Коментари - Сърбия и Турция ще се състезават за завода на Шкода в Източна Европа | Бизнес.dir.bg
назад

Сърбия и Турция ще се състезават за завода на Шкода в Източна Европа

Планирано е заводът да стартира своята дейност в края на 2022 г. или в началото на 2023 г.

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Сърбия и Турция ще се състезават за завода на Шкода в Източна Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво! Спряха Южен поток,защото сме в ЕС. Когато стане въпрос за инвестиции -трябва да са извън ЕС! Супер!

А българите лапаме мухите през това време, и гледаме как да завъртим по някоя дребна далаверка... (всеки според мащаба и възможностите си...) Понеже имаме едни чудесни и дълбоко далновидни управници и законотворци...

У нас се състезават за отстъпки от Артекс. Другото е бошлаф работа!

Тия не си знят интереса. Ако построят завода в BG, ще имат най-евтината работна ръка в Европа. Естествено първо трябва да се потрудят да подберат индивиди от огромната маса безработни роми, да ги научат на четмо и писмо, да ги обучат за инженери,монтьори, ел.техници, бояджии и т.н. и работата ще потръгне като по вода. С друга работна сила вече не разполагаме.

Въпросът е "Защо и България не се състезава?" Защо в нашата страна не дойде нито един от водещите 20 световни автомобилни компании, а се радваме на някакви мижави заводчета за дръжки за врати или за ръкохватки на скоростни лостове? Защо Истанбул направи най-голямото летище в света, a Белградското летище "Никола Тесла" е на път да стане втрия по големина летищен хъб на Балканите след като концесията му бе спечелeна (за 500 млн евро, плюс договорени инвестиции за още 700 млн евро) от най-големия оператор Vinci, и защо Turkish Airlines (които преди 25 години бяха почти съизмерими с тогавашния ни превозвача БГА Балкан) сега е една от петте най-големи авиокомпании в света с флотилия от 340 самолета и с дестинации над 120 страни по света (пет поредни години с приза за най-добра европейска авиокомпания), а нашият национален превозвач едва крета с флотилия от 25 стари самолета, а летище София даже не влиза в класациите на международните летища??? Защо големите световни компании винаги заобикалят България в своите инвестиционни проекти? Май всички знаем отговорите...

Апартаментите показват защо. А именно. Защото българските политици стават от пълни въшкари милионери, за има-няма един мандат. А това е резултат от тоталното лобиране и протекционизъм на "наши хора", които нищо че са некадърни и негодни да правят бизнес, знаят как да се отблагодаряват. С една дума КОРУПЦИЯ!

Защото десет години управляват некадърни бивши партийци и мутри, които Народът си избира...

Много ясно,то тук с тоя матрял само тротинетка може да се прави .

Естествено, че при султана и при руските сръбски кавали е по- добре... И при Орбан е добре, а нашия послушковец ще мърка

Глей сега, хората от Шкода знаят много добре, че ако открият завод и нас, няма да мога да намерят читава работна ръка. Това е.