Glovo дава лесен достъп до електронен канал за търговия на малките бизнеси у нас
Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo за България, в студиото на "Какво могат парите"
Glovo дава на малкия и среден бизнес много лесен и скоростен път към онлайн продажби. Това сподели Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo за България, в студиото на подкаста "Какво могат парите". Дигиталното присъствие изисква сериозни инвестиции в платформи, маркетинг, поддръжка - голяма част от компаниите не могат да си го позволят или не виждат смисъл. С Glovo те могат да имат свой онлайн канал за продажба буквално до дни, спестявайки всички тези разходи, обясни гостът. Компанията осигурява и куриерската услуга за своите партньори, като в по-малките градове бизнесите по-често предпочитат да разчитат на собствени доставки.
Александър Йорданов обяви още, че Glovo продължава да разширява своето портфолио от бизнеси, за да предоставя на клиентите си все по-голямо разнообразие от продукти и услуги. Най-търсени през платформата към момента остават поръчките на храна за вкъщи, но хората все повече търсят бързина и удобство за своите ежедневни нужди и новите продуктови категории на Glovo, като стоки за домашни любимци, цветя, лекарства без рецепта и др. печелят потребители.
Бързината на услугата е едно от най-ценените характеристики на Q-commerce сегмента, посочи генералният мениджър на Glovo за България. Той сподели, че усилията на компанията в тази посока продължават, защото за потребителите дори разлика от 2 минути са от значение за общото удовлетворение от услугата. Зад това стои изkлючителна логистика, непрекъснато надграждане на дигиталната платформа и все по-добри синергии с местните бизнеси. Г-н Йорданов подчерта също, че компанията работи в посока ограничаване на своя въглероден отпечатък, налагайки култура на екологичност в бързите градски доставки.
Гостът сподели, че за него най-важното за развитието на компанията в България е да изгражда около себе си сериозен стратегически екип. Той обърна внимание на възможностите за кариерно развитие и обучение, които мултинационалният бранд предоставя.
В интервюто вижте още:
- Какви са тенденциите в сектора на електронната търговия?
- Какво да очакваме като развитие?
- Какво най-вече пазаруват българите онлайн в сектора на бързите доставки?
НАЙ
Сривът на рублата: Русия в собствения си капан
Фериботът "Морски мост" между Трабзон и Сочи тръгна отново след 13-годишна пауза
Коледното пазаруване може да се окаже разоряващо за семейния бюджет
Печалбите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика
Сривът на рублата: Русия в собствения си капан
Коледното пазаруване може да се окаже разоряващо за семейния бюджет
Печалбите доминираха по пазарите на акции от двете страни на Атлантика
Цените на храните по света са на най-високите си нива от над година