Коментари - Ще станат ли автомобилите следващия хит в износа на Китай? | business.dir.bg
назад

Ще станат ли автомобилите следващия хит в износа на Китай?

Поднебесната се стреми към върха на световния автомобилен пазар и след множество неуспешни опити напоследък постига забележим напредък

Обратно в новината

Коментари - Ще станат ли автомобилите следващия хит в износа на Китай? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С електромобилите обаче картите се раздават наново - и в този сектор китайските производители се оказват технологични лидери. --------- А дали причината за това не е традиционната китайска политика да се правят 10 годишни планове? През 2010 г. китайската комунистическа партия "заповяда" да сe инвестира в комуникации и под. техеногогии. Сега кой е лидерът в 5G мрежите , та работят за 6G ? Чичко Гоогле: Общите разходи на Китай за научноизследователска и развойна дейност (R&D) преминаха границата от 3 трилиона юана, за да достигнат почти 3,09 трилиона юана (456 милиарда щатски долара) през 2022 г., което е с 10,4% повече на годишна база, съобщи наскоро Националното статистическо бюро. ------ Всички помним, как се подигравахме на Кия и Хюндай, а миналата година самият шеф на ВАГ каза, че не може да намери нищо, за което да се хване като дефект в Кия Спортидж 2022. Те така, някоя умна глава е решила, че няма смисъл да гонят европейците в ДВГ автмобоилите. Докато ВАГ , Мерцедес и пр. се натуткат, китайците бавно и полека превземат средния сегмент на EV, който носи най-много доходи.

до 10 г всички ще караме китайски коли както и всичко останало . Хитрия евроатлантизъм знае само са печата пари, но и това ще свърши

Алчността и хитрежите на Германия съсипаха Европа

Пак са си същия китайски боклук. Само дето вече ще ги карат руснаци. Защото европейците бяха достатъчно умни да си отрежат клона сами.

Имат евтина енергия и суровнини. И по-важно имат инженери вече много. А ние тези 2 неща ги загубихме. Имаме си перки и соларки, а инженер е синоним на неудачник. Тук управляват зелени калинки, инфлуенсъри, джендъри и проч вредители и паразити.

Китайците берат плодовете на далновидната си дългосрочна политика - добро обазование. Южна Корея направи същото преди време. Анкета сред младите азиатци класира като водещи професии инженери, физици, химици и астронавти?! и пр. Сред западната младеж познайте - инфлуенсъри, ютубъри и пр. нищо незначещи дивотии. Не е нужнода си пророк, за да предвидиш бъдещето.

Кратко и ясно - Не! В Раслямистан може би, но по света... Нека сме сериозни.

Смени си ника. Не отговаря на истината.

че най-важните неща на един автомобил са хладилник и лицево отключване , питайте и малката пъпка от Драгичево .

Китай набра икономическа мощ и това няма как да не се отрази и на автомобилостроенето. Вече в автомобилостроенето няма тайни, всички производители са в час и правят новите си автомобили добри и надеждни. Китай за нула време стана световна икономическа сила, това са фактите и няма да е нещо ново да стане лидер при е-автомобилите.

каква е тази пяна около устата, трилиона юана !!!!!

на прохода шипка да ми се наложи да бутам китайско Би Уай Ди със все батерията !!!

Ако мощното комунистическо "НЕ", и големите лозунги можеха да правят материални блага.... Сега щеше да пишеш от комп правен в Ботевград, и да живееш при социализъм.

Да Гъеле притежава Волво, цели 6% акции. Бидетата воистина правят убави електрички, ама до там. Да си видял некое биде из Европапата. Из чайника бръмчат много с тях, но само там. Киаците продължават да правят грозни и неудобни коли, хундай и те. Но като липсата на дизайнерско мислене най много добре е изразена в германските таралясници. Там е сипал с кофата и което където паднало там си останало. Франсетата са идиоти, нищо работещо не могат да направят. Английска кола, май само ладите и москвичите ги превъзхождат по параметър чупливост. Жапанетките пък много гният, калпави и трошливи двигатели. Сааб фалира, Волво бива ама с тези 4 цилиндрови вентилаторки... Хамерикански коли, то там друга губерния. Огромни таралясници с огромен разход на гориво, да си ги карат. То тук в нормален гараж тия техните камиони не се побират. Абе, я у лево сичките! Отивам да си купя билет за влака!

Български Джендър: Русофил, който се радва на китайските електрички, които ще видят сметката на Матушка Русь.

KIA, HYUNDAI are made in South Korea.

Така като сега можем да си позволим лаптоп ( от Китай), така да можем да си позволим и нов автомобил ( пак от Китай).

Много трудна работа. На времето Япония беше в подобно положение - японски автомобил беше символ на евтин скапан боклук. Трябваше да минат две поколения това да се промени и после още едно за да се утвърди Япония като лидер. Наистина при електричките изглежда някак по-лесно, но според мен да се заличи от масовото съзнание словосъчетанието "китайски боклук" няма как да отнеме по-малко от още двайсетина-тридесет години.

