Жури от 260 души от цял свят избра "Директор на годината" от България
Боян Иванович, СЕО на агенция d:istinkt в бизнес подкаста "Какво могат парите?"
Да виждаш ситуации, идеи и концепции във всекидневието, които другите не виждат. Ето това е концепцията за креативен човек на Боян Иванович, СЕО на комуникационна агенция d:istinkt . Основната роля на креативността е да променя, което всъщност е голямата цел на комуникацията. Да променя обществени нагласи, репутация, поведение на хората, обяснява Иванович.
Според него Covid-19 не е променил разбирането за креативност, но е показал кои брандове могат бързо да се променят. И ако в началото повечето са акцентирали в комуникацията си за заедност, то сега акцентират на идеята за нормалност.
Боян Иванович обаче напомня, че иновативно и креативно не винаги означава ефективно. Всяка една идея трябва предварително да е ясно до какъв ефект ще доведе и по какъв начин ще се изпълни. Бюджет е лесно да се определи, трудното е да се каже какъв резултат ще се постигне с него, категоричен е Иванович.
Този инстинкт и усет към успешните решения, обяснява защо жури от 260 души от глобална бизнес мрежа решава да избере Боян Иванович за "Изпълнителен директор на годината" в категорията "Реклама, маркетинг и връзки с обществеността" на престижните награди за бизнес постижения Stevie International Business Awards 2021. Категорията отбелязва успехите на бизнесите, които мениджърите ръководят. Агенция d:istinkt, която е базирана в София, беше отличена с бронз и в категорията "Пиар агенция на годината" за Европа.
- Защо агенцията премина през всеобхватен ребранд?
- От къде идва новото име d:istinkt?
- Как се създава иновативно дигитално съдържание?
- Какви са тенденциите в рекламната индустрия в България?
Какво отговори Боян Иванович, гледайте в бизнес подкаста "Какво могат парите?" със Стефан Кунчев.
Визитка
Боян Иванович притежава докторска степен по "Теория на журналистиката и медиите" от Факултета по журналистика и масова комуникация към Софийския университет. Член на управителния съвет на Световната комисия по здравеопазване и фармацевтична индустрия на PROI - най-голямата мрежа от независими комуникационни агенции в света. Консултирал е големи компании, сред които медийния гигант Netflix и фармацевтичния лидер Horizon Therapeutics.
Агенция d:istinkt е специализирана в предлагането на услуги в сферата на корпоративните комуникации, дигитални медии, криейтив, бранд консултации, медийни стратегии и стратегически комуникации. Част е от PROI Worldwide - най-голямата глобална мрежа на независими комуникационни агенции, обслужващи клиенти по целия свят. PROI обединява 78 партньори със 7 300 служители в над 165 града и 50 държави.