Ще станат ли автомобилите следващия хит в износа на Китай?
Поднебесната се стреми към върха на световния автомобилен пазар и след множество неуспешни опити напоследък постига забележим напредък
Обратно в новинатаКоментари - Ще станат ли автомобилите следващия хит в износа на Китай? | Бизнес.dir.bg
Коментари
и то електрическа , все едно съм си ги отрезал ..... Ще трябва да търся китайки да свалям !
Светлото бъдеще е начертано, но Китай трябва да слушка. Ако не слушка ще си изнася стоките в Расия, Индия и Бразилия. Колко е средната заплата на един руснак, индиец или бразилец?
Така беше преди години за японските и корейските автомобили.Никой нямаше доверие за тях.Но видяхме докъде стигнаха и надминаха по качество европейските коли.Разрухата на икономиката и липсата на евтини суровини заради спонсорирането на Украйна.Цените ще са недостижими,което ще доведе до нахлуването на китайските автомобили които ще са на народни цени.За тяхното качество вече се вижда че настигат а в електрониката,и даже е превъзхождат.Има около 50 фирми в Китай и ние даже не сме ги и чували.Под небесните бавно и сигурно ще смажат Европейски те производител ли.Знаем и колко фирми са с актив от Китай .
Имаш ли китайска кола? А искаш ли да имаш? Ама без "ако".
Нямам нищо против едно BYD Tang , мога да ви кажа още 10 модела, някои няма и да сте ги чувал. Обаче за разлика от вас аз съм бил В Китай и съм ги виждал и возил, а вие живеете някъде 20 години назад и още робувате на предразсъдъци. Само да ви кажа, че животът си върви и е хубаво вие и вашето мислене също да се променя.
Япония и Ю. Корея НЯМАТ суровини. За разлика от Китай. Япония дори строи изкуствени острови, поради недостиг на земя. Япония и Ю. Корея изнасят ТЕХНОЛОГИИ. Внасят пластмаса за $10.00 и изнасят електроника за $ хиляди. Китай се стреми нанякъде си, НО съвременният свят е СЪТРУДНИЧЕСТВО. Всичко не можеш да произведеш и да го опазиш само за себе си. Живея в САЩ, карам само японски коли, а единствената "китайска" кола в САЩ е Волво. В САЩ не се използват китайски 5G технологии, официално не се продават китайски телефони. Само през Алибаба.ком. Така че, по-леко със заплахите.
За какви заплахи става дума??? Нормално е в САЩ да се карат друг коли, а не Китайски. Живейте си в САЩ, ваше право си. Нормално е да карате Японски коли, супер са си, отделно Япония е васална страна на САЩ и като такава се ползват с преференции. Какво да си ползват в САЩ си е тяхно право. Дразнещо е когато казват на другите какво да ползват. Или подобно на вас, само защото в САЩ нямало Китайски коли да се смята, че не стават. Ами стават за ваше сведение.
Япония и Германия НЕ ИЗНАСЯТ автомобили. Те изнасят engines, transmissions и компютри като части. А заводите им са в Латинска Америка, Северна Америка, Европа, Азия, Африка, Австралия. Тенекиите на автомобилите са от Китай. Износа на готови автомобили е изключително скъпа дейност. Като ЗАСТРАХОВКИ и ВНОСНИ МИТА на готова продукция.
Карам Tesla model Y и никога няма да си купя китайска кола защото не са качествени и са в пъти занижени нивата на безопасност. А бъдещето е в колите на водород.
Като видях на един краш тест как китайчето се сгъна до В колоната при удар с 50км/час, не ми го хвали!
В китай електрическите автомобили са много евтини , еврогейските курви ги продават 10 пъти по скъпо.
Факт, тук Дачия Спринг 40к в лева, в Китай подобен автомобил с много повече ексти, но от същия клас като пробег е максимум 15000 лева. Ако Китай почне да внася коли в ЕС даже след транспортните разходи, всички ЕС автомобилни производители ще фалират до един. Точно затова ЕС ще им сложи мита.
Зорлем им дадохте руския и иранския пазар от чисто малоумие. Отсега нататък само ще се увеличават, западните ще намаляват
Да, ако са евтини и с гаранция, не ми пука за от къде са и как се казва марката.
Ами нека правят хората. Другите да си завират отзад теслите за десетки хиляди евра. Електрокар с компютър...
електрически бангии не са никак евтини , а другото е стандартни платитролщини от поднебесната народна република !
В американските класации по качество няма ни една немска марка в топ 10 .
Като гледам така тук има много фенове на китайските боклуци... ами разбирам ги хората. Преди два дена гледахме в онлайн магазин някаква американска техника. След това решихме да проверим какво се продава в Алиекспресс - пластмасовата китайска имитация беше почти 8 пъти по-евтина, та разбирам ги хората. Купят си маратонки Abibas и свирка Soni и глей после как се надуват.
Хайде по-кротко. Миналата година си купих за 150 турски лири ( около 15 лева) маратонки Найк на пазар в Одрин.Маратонките си бяха съвсем наред, а после разбрах, че в Турция има огромен завод на Найк. И нищо чудно тези дето произвеждат ментетата да ползват поне част от оригиналните материали. Пък, като не Ви бърка, плащайте 10 пъти по-скъпо!! Та и с колите така.
Те вече са хит.... А съюзо си прецака тая част на економиката заради гендърчета и УСА...... Другата част на планетата....по голямата си слага евро 666 на оная работа....
На мода ще излязат ретро автомобилите. Особено в България.
