Коментари - Заводът на Фолксваген у нас или в Сърбия ще вади по 350 хил. коли на година | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе какво ви става? На сайта europe.autonews.com пише: "Serbia and Turkey have been named as possible sites in media reports."

Ако беше за затваряне на завод щяха да изберат България, но понеже е за отваряне 100% няма да е тук

Айде стига сте си чешили езиците с този завод на Фолксваген. Ако дойдат-Добре дошли!!! Ако не дойдат- много им здраве, ще минем и без тях.

Това е истинският тест за работата на правителството ни. Загубим ли е знаков сигнал и определено свръхзвуков шамар от Германия.

За това ще е са необходими работници с определена квалификация. Ще има ли?

Някой да е чул, че става дума в България да има тактв звод!? Борисов се молеше на Германия, но нянаше реакция. Ако го има ще го дадат на Стрбия по ред причини. Имат и традиции.

1000 автомобила на ден пълни простотии

По принцип роботите го могат, ако има високо квалифициран персонал около тези роботи които да ги подържат.

Каквото и да стане, комунистите пак ще мрънкат. Паметникът, посветен на комунизма в Чехия, ясно е изградил образ на човек с половин мозък. Дори 3298319 завода за производство на автомобили да има в България, те пак ще мрънкат, обаче този пък ще е с друг аргумент - "Стига вече автомобили, стига сте ни експлоатирали, няма ли да правим нещо традиционно, като чушкопек"

Пред вид нееднократно правените през последните 30 години опити за българско автомобилостроене и пълния им провал, ще е странно ако България попадне в полезрението на световния автомобилостроител. Не се опитвай да разсъждаваш по теми, които не познаваш! Автомобилостроене в България сега, след 30 години разрушителна политика, е мисия невъзможна!

Джапан изнасяше от БГ предимно електрокари ,електротелфери и мототелфери /повдигачи / -хем ги експолоатираха по предназначение, хем им смееняха тежкия баласт от олово с бетон. А от оловото добиваха злато и сребро. Така им излизаше изгодно. Когато БГ замени оловото с бетон поръчките от Япония спряха.

Никога в балансиращата тежест не е имало олово. За грамотните е лесно - опитай да замениш чугунена тежест от 793 килограма с плътност 7800 кг/куб.м. с бетон при три пъти по-малка плътност! Трябват само малко знания по един раздел от статиката. Елементарно е неграмотниците да ползват вицовете от онези години като аргументи в някои дискусии. Обяснението е функционална неграмотност!

Това ИЛИ е много важно. ИЛИ журналистите се чудят откъде да измъдрят поредната клюкина.

Интересно , до вчера България не беше в листата на чакащите за завода. Сърбия и ...Турция са потенциалните места, но това е сигнал - да не би България да стане част от Турция в близките години? Сега е на мода анексирането на територии и ЕС заклеймява, ама нищо повече

ТОЗИ ГОЛЯМ ШАНС БЪЛГАРИЯ НЕ ТРЯБВА ДА ИЗПУСКА! Та прави, да струва, българското Правителство, цялата общност на производителите на автомобилни елементи, и автомобилно оборудване в България да направят така, че гиганта ФОЛКСВАГЕН да избере България. Създадените големи и много наши заводи и фирми за производство на автомобилно оборудване са важни съпътстващи предприятия на всеки автомобилостроителен завод-майка. Изключително важна предпоставка. Като се има предвид и стабилността на България в региона, да се надяваме на правилен избор от страна на ръководството на гиганта ФОЛКСВАГЕН.

Е как ще стане това? Преди 10 беше добре, БКП каза,че от аграрно-промишлена държава ще станем промишлено-аграрна . Добре всички които живееха по селата ги направиха работници в 'мощни' заводи и фабрики с яки дотации от държавата и рентабилност близка до нулата. Ама сега никой вече няма по селата , откъде матяриал ?

