Коментари - "Тесла" за пръв път с годишна печалба, Фейсбук - с $11 млрд. за 3 месеца | Бизнес.dir.bg
назад

"Тесла" за пръв път с годишна печалба, Фейсбук - с $11 млрд. за 3 месеца

Гигантът в сферата на социалните мрежи е увеличил потребителите си - към 31 декември те са 3,3 милиарда души

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - "Тесла" за пръв път с годишна печалба, Фейсбук - с $11 млрд. за 3 месеца | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вие луди ли сте бе? Путинофилският тролетариат каза, че са във фалит, а вие, на печалба били! Как не ви е срам! Ще оборвате опорките на тролетариата! Влизате в списъците за лагерите, като дойде червената армия, аха!

Ми явно са прави, ако за почти 20 години е за пръв път на годишна печалба. Това значи, че почти 20 години тази компания е печелела по-малко, отколкото харчи.

Да ви се акам и на колата с батерии за лаптоп и компютър... Знаете колко години държат батериите на лаптопа. Само че там имате 6 батерии а в теслата 7000...

50 пр печалба от приходите и нито долар от това в скапания ЕС. А Тесла след 17 г на хранилка на цру ще минат на самоиздръжка. Целта е постигната, петролния бизнес е унишожен с коетонсе умаломощават Русиа и СА. Сменя се технологията на огромен бранш автопроозводителите, с което се подля вода и на германците, бранша се демонополизира. Япония е овладяна още след 1944, сега е ред да се разправят с Китай. к19 беше за това, но удариха на камък. Китай ин комппартията са машина,не ЛГБТ... това ще е краят на Йерусалим.... Всичко си има предел

Автоиндустрията преди схемата на Мъск: Един произвежда колата, втори продава, трети сервизира, четвърти зарежда с гориво, пети шофира професионално (транспорт на стоки и хора). Тесла си произвеждат колите, продават ги в своя мрежа от дистрибутори, подържат ги в свои сервизи, изграждат своя инфраструктура за зареждане и разработват свои шофьори (изкуствен интелект). Да се затвори кръгът по този начин отнема време и инвестиции, но пък може да се досетите какви са предимсвата след като се случи. Да не говорим, че западняците и в частност американците всеячески се опитват да се откъснат от петролната зависимост. Не случайно компанията беше най-високо оцененият автомобили строител на борсата,дори докато отчиташе работа на загуба. Явно е и дошъл момента, в който инвестициите започват да дават възвращаемост.

Малоумник плямпа тъпотии на килограм. Тесла винаги е била на самоиздръжка и няма нищо общо с ЦРУ. Затова и постоянно я грозеше фалит. Печалбите отиваха за разширяване на производството. Няма как да се направят без пари огромни заводи с капацитет от 1 милион автомобила. Само запасите за части на колите са над 10 милиарда. От къде тъпако ще дойдат тези пари? От кредитит и от реализираните печалби, а счетоводно фирмата е на загуба, но материалните активи - сгради, машини, запаси и др. надхвърлят кредитите многократно. Целта не е да се унищожи петролния бизнес, а да се спаси планетата. Друг е въпроса, че петрола е и ограничен ресурс. Германците почнаха да си правят електромобили и дори Фолксфаген е в близки отношения с Тесла. "Овладяната" Япония е най-големия производител на коли, като притежават и американските Лексус и Инфинити, а Сони е основен играч във Холивуд. Китай винаги е бил дупка и благодарение на САЩ се разви последните 20-30 години, ама щели били да се раправят с него, че им дошъл ред???? Само малоумен идиот може да стигне до такава мисъл. Ковид 19 си е чисто китайски, разработен в държавната лаборатория в Ухан. Изтърван от нея и след грандиозния успех с блокирането на цял свят от Китай пуснаха и нова подобрена версия на вируса след като се появиха ваксините.

