Glovo дава на малкия и среден бизнес много лесен и скоростен път към онлайн продажби. Това сподели Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo за България, в студиото на подкаста "Какво могат парите". Дигиталното присъствие изисква сериозни инвестиции в платформи, маркетинг, поддръжка - голяма част от компаниите не могат да си го позволят или не виждат смисъл. С Glovo те могат да имат свой онлайн канал за продажба буквално до дни, спестявайки всички тези разходи, обясни гостът. Компанията осигурява и куриерската услуга за своите партньори, като в по-малките градове бизнесите по-често предпочитат да разчитат на собствени доставки.

Александър Йорданов обяви още, че Glovo продължава да разширява своето портфолио от бизнеси, за да предоставя на клиентите си все по-голямо разнообразие от продукти и услуги. Най-търсени през платформата към момента остават поръчките на храна за вкъщи, но хората все повече търсят бързина и удобство за своите ежедневни нужди и новите продуктови категории на Glovo, като стоки за домашни любимци, цветя, лекарства без рецепта и др. печелят потребители.

Бързината на услугата е едно от най-ценените характеристики на Q-commerce сегмента, посочи генералният мениджър на Glovo за България. Той сподели, че усилията на компанията в тази посока продължават, защото за потребителите дори разлика от 2 минути са от значение за общото удовлетворение от услугата. Зад това стои изkлючителна логистика, непрекъснато надграждане на дигиталната платформа и все по-добри синергии с местните бизнеси. Г-н Йорданов подчерта също, че компанията работи в посока ограничаване на своя въглероден отпечатък, налагайки култура на екологичност в бързите градски доставки.

Гостът сподели, че за него най-важното за развитието на компанията в България е да изгражда около себе си сериозен стратегически екип. Той обърна внимание на възможностите за кариерно развитие и обучение, които мултинационалният бранд предоставя.

В интервюто вижте още:

  • Какви са тенденциите в сектора на електронната търговия?
  • Какво да очакваме като развитие?
  • Какво най-вече пазаруват българите онлайн в сектора на бързите доставки?