Не сме с предимство ,че сме страна в Ес,а да видим Меркел колко държи на нас,или сме и необходими за ,,буферна зона,,Не очаквам нищо добро

България е неизгоден партньор. Ние сме врагове с Русия, а Сърбия не е и има безмитна търговия с Русия. Сглобяват си ония германци колите в Сърбия и продават в Русия конкурирайки други от ЕС и САЩ. А мълвата за България, Турция, Румъния е само пушилка за замъгляване наблюдателността на някои заинтересовани. А за България - с кого ще правите автомобили ? С юристите, журналистите, социолозите, политолозите, психолозите, филолозите, с публичните администратори или ония от множеството филиали на ВУЗ-ове в провинцията, които почти целогодишно са затворени - отварят ги само няколко пъти в годината за изплащане на хонорари... Няма грамотни, нямааааа!

България е аут, но няма лошо простите булгаристански свине да си помечтаят малко.

В Сърбия с тези бунтове срещу Вучич и както той не иска да влиза в ЕС и НАТО,не виждам къде им е предимството?!?

Бре, бре, зарасна бубата и сме вече отворени, а?

Преди 1989 България беше известна с мотокарите си, даже японци са идвали да си купят (друг е впъпроса, че след това се оказало, че ги купуват за претопяване, но това е отделна тема). Та един търговец от западана Европа дошъл и им казал на нашите да разглобят 4 мотокара и да им смесят частите, след това им казал да ги зглобят обратно пак, и онез не са успели. Та луди ли са германците да отворят тука завод

Дадох ти плюсче не за друго, ами за вица, който си написал.

Може и виц да е, но е съвсем показателен за прецизноста на нещата които правим. И до като не се смени начина на мислене, никой голям производител няма да стъпи тука.

Ами те българските търговци през соца, когато джендъризма беше непознат и нямаше пазарна икономика, са били гениални. Щом за метал са продавали мотокара на цена $ 13000, което за онези 2 тона желязо в мотокара означава по $ 6,5 за килограм желязо. Това е фантастична цена, а японците изглежда са много тъпи за да не се сетят да купуват стомана от световните борси, която по това време беше около $ 0,18 за килограм! Значи нашите са постигнали световен рекорд продавайки метал на японците на цена 36 пъти по-високо от световните борси. Или разгледано другояче - някога имаше приличен живот и умни хора управляваха, та затова имаше време и за вицове. И един от тези вицове беше този за мотокарите, а способността на грамотните хора да смятат беше пречка някой да бъде заблуден, че вица е истина. А сега? сега тъпотията, функционалната неграмотност и дебилизма са навсякъде около нас.

Те наистина много умни бяха управниците, даже по-умни от онези от упадащия запад, за това света сега я карам по непоклатим комунизъм.

Всъщност истината е следната: Японците са купували наистина наши кари, понеже разбрали, че противотежестите са били изцяло от олово. И им е било по-изогдно да купят цял кар и да претопят оловото, отколкото да купуват олово като материал. Когато нашпенците се усещат и започват да произвеждат противотежестите от бетон, японците сипрат да купуват

Те тези управници за това, че бяха много умни плащаха на инженерите чиновнически заплати, но пък за една доячка на крави или овчар плащаха 2-3 пъти повече.

Ти изобщо стъпвал ли си в производство, без значение в кой период, че да приказваш такива простотии за разглобяване на някакъв продукт, само защото някакъв търговец поискал?

Естественно, инженер съм, може би в областа на компютрите, но съм работил и в машиностроителен завод. И ако един търговец иска да сключи договор за досатвка на продукт 5 години напред не 4, а 40 мотокораа ще се разглобят ако трябва да го убедим, капиш ли?

Сега ли разбрахте че за нищо не ставате ? Добре че са отворени границите да одите да берете по нивите в Англия, Испания и Гърция...берачи и миячи на чинии това сте вие. Големи сте по форумите тук, ама излезете ли извън БГ да работите ставате по-ниски от тревата, защото разбирате колко ви е нивото ...