Фейсбук - надуваме един балон и печатаме едни пари.. като повечето IT компании в момента

Тесла си произвеждат колите, продават ги в своя мрежа от дистрибутори, подържат ги в свои сервизи, изграждат своя инфраструктура за зареждане и разработват свои шофьори (изкуствен интелект) Тесла не си прави изцяло колите а бе зависима от китайски доставчици и още е. Техните станции са главно в Щатите и не са чак "много". Просто се навъдиха фирми които инсталираха техни станции.Относно "дилърската" мрежа нещата бяха и са мега зле. Например на Рено и Киа в моя район (западна Финландия) има поне 20 сервизни ценнъра.На тесла един и то не официален за цялата страна, а до преди две три години и нещо бе единствения , повтарям за лапнишарани като теб единствен за цяла скандинавия и Русия. Снабдяване с части и сервизиране нямаш шанс.Отвори канала на оня американец който сам ремонтира тесли и ще ти светне колко си далеч от истината

Тъпунгер батериите на Тесла държат 20 000 пълни цикъла заряд-разряд и нямат нищо общо с тези в лаптопите, освен че са литиеви. Ама освен типа от значение са и катодите и режимите на заряд и разряд и още много неща, които в лаптопите ги няма. С батериите на Тесла се минават 1 милион километра. Когато изкараш с някоя кола толкова тогава се обажда с малоумките си.

Откъдето идва и логичният въпрос - от къде е имала толкова пари да харчи 20 години ?

Ти сляп ли си или тъп.Я отнори и провери защо толкова пъти бяха наливани пари от държавата в тесла, но един път не бе направено за останалите фирми.Защо Мъск предизвика със серия от туитове повишаване цената на акциите когато бе тръгнал надолу и вместо да влезе в затвора заради измама и умишлени действия комисията по ценните книжа го глоби с няколко милиона ако обещае да не прави така.. Два пъти по време на пандемията си правеше каквото иска и стартираше на пълен ден въпреки забраната от щатските власти..Нито глоба нито нищо.. Постоянно като закъсат или променят нещо по поточната линия уволнява хора или ги държи на ниски заплати, и съща като амазон работещите получават ваучъри за да успеят да свъ.жат двата края но пък акционери и собственици делят милиарди..

Затова има кредити, тъпако, както и материални активи. Само малоумни тъпаци могат да си мислят, че когато фирма е на *счетоводна" загува е във фалит. Просто е аз мога всяка годиана да съм на по 1 лев "загуба", но да купувам примерно апартамент за 1 милион всяка година. Това означава, че съм спечелил апартамент и съм взел 1 лев да го го доплатя. И така след 20 гоини имам 20 лева дълг и 20 апартамента за по 1 милион лева. Това значи ли че съм във фалит, след като без проблем си обслужвам тези 20 лева дълг и имам 20 милиона собственост?

С лада - 650 000лично.И я удариха.В Бг има едно тико на над милион километра (тико!) Отваряш книгата на Гинес и виждаш как най-много километри поне до скоро бе навъртял едид чиче в Щатите и то с.. мерцедес.И то не на ток.. Ай сиктир от поклонници.. А когато имаше ситроен АХ на ток що не се обаждаше а? Много преди Мъск въобще да е някой.. А че Нисан заля света с електрички, а че имат миниван, баничарка на ток.. докато ние все слушаме за недоразумението наречено сайбър трък .

И що като бе мега яка искаше да я продаде първо на епъл, после на поне две фирми а дори и преговори с Форд е водил.. Или викаш вярвал е в победата. Кредити се обезпечават с гаранция драги.А той построи пирамида.С парите на първите правеше следващите и ако не бе гаранция от влиятелен гръб заеми щеше да види през крив макарон! Айде като си пич ти вземи 2-3 милиарда дългосрочен кредит.. И що не отпуснаха нито на Дженерал Мотърс дето имат всякакви активи или на Крайслер а..?

"Американската компания "Тесла" (Tesla) за пръв път е излязла на печалба през 2020 г. ... Компанията на предприемача Илон Мъск е основана през 2003 г., но досега никога не е излизала на печалба за цяла година." И как ще обясните статии като: "Илон Мъск изненада Джеф Безос като стана най-богатият човек на света" business.dir.bg/kompanii/ilon-mask-iznenada-dzhef-bezos-kato-stana-nay-bogatiyat-chovek-na-sveta И където коментирах, че е все на загуба от Теслата и тук разни почитатели на Мъск ме оспорваха. Е сега са ви го написали, че 17 години Тесла е работила на загуба. Как така някой работещ на загуба от 17 години, ще го определят за най-богат? Това е като балоните с рейтингите на банките, където тези със супер висок рейтинг изпофалирахи и изкупи държавата да ги спасява. В съда се оправдаваха, че рейтингите им са по слухове и не носят отговорност.

