Филип Морис Интернешънъл отбелязва 10 години от пускането на IQOS в световен мащаб
Грандиозно парти в Ню Бояна Филм Студиос събра общността на IQOS в България, предлагайки на гостите специални моменти и изживявания по повод годишнината
Тази година Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) отбелязва 10 години от световната премиера на IQOS в Япония и Италия и превръщането му във водещ бранд на система за нагряване на тютюн към настоящия момент. Днес ФМИ предлага IQOS на повече от 90 пазара по цял свят, преобразява индустрията и проправя пътя към бездимното бъдеще за над 30 млн. души, които намериха своята алтернатива на цигарите. Брандът IQOS e съчетание от наука, иновации и технологии, който не спира да се развива - основен фактор за успеха в сегмента на бездимните алтернативи.
"Преди 10 години направихме огромна крачка към мисията ни за бъдеще без дим - едно десетилетие непрестанен процес на усъвършенстване и развитие. Годишнината е възможност да се замислим колко много сме постигнали по отношение на това милиони пълнолетни пушачи по цял свят, които иначе биха продължили да пушат, да оставят цигарите в миналото и да преминат към бездимни алтернативи", отбеляза Денис Стробикин, генерален мениджър на Филип Морис България.
Поля Александрова, ръководител "Корпоративни комуникации" във Филип Морис България и Денис Стробикин, генерален мениджър на Филип Морис България, по време на медийно събитие по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб
Снимка: ФМБПрез изминалото десетилетие с IQOS ФМИ отбелязва значителен напредък в своята дългосрочна мисия за бъдеще без дим, като амбицията на компанията е цялото ѝ бездимно портфолио да формира две-трети от общите нетни приходи до 2030 г.
"Непрекъснато правим нововъведения и разширяваме бездимното си портфолио, водени от нуждите и очакванията на потребителите, но и подкрепени от солидна наука", изтъкна Денис Стробикин.
"Десет години изминаха сякаш за един миг - от няколко магазина в Япония в края на 2014 г., където за първи път беше представен IQOS до над 36 млн. потребители, които днес вече са преминали на IQOS или някоя от другите бездимни алтернативи на цигарите в нашето постоянно разширяващо се портфолио, за да се наслаждават на своя избор - живот без тютюнев дим. Преди 10 години направихме заявка да променим радикално нашия бизнес, а заедно с това и живота на милиони пълнолетни пушачи по цял свят", заяви на свой ред Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България.
Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България по време на медийното събитие
Снимка: ФМБКомпанията успява да фокусира потребителите върху преживяването с бранда IQOS, което е предпоставка за създаването на общност със сходни емоции, ценности и търсения. IQOS се предлага на българския пазар от 7 години, като за това време стотици хиляди пълнолетни пушачи в страната демонстрират готовност за нещо ново и различно от цигарите, което има потенциала да намали вредата за тях и околните, в сравнение с това те да продължават да пушат цигари.
"Днес отбелязваме точно този прогрес и фокусираме поглед към индивидуалното изживяване на всеки един от избралите IQOS, като сме още по-мотивирани да отговорим на техните растящи очаквания", коментира Полина Нинова. По нейните думи "IQOS се превърна в символ на тази нова категория и е първата технология, която наистина успя да се справи с голямото предизвикателство да промени навиците на пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат".
В световен мащаб компанията събира своята IQOS общност на поредицата от събития TogetherX, които предлагат уникално изживяване от светлини, звуци и емоции. Първото събитие TogetherX се състоя с грандиозен успех в Атина още през септември миналата година. А най-значимото събитие по случай 10-годишнината беше на 19 октомври - естествено в Токио. Потребители от цял свят станаха свидетели на впечатляващо мултимедийно парти с участието на световноизвестни музиканти и диджеи, сред които и американецът от японски произход Стив Аоки.
Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб
В България Филип Морис реализира множество събития за българската IQOS общност от над 400 000 пълнолетни потребители, стартирайки още през пролетта със запомнящо парти в клуб La Maison, където на едно място се събра елита на града в атмосфера от неочаквани цветове и изненадващи емоции. Последва отбелязването на пускането на лимитираната серия на бранда IQOS ILUMA Neon Purple в партньорство с шеф Илиан Кустев и ресторантьора Явор Сарафов, които създадоха лимитирана серия шоколадови бонбони, вдъхновни от нюансите на неоновия цвят. Не на последно място се нарежда колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова, която проектира мини арт чанти от материали от вече реализирани нейни модни колекции, специално за представянето на IQOS ILUMA Refreshed на българския пазар с послание за устойчиво потребление. Антония, заедно с Кристина Бъчварова, направиха и серия от красиви предмети за интериора, вдъхновени от IQOS ILUMA, в партньорство с веригата заведения Мементо.
На 22 ноември компанията отбеляза 10-годишнината на IQOS с грандиозно парти в Ню Бояна Филм Студиос под надслова BE IQONIC, където гостите - пълнолетни потребители получиха възможността да се превърнат в истинските звезди на вечерта. Стотици от тях, сред които и популярни личности от родния шоубизнес и клубния живот на града, танцуваха под музиката на диджей дуото Coco & Breezy, наслаждаваха се на високотехнологично мултимедийно шоу, станаха свидетели на уникален акробатичен танцов спектакъл и преминаха през различни изживявания, които събудиха сетивата им по неповторим и запомнящ се начин. По време на бляскавото събитие за първи път в България беше представена специална инсталация с дъжд - перфектно въплъщение на все по-актуалната тема за взаимодействието между хората и природата. Гостите пък попаднаха в светлините на прожекторите на уникалната камера с триста кадъра в секунда GlamBOT, която покори Оскарите, а в България направи своята премиера именно по време на партито.
НАЙ
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
ЕСО: ВЕИ мощности за 4500 MW са присъединени към енергийната ни система през 2024 г.
Финландия подозира танкер от руския "сенчест флот", че е прекъснал кабел до Естония
Златото поскъпва на фона на слабия долар и продължаващото геополитическо напрежение
Западът прави по-малко електромобили заради слабо търсене, но Китай строи заводи в Европа
Финландия подозира танкер от руския "сенчест флот", че е прекъснал кабел до Естония
ЕСО: ВЕИ мощности за 4500 MW са присъединени към енергийната ни система през 2024 г.
Златото поскъпва на фона на слабия долар и продължаващото геополитическо напрежение