Истинската реалност е, че ти си един неграмотен хейтър, който даже не знае къде да слага запетайките.

Май само в българските медии се говори за българия и сърбия.Навсякъде е турция и сърбия, но явно на някой много му се иска.

Интересното е, че Вучич обяснява на пресконференция какви мерки взима страната му да привлече гиганта. Как постоянно се поддържат контакти в ръководството на Фолксваген, как това е битка за Сърбия и как ако успее, ще си свали очилата и ще се разплаче. Преполагам и софри е имало - сърбите ги умеят. Някой от нашите журналисти сети ли се да пита Премиера-слънце какво прави правителството му в тази насока? Щото докато инвеститорите си тръгват скоропостижно от България тази година, той се обяснява как комунистите убили Буров (починал 1954 г.) и как буржоата (Свободна Европа) нападат антикорупционната му партия. Фолксваген не е дюнерджийница. Чували ли сте какво прави правителството и прави ли нещо въобще? Аз не съм.

Така се прави политика, но това вие прости булгаристански свине и посмъртно няма как да разберете. А на тъпата мутра акъла и стигаше само колкото да лобира за пропадналото си газово хъбче.

У нас ще е от ден до пладне... Като Рено, Ровър и т.н. и ще са по-скъпи отколкото в Германия.

Прочетете си коментарите и ще разберете защо сме и завинаги ще сме последната дупка в Европа...отвсякъде лъха неувереност, нихилизъм и песимизъм. А и вместо главната тема да са апартаментите на Цецо, трябваше да е тази - да се упражни натиск над правителството защо не прави всичко възможно този завод да е у нас. Защото това ще оправи живота на десетки хиляди семейства...Цецо вече оправи неговото....Хаби се енергия и пари за проекти със доста съмнителна полза за България като АЕЦ Белене, но не и за това...

Колите откъде ще ги ВАДИ?

Десет години китайците ни пробваха , сега немците ли ще си губят времето с нас - хахах

С какво допринасяш ти в ежедневието си за да е различно?

Вчера писахте, че заводът ще бъде в Сърбия или Турция, днес в Сърбия или България. Кое е вярно?

Кой ти мисли, чукча писатель, не читатель.

Какви глупости пишете?! Никой няма да построи такъв завод в България. Нито пазар има, нито работници, висока корупция... За кво им е това?!

и според мен са предизборни глупости. Сърбия е доста по-близо до Западна Европа, да не говорим, че там вече имат заводи за производство на автомобили (FCA) и правят примерно Fiat 500. Ще могат да вземат направо хора с опит от тях, това при нас няма как да стане. Логистиката за частите и извозването на колите ще бъде много по-евтина от Сърбия към Европа, отколкото от България. Тези компании са достатъчно голями за да лобират за нулеви мита за всичко свързано с тяхната дейност пред ЕК/ЕС.

Завода за телевизори ще е в Сърбия, въпреки, че в България има традиции. Във Велико Търново имаше и сгради, но там вече се развива производство на дървесни плоскости, замърсяващо въздуха в региона. В България се развиват и ще се развиват само дейности замърсяващи околната среда и увреждащи работещите. Сега у нас се преработват лайняни памперси, а отпадните води се вливат в реките. Завода на Фолксваген няма да е в България. Ная вероятно ще е в Турция, защото и в Сърбия няма достатъчно потенциални работници.

"Както е известно, фаворити за новия завод на автогиганта са Сърбия и България." Не знам откъде е известно, след като самия Майер каза миналата седмица, че фаворитите са Сърбия и Турция от първаночалните варианти Сърбия, България, Македония и Турция. Почти 100% заводът ще е в Сърбия. Сърбите имат опитни работници - заводите на Застава си работят, купени от Фиат. У нас авантюрата Грейт Уол на Гришата приключи преди 4 години, а гордостта на Бойко - заводът за части на БМВ според Него, а в действителност за тапицерия, хлопна кепенци преди месец. И желязна Бавария не издържа на особеностите на българския национален бизнес.:)

Отсега ви казвам, че ще отидат в Сърбия...