Част от колите им не могат да бъдат допуснати в ЕС, че не отговарят на стандарти. Като онази, на която и счупи стъклото, докато показваше, че не може да се счупи. Дето не може да им видиш и мигачите дори, че са в едни улейчета навътре.

Нещата са малко по сложни, защото не ти броят сухата пара в джоба или банката, агледат всички активи които имаш. Но въпреки това пак е съмнително за мъск, шото ако гледаме сорат книгата какви печалби кърти за тримесечие (което ми се вижда съмнително - може автора да е объркал - те списвачите от цифри не разбират) в сравение сгодишната печалба на теслата направо са несравними.

Никой автопроизводител не може да прави сам всичките 10 000 части на една кола. Винаги има поддоставчици. Например много от частите за Мерцедес се правят от български поддоставчици. "Не толкова многото" и "главно в щатите" са към 2100 станции, със над 18 000 зарядни от които в САЩ около 1000, а в Европа "само" 550, над 100 в Канада и над 450 в Азия. Това са станциите собственост на Тесла, тия другите са допълнителни. Нещата може да са били мега зле, но при бутикови продажби е така. Само дето вече почна промишлено производство от 2 години и нещата бързо се променят. Все пак вероятността Тесла да ти се повреди клони към нула. И да уточня - козметичните заводски дефекти не са повреди и са следствие на неопитност в голямо серийно производство.

след 17 години, 721 млн. печалба и 750 млрд. пазарна капитализация! .......................................................... По памет: през 2015 някъде, големите фамилии държащи петрола си изпопродадоха акциите от там и ги инвестираха в разни централки за ток! Сега сещате ли се, кой даде парите на Мъскарата да е на загуба 17 години, и кой бута света към електрокачетата?! Това, в резюме.

Кога са наливали държавни пари в Тесла, бе лъжецо? Кое е направено за Тесла, а за другите не е правено? И точно обратното след туитовете на Мъск и обвиненията цената на акциите от 350 долара падна на 180 долара. Къде е измамата? Някакви намерения ли са измамата? Забраната на щатските власти в един щат, след като в други имаше разрешение. Глупостите за заплатите са върха. Акционерите не получават и стотинка, защото до сега фирмата работеше на счетоводна загуба и не е изплащала дивиденти. Просто поредна твоя малоумна лъжа. Били делели милиони собствениците???? Мъск до преди 2 години не взимаше и стотинка от Тесла като главен собственик и акционер. Заплатите в Тесла са доста високи бе лъжецо. От 20 дo 35 долара на час. Това че им дават купони, тук известни като ваучери е не защото са бедни и не свързват двата края, а защото върху купоните данъците са минимални.

Че кой държи фирма 17години на загуба?

Ха-ха. от милиардите коли единици минали 1 милион километра и кретена вече ще счупи тавана от щастливи подскоци. Да тъпако 1 милион километра се минават за десетилетия и твърде рядко. Ти не си минал 1 милион километра ама се запритеснявал колко ще изкарат батериите на Тесла.

Елементарно тъпако! Счетоводна загуба означава. че печелиш 10 милиарда, но харчиш 10 милиарда и *един" лева. Само че харчиш този милиард и 1 лева за нова собственост сгради, машини, патенти и технологии. След 17 години си похарчил повече цели 17 лева отколкото си изкарал и ги дължиш на банка от която си взел кредит на който си плащаш лихвите и главницата, но имаш собственост за 170 милиарда лева. Това според теб не определя, че си богат, защото имаш цели 17 лева дълг? От къде се пръквате такива малоумни идиоти?

Всички. Лукойл е 20 години беше на загуба у нас и не е платил и стинка данък печалба през това време. Всъщност почти всички руслямски фирми у нас са на счетоводна загуба от десетилетия.

