През последната година и половина наблюдаваме много силна динамика в дигитализацията на банковите услуги. Хората искат все повече функционалности и удобства и нашата задача беше да им го дадем - като поставим именно потребителя в центъра. Това сподели Елена Кънева, мениджър Продуктов маркетинг в tbi bank, в студиото на "Какво могат парите".
Все още е голям процентът от хората у нас, които срещат бариера в това да модернизират банкирането си - било то заради несигурност в техническите им умения и притеснения дали ще се справят, или заради страхове относно сигурността. "Предизвикателство пред нас е да успеем да обясним и представим банковите продукти и услуги по разбираем и лесен за хората начин" - казва г-жа Кънева и допълва, че усъвършенстването на онлайн банкирането превръща въпросите за киберсигурността в несъществуващ мит. Но хората също трябва да са отговорни към своята онлайн сигурност и да се образоват по отношение на защитата на информацията, предупреждава експертът.
Потребителите започнаха да забелязват банковите такси едва през последните месеци, когато повечето банки увеличиха тези разходи. Това започна да дразни и да ги кара да търсят и сравняват алтернативите, да са по-чувствителни към услугата. Ето защо tbi bank предложи на българските потребители уникална за пазара услуга по ежедневно банкиране с нулеви такси - отбелязва Елена Кънева. В допълнение, банката излезе на пазара с предложение за 3% лихва по депозити, с което ярко се открои на фона на ниските лихви в лева и евро.
С навлизането на изкуствения интелект в банковия сектор можем да очакваме още по-силна персонализация на услугите, включително с добавена стойност по отношение на управлението на личния ни бюджет и използването на най-подходящите продукти за конкретната финансова ситуация.
- Какви са функционалностите и безплатните услуги с карта neon
- Как лесно да изградим финансови навици за спестяване
- Какво дава услугата шопинг лимит и как помага за управлението на разходите
- Как изкуственият интелект ще развие банковите услуги и какви нови възможности ще предложи екипът на tbi
Вижте целия разговор в интервюто на Иван Боянов.
НАЙ
Банки блокират сметки на клиенти, ако не са актуализирали личните си данни
Обрат в НС: Предлагат "Лукойл Нефтохим" да работи с руски петрол още една година
Проектът за батериите и още 17 отпадат от Плана за възстановяване
ББР ще подпомага домакинствата да получат финансиране за преминаване към ВЕИ
Обрат в НС: Предлагат "Лукойл Нефтохим" да работи с руски петрол още една година
Банки блокират сметки на клиенти, ако не са актуализирали личните си данни
Над 40 на сто от аржентинците живеят под прага на бедност
Проектът за батериите и още 17 отпадат от Плана за възстановяване