Изравнителните сметки за парно и топла вода за изминалия отоплителен сезон могат да бъдат платени безлихвено до 14 септември 2018г. (включително).

След изтичането на 45-дневния период за безлихвено плащане, от 15 септември върху сметките вече ще бъде начислявана лихва за просрочие. Ако потребителите имат затруднение и не могат платят сметките си, то има възможност да сключат споразумение за разсрочено плащане на дължимото.

При сключване на споразумение лихвата за забава се спира и при коректно изпълнение на споразумението, клиентите заплащат само сумата от споразумението.

Клиентите на "Топлофикация София" ЕАД са единствените абонати на топлофикационно дружество в страната, на които не се начислява лихви за просрочие върху месечните прогнозни фактури.

Всички потребители, които не са успели да осигурят достъп на топлинните счетоводители до имотите си, имат последна възможност да го направят до 30 септември (включително), като си резервират дата за отчет. От 1 октомври няма да има повече възможност за преизчисляване на сметките. Дори да не сте ползвали отопление или да нямате отоплителни тела, то това трябва да бъде установено.

В противен случай, съгласно закона, ще бъдат начислени сметки за максимално потребление. Същото важи и за неотчетените водомери за топла вода, при които се начислява количество от 140 литра вода на човек на денонощие. Специалистите напомнят, че всеки допълнителен отчет ще доведе до преизчисление на изравнителните сметки на всички останали потребители в сградата. 

Всички абонати, които имат суми за получаване, могат да изберат най-удобния вариант да ги вземат обратно - по банков път или на каса на "Топлофикация София". Сумите могат да бъдат оставени и за покриване на следващи сметки.

За да улесни своите битови и бизнес клиенти, дружеството предоставя възможност, сумите за връщане да бъдат взети обратно и без да се посещават Центровете за обслужване на клиенти на "Топлофикация София".

Потребителите, които желаят да ги получат по банков път, трябва да попълнят заявление, което е налично на адрес - www.toplo.bg.

Попълненото заявление, заедно с удостоверение за банкова сметка, трябва да бъде изпратено на и-мейл адрес: inf_r@toplo.bg.

 Абонатите, които предпочитат да получат парите си в брой, могат да го направят във всички центрове за обслужване на клиентите. Това е в правомощията само на титуляра на партидата или на официално упълномощено лице. 

За удобството на потребителите към клиентските центрове са пренасочени допълнително служители, които ще гарантират бързина и качество на обслужването.