Това е фирма в развитие. Ако спре да строи нови мощности може спокойно да докара и 10 милиарда печалба. Ама строи нови заводи - по миналата година в Китай, миналата в Тексас, тази два - в Германия и САЩ. Догодина вероятно в Индия. Но това е и първата година с 500 000 продадени коли. Парите са креити от банки, а не от фамилии по спомени на измамник.

17 години в развитие в този супер динамичен свят?! Дада, и ти май си още в развитие!

Тесла продават автомобилите почти на загуба, това е ясно и никога не са го крили. Разликите покриват с продажбя на пакети чист въздух на други предприятия, от това печелят повече.

11 милиарда е печалбата за година на Фейсбук. Теслата е производител и то още в началото. Фейсбук има малки разходи на фона на доста по-малките приходи окол 22 милиарда долара при 3,3 милиарда потребители отколкото тези на Тесла, които са 32 милиарда при едва 1 милон потребителя. Переспективите пред Тесла в момента са огромни. Представи си Тесла да направи 10 милиона потребителя годишно, когато приходите ще станат 300 милиарда долара. Когато стигне задоволително производство на коли, соларни инсталации и батерии и спре в придобиването на активи изведнъж печалбата на Тесла може да скочи на дори 20-50 милиарда годишно.

Тесла продават автомобилите си с много добра печалба и никога не са твърдели това което се опитваш да пробуташ за истина. Тесла не продават пакети чист въздух. "Загубата" идваше от инвестицията в нови мощности и разширяване на производството. Очевадно вече печелят толкова, че могат да строят по 2 завода едновременно и да са на печалба 700 милиона.

Че той костов нали за това продаде рафинерията за 100 000долара, колкото един апартамент?

А колко години да е в развитие? в този динамичен свят трябва през цялото време да си в развитие. Как се строят заводи и машини за 50 милиарда долара без да си на счетоводна загуба?

Я не се излагай бе! Ти правиш ли разлика между баланс и ОПР, а? Боклук, прост! От кога инвестицията влиза в печалбата? Инвестицията се амортизира. Глупак , непоръбен. И от къде кеш за инвестиция? От банките? Коя банка дава кредити на фирма със загуба?

Ей го лъжеца пак плямпа тъпотии. Костов продаде 53% от рафинерията за 101 милиона долара, останалите проценти Лукойл изкупи постепенно от акционерите след виденовата масова приватизация. Държавата в момента държи 5% и златна акция с право на вето при взимането на решения

Значи решавам да си открия фирмичка за производство на дръжки за знаменца. Инвестирам 1 лев. С него си купувам нож и материал дървен за дръжката. Какво имаме в баланса? Нож, дърво и задължение . Правя байрячето и го продавам на загуба. Сега какво имаме? Нож, загуба и задължение. Обаче трябва да си купя дърво, за следващата дръжка. Някой вади кеш. И какво имаме? Нож, задължение, загуба. И така 17 години! Ха ха ха ха! И за какво ми е тази фирма? Умрях от глад!

Харесвам мненията ти по принцип, но не си прав в случая. Не обожествявайте Мъск, зад СпейсХ стоят огромен тийм учени, не Мъск, затова и имат такива огромни постижения. Мъск е просто лице, а автомобилите тесла не са нито толкова иновативни, нито особено качествени, да не говорим за политиката им на ъпдейт на софтуера, която забранява да откажеш, дори ако ъпдейтът изключва екстри, за които си платил при покупката. Всичките им иновации, като опасно именования Автопилот, вече са постигнати и подобрени от големите производители (автономното на мерцедес). Виж колко им е печалбата от продажби на автомобили и колко от еко пакети и стига с тоя култ към личността.

Ей го пак малоумния лъжец плямпа тъпотии и си измисля. Къде съм написал че инвестицията влиз в печалбата? Точно обратнот твърдя, че печалбата отива в инвестиция с което се появява счетоводна загуба. Че си тъп е ясно и че не разбираш какво четеш още повече. Това че инвестицията се амортизира какво общо има в случая, тъпако? Естествено че Кредиа е от банка. Всяка банка дава кредит, най често срещу гаранции. Гаранциите обикновено са имущество и всякакви материални активи, каквито Тесла има в размер на 50 милиарда при кредити 13 милиарда. Кредитие си имат лихва и главница, както и падеж. когато всичко това се обслужва и то при гаранции надвишаващи многократно кредита, какъв е проблема на банката?