Сърбите не са ми любимци ,НО : Имат опит със сглобаването на автомобили.И преди и сега. Ние имаме лош опит.Каквато и кола да сме подхванали , сме я съсипали.Пример бих дал с Рено Булгар, Роувър, Грийт Уол.

Двете са Турция и Сърбия! Браво! Спряха Южен поток,защото сме в ЕС. Когато стане въпрос за инвестиции -трябва да са извън ЕС! Супер

Веднъж спечелиш ли титлата за голям мързел, а и за най крадлив и корумпиран, няма начин да се окажеш и най не желан !!

Вжте мак Доналдс, пийте бира, ходете по чалготеки, слушайте 100кила и Кондьо, муайте силикон където сварите, купувайте дизеларки за 200 лева и ги карайте....пък FW ще си намери място и кадри в Сърбия. С уважение: проф. Мермерски

Те германците изобщо няма да разговарят с колегите си РОВЪР, защо затвориха в България. Изобщо Не в никакъв случай

Специално за ровър и наглетата не си прав. наглетата искаха да шитна тук старите си производствени мощности, които да сглобяват морално остарял модел, който спират въобще от производство при тях, но с лек фейс и уж "подобрена проходимост" заради нашите пътища.... Оказа се на практика, че те нищо не искат да произвеждат а да натикат без мито у нас вече произведени таралясници, стояли на площадки за готова продукция у тях! Когато първия кобар бе принуден да плати мита или да отплава обратно, защото бе установено, че вкарва готови автомобили наглетата нагло заявиха, че им се пречи и че им искат невъзможни по размер подкупи. Затова затвориха "завода", който си беше 2 халета, построени още по БайТошово време!

Това би увеличило БВП на България с 10%. Около Кремиковци е чудесна опция - има изграден жп инфраструктура, която лесно ще се пригоди за завода. Ако нашите управляващи си свършат работата добре, то завода ще е в България

И от къде работна ръка, нямам на предвид чистачките?

Ромове

До Нером (нерегистриран): Ако ще разсфасоват и нарязват стари автомобили стават, но май искат да отварят завод за сглобяване.

мечти... те са безплатни. Не съм виждал от години политиците да се борят за общото благо. Те го правят само за изборите, за комисионните си и лобирането за определени закони в интерес на някой голям бизнес. В случая обаче немогат да махнат момента с демографският ни проблем, ще им трябват хиляди работници. Да не говорим и че просто са по-близо до Западна Европа. При логистика за евентуално 350 000 коли на година това е огромен разход.

При липсващата ни инфраструктура, как точно ще дойдат тук? Имате ли идея как се изнасят 350000 коли на година? Това става основно с влакове. Айде да се замислим само колко ЖП катастрофи/инциденти имахме в последната една година...

В СЪРБИЯ, РАЗБИРА СЕ! Нас са ни отсвирили отвсякъде!

В Сърбия имат традиции, завод и кадри, които да работят в него. У нас няма нито едното но пък е добре развита корупцията. Ха познайте къде ще е завода?

корупцията - висша евроатлантическа ценност! и отсам океана и отатък океана е харесвана!

Германия винаги е харесвала България - Хитлер - Борис, Меркел - Борисов Традицията си продължава

Продължава традицията и завода отива в Сърбия. Дори вече е решено. Ама ти си цъкай за Бройко

Георги, ако наистина си реален човек, а на трола-гарага, спри да му отговаряш на това чучело с психически проблеми. Тролът се храни от твоето внимание. Спреш ли да го бележиш - умира. Не му отговаряй, не го оценявай, просто го прескачай като рядко щастие.

Той тролът даже сам си отговаря

Затова написах "ако наистина си реален човек, а не трола-гарага"...