В Китай се продават три вида автомобили. Заможните и богатите купуват оригинални японски, (западно)европейски и американски автомобили. Средната класа купува сглобени в Китай с оригинални части японски, (западно)европейски и американски автомобили. Бедните купуват китайски автомобили. Толкова по въпроса със ставането на хит на китайските автомобили.

PS. Не е посочен източник на статията, но като се има предвид че са преписвани официални китайски източници и е цитиран световно известният експерт (сарказъм) Дуденмуден източника на 99,99% е реномираната агенция DW.

Правилно казват хората, че колкото си по-глупав, толкова си по-завистлив.

не могат да направят като хората та коли ..... Чети добре : гаранция за фабрични дефекти на батерията е шест месеца , не носим отговорност за ...........

На Другите автомобили се удвоиха цените, нямали чипове , все нещо им пречи , за да ги утроят.

Някои се самозабравиха .

Ами те нещата вече станаха толкова ясни , че дори и слепите виждат накъде вървят нещата . ДФоскоро Германия беше топ номер едно по производство на автомобили в Европа . Но това беше до вчера . Щото от днес вече те НЯМАТ ядрени реактори , А сериозно производство и тежка промишленост само с вятърни перчици - НЕ става ! Съвсем не случайно , огромният BASF вече се изнесе в Китай ! А най-големият губещсе оказаха ПАК Хамериканците ! Щото си мислеха , че след като деиндустиализират Германия , производството им ще се пртемести в САЩ ! Ноооооо ... за пореден път НЕ стана така , като на тях им се искаше ! Явно съвсем неслучайно Марсулата Вон дер Лайнен ходи да се кара на СиДзин Пин в Китай , откъдето беше буквално НАРИТАНА ! На печелившите в новият свят - честито ! А ние , както винаги ПАК сме от губещата страна ...

На мода ще излязат ретро автомобилите. Особено в България.

Те вече са хит.... А съюзо си прецака тая част на економиката заради гендърчета и УСА...... Другата част на планетата....по голямата си слага евро 666 на оная работа....

Като гледам така тук има много фенове на китайските боклуци... ами разбирам ги хората. Преди два дена гледахме в онлайн магазин някаква американска техника. След това решихме да проверим какво се продава в Алиекспресс - пластмасовата китайска имитация беше почти 8 пъти по-евтина, та разбирам ги хората. Купят си маратонки Abibas и свирка Soni и глей после как се надуват.

Винаги сме от страната на булката.

В американските класации по качество няма ни една немска марка в топ 10 .

Хайде по-кротко. Миналата година си купих за 150 турски лири ( около 15 лева) маратонки Найк на пазар в Одрин.Маратонките си бяха съвсем наред, а после разбрах, че в Турция има огромен завод на Найк. И нищо чудно тези дето произвеждат ментетата да ползват поне част от оригиналните материали. Пък, като не Ви бърка, плащайте 10 пъти по-скъпо!! Та и с колите така.

То кое не е хит от Китаййй

Скоро и Американска няма да има ако има въобще

електрически бангии не са никак евтини , а другото е стандартни платитролщини от поднебесната народна република !

Ами нека правят хората. Другите да си завират отзад теслите за десетки хиляди евра. Електрокар с компютър...

Напротив ел колите са 2 пъти по евтини

Да, ако са евтини и с гаранция, не ми пука за от къде са и как се казва марката.

Фен на немското, а? 2.0 ТДИ е колата, ако си средна ръка човек - Пасат двойка комби. Ако си по-заможен, т.е. продал нива на баба си - W124, или е60 ? Другите марки не са коли.

За цървулите трябва да има и второкачествено боклуци.

Е точно тия не са от завода на Найк.

За 15тина минути в таксито все ще издържа.

За ширпотребата е напълно валидно. Обаче и те започват да стават претенциозни, та не знам.

И какво от това. Ти за кремиковци ли жалееш.

Зорлем им дадохте руския и иранския пазар от чисто малоумие. Отсега нататък само ще се увеличават, западните ще намаляват

Особено в България.

От алчност еврогейците направиха китайците отново империя.

В китай електрическите автомобили са много евтини , еврогейските курви ги продават 10 пъти по скъпо.

Факт, тук Дачия Спринг 40к в лева, в Китай подобен автомобил с много повече ексти, но от същия клас като пробег е максимум 15000 лева. Ако Китай почне да внася коли в ЕС даже след транспортните разходи, всички ЕС автомобилни производители ще фалират до един. Точно затова ЕС ще им сложи мита.

До 10 години Китай ще е технологично изостанал Умря Марко с глобализацията. Никой няма да ги пусне на Европейския и Американския пазар. Корейците и Японците продават щото са съюзници.

Като видях на един краш тест как китайчето се сгъна до В колоната при удар с 50км/час, не ми го хвали!