Я кажи една банка, която дава кредити на 100% от активите? Ха ха ха ха

Смотаният простак Дада, пак се покри! Ще излезе когато няма кой да му опонира! Ха ха ха ха! Боклук неграмотен!

така че модела ти естествено няма да сработи. Работата е съвсем друга. Инвесираш 1 лев в нож за 90 ст и дърво за 10 ст продаваш знамето на ПЕЧАЛБА за 1,5 лева. купуваш по-добър нож нож вече за 1 лев и 10 дръжки за знаменца за още 1 лев и за тези 2 лева и правиш 10 знаменца, като взимаш още 50 стотинки кредит към изкарания 1,5 лева от продажбата на първото знаме и вече си с 2 лева кредит, но с 2 ножа и 10 знаменца и счетоводна загуба от 50 ст. Продаваш знаменцата за 15 лева и купуваш 100 дръжки за знамена за 10 лева, машина за дръжки за 6 лева, за което взимаш още 1 лев кредит и вече си с 3 лева кредит (върнал си стария кредит от 2 лева и взимаш нов кредит от 3) имаш машина за дръжки, 100 знамена 3 лева дълг и 1 лев счетоводна загуба защото си изкарал от продажби 15, а си похарчил за материали и машина 16 лева. Но пък имаш 100 знамена, машина и 2 ножа.ю И така си на загуба 3 години или 10 или 17, но накрая правиш 10 000 знамена имаш цех собствен, няколко машини и кредит 20 лева. Продаваш знамената дори на по-ниска цена за 1,2 лева на брой и изкарваш 2000 лева, връщаш кредита от 20 лева и купуваш 10 000 дръжки за 1000 лева оставаш за първа година на печалба от 800 лева. Може ако искаш да купиш нещо за производството с тези 800 лева и да правиш по 18 000 знаменца, а може и да си ги прибереш в джоба и ли да ги поделиш за двете.

ако печалбата инвесираш не в собствена, а във фирмена сграда нямаш печалба,защото фирмата прави разход за тази сграда. НЯМА ПЕЧАЛБА по счетоводни документи. Продава се на печалба, а фирмата по счетоводство е на загуба. Фирмата е на загуба, а не продава на загуба тъпако. Просто реинвестира изкараните пари.

Тъпако ти можеш да пляскаш лъжа след лъжа, но за опровергаването им трябва доста повече време. Не съм се покрил. Пък ине съм безработен малоумен боклук като тебе.

За сравнение. Газпром в добрата 2019та (и от тогава не смеят да сменят цифрите) имаше 19 млрд ПРИХОДИ

Абе тъпак! Сградата влиза в баланса бе и се амортизира следващите 25 , 30 години! В печалбата или загубата влиза амортизацията! Ти ми пъхаш цялата сграда. Е как може да си толкова прост и неук?

Ама ти се казва, че фирмата е на загуба. Продава на загуба!

Пример: За миналата година 330 милиона печалба от автомобили, 400 милиона печалба от регулатарни кредити.

Значи така: Имаме отчетен период 2019 година. Мъск има приходи, разходи, печалба ! Печалба, поне първата година! Още не сме купили сгради. Как се прави ценообразуване на един продукт? Учи се по цени и ценообразуване. Материал, ток, работна заплата, амортизации(включват се и нематериалните активи), лихви по кредити, дистрибуция. На всичко това слагаш 20% печалба и продаваш. И искате да ми кажете, че Мъск 17години се ибава?

Ти луд ли си бе? Я кажи, като купиш един завод , в кой документ го записваш? В баланса или в отчета за приходи и разходи? Сграда, камион?

