Слаби продажби тласкат автомобилната индустрия към криза
Продажбите на нови коли са намалели с над 5%
Обратно в новинатаКоментари - Слаби продажби тласкат автомобилната индустрия към криза | Бизнес.dir.bg
Коментари
Просто сегашните автомобили държат прекалено много и не се развалят толкова много. Предполагам че ще направят гаранцията 1 година или 50'000 км ... а печалбата не бива да се пипа !
Хамчи да свалят тогава цените ... ама не щат! А балъците, които рИват срещу дизелите и си мечтаят за електроглупост, така и не разбраха как хубаво бяга сготвени и сега ще плащат повече за по-еко. Производителите потриват ръчички.
Нали помните как всички ревяха срещу това, че им пробутвали фалшиви батерии за телефони? Окей, казаха производителите и потриха доволно ръчички - сега ще ви направим несменяеми батерии, та след 2-3 години щете-не-щете ще си купувате от нас цели нови телефони на вълшебно хубави за нас цени :)
Батериите не са несменяеми, а са с малко поусложнен монтаж и се налага да го направиш в сервиз, т.е. още кинти за труд. А при електромобилите новата батерия ще е сигурно 8-10 хил.лева.
Електромобили има и евтини. Малко по-скъпи са батериите, ама заради недостатъчно производство. освен това батериите са в процес на развитие. Новите батерии на Тесла Model 3 издържа 1500 цикъла, а замяната на износените модули струва около $5000. И понеже колата с едно зареждане минава 300-400 км, това прави 500-600 хиляди км. пробег. В момента на ток разходите на 100 км са около 10 ПЪТИ по малки. За 600 000 км пробег с бензин или дизел ти трябват около 80 000 лева, докато на ток ти излизат 8-10 000 лева. Тесла 3 струва 60-80 хиляди. Т.е. си изплащаш колата само от разликата в разхода, като бонус са ти ниските данъци и безплатно паркиране.
И това ще бъде докато се нароят достатъчно. След което ще се окаже, че няма къде да дяват използваните батерии и ще настане нов екологичен писък - плащайте за рециклиране на изхабените батерии.
Викаш гроздето е кисело а. Тва че сме мизерници и не можем да си купим нов автомобил си е само наш проблем. Докато си кротуваме все ще сме си мизерници, и гроздето все ще ни е кисело. И ще викаме ууууу браво купил си си 10 годишен дизелов немски курник,чиста далавера.
Аз за 12 години съм минал 44000км на бензин. Кога ще ми се изплати инвестиция за електрокар ако си купя такъв? А теслите трябва да минават преглед в сервиз оторизиран от тях. И поне миналата година се занимавах с подробностите около един такъв, та можели и дистанционно да ти блокират двигателя. Аре нема нужда да ми ги хвалят теслите.