Заводът на Фолксваген у нас или в Сърбия ще вади по 350 хил. коли на година
В началото се очаква да се сглобяват Skoda Karoq и Seat Ateca
Обратно в новинатаКоментари - Заводът на Фолксваген у нас или в Сърбия ще вади по 350 хил. коли на година | Бизнес.dir.bg
Коментари
Трябва да се ограничи екстремно производството на бангии иначе ще станат десетки миларди и земята ще умре.Автомобилните концерни са най зловещите замърсители на въздуха и най големите убийци на хора,от катастрофи с леки коли годишно умират милиони.Отделно ненормалния трафик и окупацията на зелени площи и тротоари създават невероятен дискомфорт на хората.СПРЕТЕ тараясниците ! Па макар били те и хибриди на VW ! Да не говорим че и отнемат почти половината от заплатите на собствениците си за поддръжка ,такси,данъци и гориво. Истината е добре развит и силен обществен транспорт.
След опита натрупан от Роувър и Грейт Уоул тука най-много велосипеди да ни дадат да сглобяваме :)
Немците вече са направили план за реконструкция на завода Цървена застава! Защо предизборно давате старо и невярно инфо!
“ Сърбия и Турция ще се състезават за завода на Шкода в Източна Европа Планирано е заводът да стартира своята дейност в края на 2022 г. или в началото на 2023 г.“ чета една новина , после друга с тотално различно заглавие
Иначе казано ако сърбите измъкнат Фолксваген, значи ГЕРБ ще претърпи огромна загуба в политически план. Сега вече свързвам скандалите с имотите в България, зад които може да стоят руски и сръбски агенти. Подаването на оставки, обаче не важи за сръбските и руските шпиони в България. Време е ГЕРБ да отговорят на удара и да използват връзките си в НАТО, за да получим завода на Фолксваген. И без това сърбите са постоянен съюзник на руснаците винаги срещу Германия и сега им е ред да погледат. ББ трябва да използва всичките ресурси на държавата безогледно и на всяка цена да вземе завода.
В Сърбия, ще е завода. Там има база за производство. И добри автомобилни гуми произвеждат също. Тука, ще тапицираме седалки
Немците са длъжни да ни изберат пред Сърбия по много причини. И исторически, и съвременни. Ако не го направят, ебем ти членство в Европейския съюз, ебем ти НАТО.
Сега като се наредят мутрите от власста на опашка за подкупи за да дадат разрешително и завода ще стане в България, ама друг път.
Тоз пък... с х... напред. Бизнесът решава къде е най-добре. А ти си свикнал на шуробаджанащина.
И защо ти стигна акъла да се сетиш за ЕС и НАТО а не се сети защо немците биха избрали Сърбия пред България? Има много причини да го направят като корупция, работна ръка, капацитет и т.н.
Защо се заблуждавате че има дори и малка вероятност завода да бъде в България! За събаление такъв филм няма. Нека изчакаме официалното становище на комцерна и тогава правителството трябва много сериозно д апосъави въпроса какъв е смисъла от членството ни в ес и нато, освен да ни използват за техните си интереси. Трябва журналистите да притиснат боко с неудобни въпроси защо гърчавата му политила винаги да е в угода на чужденците не носи дивидент за страната. Когато една ку..а сд продава получава пари. Ние дори и за това не ставаме
Смях! Ами сега? Защо се конкурираме със Сърбия, господа пишман експерти по демокрация и икономика? Сега каква е логиката пък сега?
НЕ ЛЪЖЕТЕ!!!!!! БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ НЕ Е В СМЕТКИТЕ!!!!!!!! Изборът е между Сърбия и Турция!!!!!!
Герб отдавна решиха да отредят тази територия за ниски и отпадъчни технологии. Тук само рудодобив на ценни метали, шивачки, аутосорсинг и охранители. Някои друг завод за евтини лекарства, сглобяване на елементарни предмети и вещи. Развойни центрове няма и няма и да има
На ви ЕС! На ви единен пазар! На ви свободно движение! На ви безмитни стоки! Сега става ли ви ясно какво е ЕС? Новия райх! Имате право да се движите свободно из него, но само докато не решим нещо друго. Имате право да купувате немските боклуци, но нямате право на собствено производство! Ето това е ЕС! Как може една страна, която дори не е в общносттта да е с по-добри условия от страна членка?! :)))))))))))
А кадри откъде....след като майките реват за гимназии и не щат професионални паралелки.....сега не знам Киров има ли го, механотехникума, този по автотранспорт....децата им историци щели да стават, затова били мечтали, пък им убивали желанието насила, хахахахаггггг.......
А на големата Тиква в ГРОБ все червените преди 1989-та му вадят очите и при всеки удобен случай ги споменава. Въпрос на моментна нужда явно
VW ще направят завода в Сърбия. Това е ясно още от самото начало. По този начин те заобикалят санкциите срещу Русия, а и турският пазар е съвсем близо.
троле, ти си наведен. с разтворени уста и бузи. Стойката се нарича "юнашки шиш". всички пари от тролене в касичките на Църквата да ги внесеш!
Защо да нямаш право на собствено производство, измисли си и проектирай си автомобила и си го произвеждай, едва ли някой ще те спре. А относно Сърбия, те още от преди 1989 си произвеждаха части за западни автомобили и имат история в автомобилостроенето, нормално да изберат тях или пък даже Турция, те имат по-дълга история в областа и от Сърбия.
да не са луди да няправят завода в България, при тази корупция в България завода ще се срине, а и сърбите са по близки на германците....едно време през 60 г. сърбите работеха в Германия!
Германия винаги е харесвала България - Хитлер - Борис, Меркел - Борисов Традицията си продължава
Продължава традицията и завода отива в Сърбия. Дори вече е решено. Ама ти си цъкай за Бройко
Защото вече дори консервите боб в магазина НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ в България! Какво остава за "проектиране и производство на автомобили"?! Аман от либерални тролерасти! Ядат домати от Албания и Гърция, краставици от Турция и Испания, картофи от Холандия и Египет, месо от Франция и Белгия, но всичко им е наред?!! Пазарът бил СВОБОДЕН?!!!
Георги, ако наистина си реален човек, а на трола-гарага, спри да му отговаряш на това чучело с психически проблеми. Тролът се храни от твоето внимание. Спреш ли да го бележиш - умира. Не му отговаряй, не го оценявай, просто го прескачай като рядко щастие.
В Сърбия имат традиции, завод и кадри, които да работят в него. У нас няма нито едното но пък е добре развита корупцията. Ха познайте къде ще е завода?
корупцията - висша евроатлантическа ценност! и отсам океана и отатък океана е харесвана!
При липсващата ни инфраструктура, как точно ще дойдат тук? Имате ли идея как се изнасят 350000 коли на година? Това става основно с влакове. Айде да се замислим само колко ЖП катастрофи/инциденти имахме в последната една година...
Турция ще е, защото са: 1. Огромен пазар, 2. Имат големи мита за повечето неща които се внасят, 3. И без това произвеждат и сглобавят доста други западни и японски марки автомобили, 4 Младите са преобладаваща част от населението.