Ами те нещата вече станаха толкова ясни , че дори и слепите виждат накъде вървят нещата . ДФоскоро Германия беше топ номер едно по производство на автомобили в Европа . Но това беше до вчера . Щото от днес вече те НЯМАТ ядрени реактори , А сериозно производство и тежка промишленост само с вятърни перчици - НЕ става ! Съвсем не случайно , огромният BASF вече се изнесе в Китай ! А най-големият губещсе оказаха ПАК Хамериканците ! Щото си мислеха , че след като деиндустиализират Германия , производството им ще се пртемести в САЩ ! Ноооооо ... за пореден път НЕ стана така , като на тях им се искаше ! Явно съвсем неслучайно Марсулата Вон дер Лайнен ходи да се кара на СиДзин Пин в Китай , откъдето беше буквално НАРИТАНА ! На печелившите в новият свят - честито ! А ние , както винаги ПАК сме от губещата страна ...
На Другите автомобили се удвоиха цените, нямали чипове , все нещо им пречи , за да ги утроят.
не могат да направят като хората та коли ..... Чети добре : гаранция за фабрични дефекти на батерията е шест месеца , не носим отговорност за ...........
В Китай се продават три вида автомобили. Заможните и богатите купуват оригинални японски, (западно)европейски и американски автомобили. Средната класа купува сглобени в Китай с оригинални части японски, (западно)европейски и американски автомобили. Бедните купуват китайски автомобили. Толкова по въпроса със ставането на хит на китайските автомобили.
Много трудна работа. На времето Япония беше в подобно положение - японски автомобил беше символ на евтин скапан боклук. Трябваше да минат две поколения това да се промени и после още едно за да се утвърди Япония като лидер. Наистина при електричките изглежда някак по-лесно, но според мен да се заличи от масовото съзнание словосъчетанието "китайски боклук" няма как да отнеме по-малко от още двайсетина-тридесет години.
Така като сега можем да си позволим лаптоп ( от Китай), така да можем да си позволим и нов автомобил ( пак от Китай).
Български Джендър: Русофил, който се радва на китайските електрички, които ще видят сметката на Матушка Русь.
Да Гъеле притежава Волво, цели 6% акции. Бидетата воистина правят убави електрички, ама до там. Да си видял некое биде из Европапата. Из чайника бръмчат много с тях, но само там. Киаците продължават да правят грозни и неудобни коли, хундай и те. Но като липсата на дизайнерско мислене най много добре е изразена в германските таралясници. Там е сипал с кофата и което където паднало там си останало. Франсетата са идиоти, нищо работещо не могат да направят. Английска кола, май само ладите и москвичите ги превъзхождат по параметър чупливост. Жапанетките пък много гният, калпави и трошливи двигатели. Сааб фалира, Волво бива ама с тези 4 цилиндрови вентилаторки... Хамерикански коли, то там друга губерния. Огромни таралясници с огромен разход на гориво, да си ги карат. То тук в нормален гараж тия техните камиони не се побират. Абе, я у лево сичките! Отивам да си купя билет за влака!
Китай набра икономическа мощ и това няма как да не се отрази и на автомобилостроенето. Вече в автомобилостроенето няма тайни, всички производители са в час и правят новите си автомобили добри и надеждни. Китай за нула време стана световна икономическа сила, това са фактите и няма да е нещо ново да стане лидер при е-автомобилите.
че най-важните неща на един автомобил са хладилник и лицево отключване , питайте и малката пъпка от Драгичево .
Кратко и ясно - Не! В Раслямистан може би, но по света... Нека сме сериозни.
Китайците берат плодовете на далновидната си дългосрочна политика - добро обазование. Южна Корея направи същото преди време. Анкета сред младите азиатци класира като водещи професии инженери, физици, химици и астронавти?! и пр. Сред западната младеж познайте - инфлуенсъри, ютубъри и пр. нищо незначещи дивотии. Не е нужнода си пророк, за да предвидиш бъдещето.
Имат евтина енергия и суровнини. И по-важно имат инженери вече много. А ние тези 2 неща ги загубихме. Имаме си перки и соларки, а инженер е синоним на неудачник. Тук управляват зелени калинки, инфлуенсъри, джендъри и проч вредители и паразити.
Пак са си същия китайски боклук. Само дето вече ще ги карат руснаци. Защото европейците бяха достатъчно умни да си отрежат клона сами.
до 10 г всички ще караме китайски коли както и всичко останало . Хитрия евроатлантизъм знае само са печата пари, но и това ще свърши
С електромобилите обаче картите се раздават наново - и в този сектор китайските производители се оказват технологични лидери. --------- А дали причината за това не е традиционната китайска политика да се правят 10 годишни планове? През 2010 г. китайската комунистическа партия "заповяда" да сe инвестира в комуникации и под. техеногогии. Сега кой е лидерът в 5G мрежите , та работят за 6G ? Чичко Гоогле: Общите разходи на Китай за научноизследователска и развойна дейност (R&D) преминаха границата от 3 трилиона юана, за да достигнат почти 3,09 трилиона юана (456 милиарда щатски долара) през 2022 г., което е с 10,4% повече на годишна база, съобщи наскоро Националното статистическо бюро. ------ Всички помним, как се подигравахме на Кия и Хюндай, а миналата година самият шеф на ВАГ каза, че не може да намери нищо, за което да се хване като дефект в Кия Спортидж 2022. Те така, някоя умна глава е решила, че няма смисъл да гонят европейците в ДВГ автмобоилите. Докато ВАГ , Мерцедес и пр. се натуткат, китайците бавно и полека превземат средния сегмент на EV, който носи най-много доходи.