Отвориха три оферти за новото трасе (Кулата - София), което ще заобикаля Кресненското дефиле
Три тунела, десет виадукта, три пътни възела ще има по трасето, което трябва да е готово за малко повече от 4 години
Обратно в новинатаКоментари - Отвориха три оферти за новото трасе (Кулата - София), което ще заобикаля Кресненското дефиле | Бизнес.dir.bg
Коментари
хаха.. и после ще го ремонтират всяка.. смешници..никой няма да остане в тая държава..
Всеки проект, който е добър за България, е вреден за БСП и трябва да бъде заклеймен. "Хасфалт не се яде, другари!"
това е репресия спрямо нас годпода посланици,моля да се вземе под внимание че ние сме репресираните
Не съм чул някой да ти попречи да пуснеш оферта за 20 000 лева. Може и са предложиш алтернативни материали с отрицателна стойност и квалифицирани работници, които да работят само за чест и слава!
Хайде сега да похарчим половин милиард за да могат софиянци да ходят на море в Гърция. Всичко за софиянци. До Русе никой нищо не строи нищо че е поле, тоест няма нужда от виадукти, плюс това е претъпкано с тирове каращи за София товари.
Трай бе. Не стига че ви мръсен въздуха, ами искате и нови пътища... Де дават по толкоз? А и там кмета ви червен. Да търси пари от оня шефа на пес в Брюксел.
еха за нула време до гръцко яко узаки и калмари..че на слънчев бряг само скъпа цаца и шльокавица. АМИН..
А защо няма немски, италиански, френски, белгийски, холандски, полски , чешки .... фирми в този търг? А сетих се - те не могат да строят магистрали. Последния път като участва чужда фирма така се оказа. Нашите строители са най-добрите в света в строеж на пътища, нищо, че като вземат проект в чужбина и ги гонят със шутове... И щото някой обясняваше, че мрънкането щяло да започне - ами просто вижте каква е разликата между заплата за програмист и заплата за строителен инженер в сайтовете и си направете сметка кое е по-добре - да има конкуренция от чужди фирми или да няма. Ако ви мързи ще ви обясня - разликата в месечната заплата е в пъти в полза на програмистите. Сега ясно ли ви става защо трябва главния прокурор да продължи да бъде наш човек? За да може да продължим да бъркаме в джобовете на инженери, случжители и работници и разбира се с пълни шепи от обществените средства.
За 4 Години Китай построи най голямото летище в света!! Също така кацнаха на обратната страна на Луната ! А ние все още се занимаваме и се хвалим преди да сме свършили най важното—-да изхвърлим мутрите и да си дойдат интелигентните и креативни граждани в родината!
все така едва едва..... Какъв е този срок от 4 г ... поканете аафриканци и те ще го направят по бързо дори да го правят с лопати и един валяк! Но пък парите са като за поне тройно по дълъг участък !
Ти Орешарски, да мълчиш ... знаем колко бързо стройш магистрали- напрови си ракета !
45+25 - общо 70 години една магистрала не можахме да направим. Сега акъл даваме. Ай.... у лево!
Кифльо, я ми обясни как една холандска фирма ще дойде тук? Как ще си докара машините? Работниците? Колко ще й струва това? Откъде ще купува материалите - пак от Холандия?
караме по магидтралите дето Тато направи , Той беше 33 г, на власт но не през всички е строил магистрали, А ти си говори глупостите, полудехте и отричате фактите вече !!
И печелившите са.....фирма близка до Тиквата! Цена тройно по голяма от това което наистина струва, 75% за Мутрата, 20% за фирмата и 5% за подизпълнителите които реално ще свършат работа! Не ви харесва??? Нема проблеми...след 1г асфалта като се скапе, пак ще може да се пробвате с ваши оферти ;-)
Добре че купихме Ф-ките! На голям кяр сме ги взели - тънкана! Дайте да си вземем още 8, ама тоя път да са 35-ци. Магистралите се оскъпяват, щото не се плаща топтан и в аванс. Аз знам една бригада турчета-строителни работници от Търговище, ще я направят много евтино, и хубаво работят, ама земат само кеш пара, на ръка, в брой! И патронът им не дава фактури...Е, де да знам, той не иска, ама ако го черпавате с ракия, една софра, банкет, може да се навие, и там някой лев отгоре...Щото те в Търговище бачкат на обекти на Шише-джам и те им плащат половината в турски лири и всеки месец ходят до Турция за матриали - оттам ги зимат...