Чакай сега се сетих! Купуваш само земя, понеже земята не се амортизира, това разход ли ти е? Ха ха ха ха

Взимаш колко са превозните средства в Щатите като бройка(махаме камиони, бусове, автобуси и т.н.) и електромобилите на ТЕСЛА. Колко са бензиностанциите на ШЕЛ или там който им е големия играч и колко са на ТЕСЛА зарядните? В района в който живея има вече много на брой зарядни станции около 25 за територия от 25-30 000жители, което е хубаво но няма НИТО ЕДНА на тесла. Значи за огромна америка има 2100 на техния си производител и .. това трябва да ме впечатли ли? ДА, чстите се правят от под доставчици но както и да го погледнеш от старта че и до сега производителя на батерии са TLC / PANASONIC , а електромоторите на тесла бяха закупени проекти на малки фирми след което доразвити и патентовани. Мерцедес не си е поръчвал двигателите от панасоник нали? При бутиковите продажби било така? Ти чуваш ли се.. Я се поинтересувай малко например на Марко Римак (това наричам аз бутиков електромобил) как стоят нещата с частите и обслужването или на Кьонинсег! От една страна, постоянно защитатваш мнението как тесла настъпват на пазара, как щели да имат заводи в Азия, в Германия, нов щатите и вече видиш правили по половин милион коли.. Значи ако годишно започне да прави по милион превозни средства.. това още ще е бутиково? Или опаа.. той сега видиш ли разширявал производство.. Не драги, идеята е да няма от къде да купиш части и да не се инвестира в официални поддържащи центрове защото те смучат огромна част от приходите! И да ти разясня няколко дребни факта, отново за Финландия. Тесла PD от тия с многото "екстри" струва 140 -170 000е с всичи мита и налози. За тази цена може да се закупи от магазина чисто нова S-класа. Не съм любител нито на едната нито на другата... но сравнявам: - ключа на тесла и ключа на мерцедес - интериора на мерцедеса и на тесла.. - в радиус от 100 км поне 5 сервизни центъра с възможност за подръжка на мерцедес, и два дилъра. На тесла ... един за цялата държава. И то от скоро - материалите изпозлвани в тесла и качеството на сглобката спрямо S-класата... - избора на материали, цвят, джанти и т.н при тесла и при мерцедес Тесла да се повреди клоняло към нула.. Хм.. Да ти кажа честно, от видяното из нета до сега не съм много склонен да вярвам.. И още нещо - ако отвориш канала на оня нег.. така де афроамериканец който на любителски начала ремонтира тесли, там ясно се вижда на едното от видееата как вдига телефона и се обажда да пита за една кора, няколко щипки и забравик какво бе смешни части: първо оня нямаше идея този какво иска, и после смело заяви че... не може да му ги достави и предложи. В руго видео показа коли които са ударени я челно я отзад и с няколко чарка като броня, капак, стопове, фарове.. си стават идеални но седят на моргата защото няма с какво и как да ги оправиш и само такива ентусиасти като него ходят ги издирват и от няколко прави една.. И на това му казваш "нормално"... защото 500 000хил на година е бутиково и "сега започвал производство.." Пробвай пак

- средна работна заплата 11$ (справка американските регистри, има в нета) - пр ковид пандемията и забраната в щата (да забраната е за щата където е фабриката му) работниците получават имейли при положение че са били в неплатена отпуска: или идвате на работа или сте уволнени без право на обещетение - в завода не е позволено да има синдикати.. - господин Мъск има: 2007 - 1 милиард , 2010 - 1,8 , 2012 - 2,2ми , 2013 - 3.8..., 2015 - 18 милиарда.. или викаш това е защото играе на борсата а не от спекулациите с неговите ценни книжа в тесла? Ли Якока влиза като управител (не акционер!!!) в крайслер при годишна заплата от 1$.. Мъск може да е на един долар заплата, но е акционер и собственик и по този начин няма пряка заплата но печели от покачването на цената на акциите.. което е разлика Тесла получават 4 милиарда субсидии(официални) , и на фона на другите фирми са малко.. и да, връща на време.. но завода е от 10 000 работника а например генерал мотърс и крайслер получават заедно повече но като брой работници са в пъти повече.. Но правиш ли разлика, че за закупуване на електрическите му автомобили държавата стимулира купувача, а това е косвено стимулиране на ТЕСЛА защото на американския пазар нито нисан, нито тойота с хибридите имат. Имаха и още имат федерални превенции от данъци заради изграждането на завода и откриването на работни места..