да не са луди да няправят завода в България, при тази корупция в България завода ще се срине, а и сърбите са по близки на германците....едно време през 60 г. сърбите работеха в Германия!

Оплаквате "Нероден Петко"

Ще стане това, което трябва!

Да. Ще тапицираме седалки за колела

VW ще направят завода в Сърбия. Това е ясно още от самото начало. По този начин те заобикалят санкциите срещу Русия, а и турският пазар е съвсем близо.

Ако и това изтървеме-Бойко да си ходи на момента!

Мнопго клякаме на Евреите. Германците гледат и знаят тия работи. Нищо не е забравено

Ти не клякай - стой прав!

Аз не клякам. Ама шефати така се е одупил

троле, ти си наведен. с разтворени уста и бузи. Стойката се нарича "юнашки шиш". всички пари от тролене в касичките на Църквата да ги внесеш!

А кадри откъде....след като майките реват за гимназии и не щат професионални паралелки.....сега не знам Киров има ли го, механотехникума, този по автотранспорт....децата им историци щели да стават, затова били мечтали, пък им убивали желанието насила, хахахахаггггг.......

На ви ЕС! На ви единен пазар! На ви свободно движение! На ви безмитни стоки! Сега става ли ви ясно какво е ЕС? Новия райх! Имате право да се движите свободно из него, но само докато не решим нещо друго. Имате право да купувате немските боклуци, но нямате право на собствено производство! Ето това е ЕС! Как може една страна, която дори не е в общносттта да е с по-добри условия от страна членка?! :)))))))))))

Сами си противоречат, нали.....а така да си дойдем на думата.

Защо да нямаш право на собствено производство, измисли си и проектирай си автомобила и си го произвеждай, едва ли някой ще те спре. А относно Сърбия, те още от преди 1989 си произвеждаха части за западни автомобили и имат история в автомобилостроенето, нормално да изберат тях или пък даже Турция, те имат по-дълга история в областа и от Сърбия.

Защото вече дори консервите боб в магазина НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ в България! Какво остава за "проектиране и производство на автомобили"?! Аман от либерални тролерасти! Ядат домати от Албания и Гърция, краставици от Турция и Испания, картофи от Холандия и Египет, месо от Франция и Белгия, но всичко им е наред?!! Пазарът бил СВОБОДЕН?!!!

Герб отдавна решиха да отредят тази територия за ниски и отпадъчни технологии. Тук само рудодобив на ценни метали, шивачки, аутосорсинг и охранители. Някои друг завод за евтини лекарства, сглобяване на елементарни предмети и вещи. Развойни центрове няма и няма и да има

Комплексар, все ГЕРБ са ти виновни за твоите неудачи.

А на големата Тиква в ГРОБ все червените преди 1989-та му вадят очите и при всеки удобен случай ги споменава. Въпрос на моментна нужда явно

ГЕРБ е в дъното на корупцията!

НЕ ЛЪЖЕТЕ!!!!!! БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ НЕ Е В СМЕТКИТЕ!!!!!!!! Изборът е между Сърбия и Турция!!!!!!

Смях! Ами сега? Защо се конкурираме със Сърбия, господа пишман експерти по демокрация и икономика? Сега каква е логиката пък сега?

Точно СЕГА...!

Защо се заблуждавате че има дори и малка вероятност завода да бъде в България! За събаление такъв филм няма. Нека изчакаме официалното становище на комцерна и тогава правителството трябва много сериозно д апосъави въпроса какъв е смисъла от членството ни в ес и нато, освен да ни използват за техните си интереси. Трябва журналистите да притиснат боко с неудобни въпроси защо гърчавата му политила винаги да е в угода на чужденците не носи дивидент за страната. Когато една ку..а сд продава получава пари. Ние дори и за това не ставаме

Arcadium

Сега като се наредят мутрите от власста на опашка за подкупи за да дадат разрешително и завода ще стане в България, ама друг път.

с тия мутри, корупция и матрял в българистана никъв шанс:)

Особено с второто.