Екологични ли са електрическите тротинетки?
Този нов вид транспорт кръстосва градовете по света
Обратно в новинатаКоментари - Екологични ли са електрическите тротинетки? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Най-после да видя някой да ги нарича правилно - тротинетки. Не знам защо повечето хора ги наричат скутери и какво значи скутер изобщо. Преди много години скутер означаваше малка и бърза моторна лодка. След това започнаха да казват скутери на малките мотори /наричани още мотопеди, веспи, моторчета, моторетки, а преди много години и бърборини/. В последно време нарекоха и тротинетките скутери.
Някои журналя само като чуят за нещо електрическо на колела и веднага започват да му търсят кусури. Да не се напъват толкова. Бъдещето и без тях ще дойде. Прогреса може да се забави, но не може да се спре.
Ако се зареждат с ток от ТЕЦ, нулите просто символизират затваряне на очите пред глобалната картина. Като се прибавят и емисиите за производството им, ще излезе че е добре за маркетинга, но няма нищо общо с действителността.
ако-то цапа гащи и мирише. Да си виждал ТЕЦ в центъра на града? та какво предпочиташ - ТЕЦ на 300 км или дизели под носа ти?
Аааа, искаш твоето аки да е в чужди гащи - голям чистник си:))))))))))))))))))))))))))
поне детето ми ще е здраво, а няма да е като твоето дето лапнало ауспуха на трабанта, а после се чуди що е с блеодробни заболявания и рак.
Ясно - философията ти е "човек за човека е вълк". П.П. Трабанта не е с дизел и отделя едри прахови частици. Проблем са фините.
на момента да но имаш ли предвид така наречения въглероден отпечатък, който оставят? Добив на суровини за производството им, разход за зареждане, последващо рециклиране... Къде без тях?
То всичко е прекрасно. Но в Париж има и смъртни случаи вече, на хора блъснати от тротинетки. Едно безразборно каране, без всякакви правила. Скоро имаше среща на различни институции и заинтересовани лица в опит да се въведат някакви правила. Иначе е като в джунглата. Ти си вървиш и някой може да те връхлети с тротинетка. Може да е екологично, но е много опасно за обикновените пешеходци.
Ако батериите се правят в градовете където се карат не е толкова екологично но те се правят в КИТАЙ там замърсява въздуха . Ако тока се прави от соларни по може да е екелогично но ако е от ТЕЦ е замърсител.
Екологични спрямо какво? Ако е спрямо автомобилите - въпросът е токова нелеп, че няма на къде повече. Ако е спрямо колелетата и ходенето пеша има някакъв резон. Въпросът е колко хора заменят автомобил с тротинетка и колко колоездене или ходене пеш. Освен това е личен избор с какво ще се придвижва човек. Защото ако се започне да се говори за забрани, то преди това са почти всички други видове транспорт.
Дали са тротинетки, електромобили или някакво друго превозно средство на ток няма особено значение - ще бъдат приети масово само и единствено когато батериите им поевтинеят и увеличат многократно живота си. Иначе няма лошо отделни ентусиасти да си жужат с тротинетките, не замърсяват в града, не вдигат шум, в общи линии са безопасни. Всяка регулация, разбира се, ще отдръпне хората от тях и е излишно и вредно.По принцип регулирането на каквото и да е поражда отдръпване. "Въглероден отпечатък" е един антинаучен термин прокарван от глобалната върхушка, която много иска да ни внуши колко е вреден въглеродният диоксид. Това е пълна глупост и въобще не трябва да се обсъжда, през по-голямата част от историята на планетата този газ е бил доста повече от сега.
Наш Ганьо отново си криви душата.Добре, че производителите не го питат, а произвеждат. Рано или късно ще излязат по строги правила за ползването и....това е. Че си седнем на з....е.