24 км за 48 месеца.... 500 метра ще ги правят цял месец идиотите! Такова чудо не е било и като са редили паветата по римските пътища ръчно!
АМ СТРУМА ша я дигаме с 11 млн. на клм.. 6 клм от околовръстното на София с 25 млн. на клм. (с един мост, едно кръстовище на две нива и две на едно; с отчуждаване по 15 СТОТИНКИ на кв.м.); 3 клм. плавателен булевард във Варна с над 40 млн. на клм ( с едно кръстовище в кръгова елипса); А тук този сложен път с мостове и тунели АПИ очаква да се дигне с 34 млн. на клм. Що не си види парите дето даде за 2 клм тунел и 2,5 клм. подходи към него.. Дето са 15 пъти парите на километър за най-дългия тунел в Европа - Лаердал..
Прав сте. Но, ето асфалт има - раздаемост няма. БвП има - заплати няма, Бизнес има - работници няма. Що е то?
Не се ремонтира това, що не се строи или що не се ползва. Двете любими на БСП. Да дадем 100 милиона за нещо дето няма да направим или дето няма да се ползва. Ако мислищ, че така ще запазим кадърните в България - кажи!
2011-та година прецедент Чехльо, тогаз министъркинин ПЪРВА ЛИЛИ ВИНЕТКАТА.. Подписа с ЕС апликационна форма са магистрала Струма в която сме се задължили: Ако не построим магистралата в указан от ЕС срок, връщаме парите за ЦЯЛАТА МАГИСТРАЛА ОТ ДРАГИЧЕВО ДО КУЛАТА!!! А не само за незавършения участък, както се изказват и сега УЖ управляващите ни.. За намаляващите пари в бюджета на ЕС си прочетете сами.. Преди да се надате, че ще ни ги опростят..
АКО ЗАБАВЯТ ПОНЕ С ЕДНА ГОДИНА , ЩЕ Е ДОБРЕ ! ПРОСТО ЖЕРТВИТЕ ЩЕ СА ПО МАЛКО , ПОВЕЧЕ НАРОДЕЦ ЩЕ ОЦЕЛЕЕ ;)
Станиешев за един мандат беше направил повече от Бойко през първия, в който само за магистрали говореше и ленти режеше! Сега го е понадминал малко,но вече приключва трети мандат срещу един!
Е, не се яде от хората, които не могат да го усвоят. Има едни други хора, които мното добре ядат асфалт, даже не оставят за едни дупки да се закърпят.
Както го правят в Дубай примерно. Във ВИнету не пише къде е Дубай, но Карл Май е писал и за Близкия Изток та може и да се ориентираш.
30 г. за магистрали говорите, а пътиата ви каруцарски! Преди нас ви пуснаха в ЕС ама защо ли? Ние за 10 г, направихме цяла нова пътна мрежа, а вие една магистрала не изкарахте от край до край!
Напълно сте прав колега трол! Ето вижте магистрала Хемус, напълно българска строим я от 70те години, но наблягаме на качеството. :D
Добре бе, Сърбия е посторила почти 90 км магистрала между Ниш и България, с 5 тунела , 80 моста и т.н за около 480 млн евро, а тук някакави фирми искат да построят 24 км ПОЛОВИН магистрала ? Двадесет и четири километра цифром и словом с едно платно 15 метра широко , за 300 млн евро ??? 300 000 000 евро за 24 километра една лента ? Абе вие нормални ли сте ????????????
облъчни зомбита герберасти са и не чуват като им се говори как е по света! А ние се отделихме от света на повече от век с технологиите за правене на пътища и с темпото на правене!
Като не ти харесва, защо не се яви на търга с по-добра оферта. Това е обществена поръчка и може всеки да я изпълни.
Разлика в терена. Все едно да кажеш, че разходка в парка и изкачване на Еверест е нещо идентично...
Всеки.... Хихихихихи На това твърдение дори и най запаления герберунгел ще се скъса от смях... Разбира се не и когато вожда е пред него..