на германския пазар за покупка и продажба на автомобили, каза, че сега, когато хората най-накрая отново могат да се насладят на лятото без коронавирусни ограничения, е очевидно, че ще харчат повече пари за почивка. В годините преди пандемията платформата също забеляза, че цените леко спаднаха през лятото, тъй като хората бяха малко по-малко склонни да търсят нова или употребявана кола. Цените продължиха да растат миналия месец във Франция, Австрия и Белгия. В Германия цената леко спадна през юли спрямо месец по-рано. Но намалението е само 0,2 процента. Със средна цена от 27 361 евро, Германия все още има почти най-високата цена на употребявани автомобили от европейските страни, които AutoScout24 следи. 

Ето това вече не го очаквах. Капитализма откри комунизма и го хареса, най-вече кризите, само че тук те вече са инсценирани. Също така предварителното плащане и чакане за автомобил, в Германия вече бележат добър успех, за нов автомобил се чака вече 5 месеца. Очаквам криза за хляб , олио и шпеков салам.

Нямаше червен пипер едно време Ей и кока кола! Сега няма пясък за чипове ,глей как се измени света от тъз демукрация. Кебапчетата бяха 12 стотинки а Макдоналдса 35 стотинки ха ха ха!

И за двете коли който съм си поръчал съм чакал по 4 месеца. Те вече коли на склад нямат. Всичко е производство just in time.

Поне сме се запасили с арабски, негърски и най-парче анадолски шпек..

1. "липса на части заради пандемията" 2. няма газ и ток заради Русия... И тия докато се усетят, че в опитите да угодят на САЩ вредят единствено на себе си - ще фалират.

Кат глеам У софето , само селски номера - пълно с талиги на по 15-20 год. Не ги спират ..... Ко да говорим !@

Последните сравнително читави и ремонтопригодни коли излязоха точно в тоя период около 2008-2009. Движат безпроблемно, и нормално, а вече са на по 14 години. Мойта примерно гони вече 300 000, а наскоро мина преглед, със смяна на меката връзка, всичко останало е топ. Няма как да ти кача протокола, да видиш газове на тоя двигател, как ги извади, като планински въздух. И то щото е дизел, бензинките не успяват.

Се пълни сам .Гори ти три на сто и караш с двеста!

Пълни глупости! Бараки бол, както обикновено.

И утре бензина като стане 10 лева литъра, а дизела 12 лева, а пък елктричеството стане 2 лева за киловатчас като в Германи и Великобритания. Тези електрически брички с 2 женски и 2 детски "сили", които сте си накупили сега на 50% по висока цена ще ги карате, само когато жената, тъщата и децата ги бутат.

Ми аз си купих кола миналата година, 2009-та произведена, за 9000 лева. Взех я с кредит за 12000 лева, и досега изплатих лихвата, имам 4 години още да изплащам главницата. Искате ли да ви я продам за 18000 лева като е двойно? VW JETTA, 1,9 TD, 105 к.с., ляв волан, перфектна, няма 170 000 км, за двойно, за 18 000 лева я продавам, мисля да си стиснем ръцете, а? Ко ши кажите пичyйе, навити има ли?!

Ако не е Гоуф, не ми я хвали, няма цена!

Ти да не я плащаш с банички бе, тая джета ще изгние, докато я изплатиш. Мойта е С5-ца Х7 комби, 2008, на 248 000 истински километра купена, с нов истински тюв, на 4000 евра. Взех я толкова евтино, защото е на много километри, даже мисля, че от модификацията, дето търсех, беше една от най-евтините. Сега обаче същата под 8000 евро много трудно ще намериш, още повече с преглед и редовна, гледана, и от първи собственик като мойта.

се внасят само уникати на 20 години и 154000 км.

Забравяш бабата голфаджийка и акушер-геникологът на свободна практика в малко село.

И ги "внасят" УНИКАТИ люпещи семки по цял ден.

Сметището на европа ни направиха!