Коментари - Слаби продажби тласкат автомобилната индустрия към криза | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хамчи да свалят тогава цените ... ама не щат! А балъците, които рИват срещу дизелите и си мечтаят за електроглупост, така и не разбраха как хубаво бяга сготвени и сега ще плащат повече за по-еко. Производителите потриват ръчички.

Нали помните как всички ревяха срещу това, че им пробутвали фалшиви батерии за телефони? Окей, казаха производителите и потриха доволно ръчички - сега ще ви направим несменяеми батерии, та след 2-3 години щете-не-щете ще си купувате от нас цели нови телефони на вълшебно хубави за нас цени :)

Батериите не са несменяеми, а са с малко поусложнен монтаж и се налага да го направиш в сервиз, т.е. още кинти за труд. А при електромобилите новата батерия ще е сигурно 8-10 хил.лева.

Електромобили има и евтини. Малко по-скъпи са батериите, ама заради недостатъчно производство. освен това батериите са в процес на развитие. Новите батерии на Тесла Model 3 издържа 1500 цикъла, а замяната на износените модули струва около $5000. И понеже колата с едно зареждане минава 300-400 км, това прави 500-600 хиляди км. пробег. В момента на ток разходите на 100 км са около 10 ПЪТИ по малки. За 600 000 км пробег с бензин или дизел ти трябват около 80 000 лева, докато на ток ти излизат 8-10 000 лева. Тесла 3 струва 60-80 хиляди. Т.е. си изплащаш колата само от разликата в разхода, като бонус са ти ниските данъци и безплатно паркиране.

И това ще бъде докато се нароят достатъчно. След което ще се окаже, че няма къде да дяват използваните батерии и ще настане нов екологичен писък - плащайте за рециклиране на изхабените батерии.

В момента рециклират батериите. Защо смяташ, че в бъдеще няма да го правят?

просто момченце си кико но ти си го знаеш та ако на теб "кунките" са ти завренеи отзад е ясно

Викаш гроздето е кисело а. Тва че сме мизерници и не можем да си купим нов автомобил си е само наш проблем. Докато си кротуваме все ще сме си мизерници, и гроздето все ще ни е кисело. И ще викаме ууууу браво купил си си 10 годишен дизелов немски курник,чиста далавера.

Просто сегашните автомобили държат прекалено много и не се развалят толкова много. Предполагам че ще направят гаранцията 1 година или 50'000 км ... а печалбата не бива да се пипа !

Аз за 12 години съм минал 44000км на бензин. Кога ще ми се изплати инвестиция за електрокар ако си купя такъв? А теслите трябва да минават преглед в сервиз оторизиран от тях. И поне миналата година се занимавах с подробностите около един такъв, та можели и дистанционно да ти блокират двигателя. Аре нема нужда да ми ги хвалят теслите.