Филип Морис България представи IQOS ILUMA i - най-новото поколение IQOS устройства
IQOS ILUMA i е вече и в България, предлага още по-добро потребителско изживяване за пълнолетните потребители на тютюн с нагряване
Филип Морис България обяви пускането на пазара на IQOS ILUMA i, най-иновативното попълнение към постоянно развиващото се портфолио от бездимни алтернативи, предназначени за пълнолетни потребители на тютюневи и никотинови продукти. С последните технологични подобрения на устройството IQOS компанията затвърждава водещата роля на бранда в развитието на бездимните алтернативи в света, които имат потенциала да намалят вредата в сравнение с цигарите. След отбелязването на 10-годишнината на IQOS на световния пазар, с представянето на новото устройство IQOS ILUMA i, компанията прави още една важна стъпка към постигането на дългосрочната си цел - а именно за бъдеще без дим.
IQOS ILUMA i предоставя на всички пълнолетни потребители, които иначе биха продължили да пушат, възможност за персонализация и адаптиране на употребата спрямо собствените предпочитания. Новият модел притежава нови функции с тъчскрийн на устройството, които позволяват бързо и лесно да виждат, проследяват и променят своето потребление. "Днес издигаме IQOS на още по-високо ниво с пускането на пазара на IQOS ILUMA i —последната иновация в нашето бездимно портфолио, която предлага редица подобрени функционалности за персонализирано изживяване", сподели генералният мениджър на Филип Морис България Денис Стробикин. "Ангажиментът непрекъснато да въвеждаме технологичните постижения в нашата научно доказана бездимна алтернатива има важна роля в мисията ни да изграждаме бъдеще без дим в България и по света. Продължаваме да инвестираме в научноизследователска дейност, за да можем непрекъснато да предоставяме на пълнолетните потребители, които иначе биха продължили да пушат, по-добри алтернативи на цигарите", допълни той.
Новата серия IQOS ILUMA i се пуска в трите модела устройства - IQOS ILUMA i PRIME, IQOS ILUMA i и IQOS ILUMA i One с разнообразие от различни цветове и аксесоари.
"Уверени сме, че благодарение на обратната връзка на потребителите ни в България, които надхвърлят 450 000, успяваме непрекъснато да отговаряме на очакванията им, защото това подхранва стремежа ни към иновации, а IQOS ILUMA i е доказателство за това" заяви Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване" за категория бездимни продукти във Филип Морис България. "ILUMA i е по-добра версия на ILUMA - по-интуитивна, по-персонализирана, така че потребителят сам да адаптира употребата към личните си предпочитания. Технологията непрекъснато се усъвършенства и добавя все повече нови функционалности - реално ние правим това, от което пълнолетните потребители ни казват, че имат нужда."
"Заедно с нашите партньори в страната ние успяваме да достигнем до пълнолетните потребители с портфолиото ни от бездимни алтернативи. Уверен съм, че с новото попълнение в него правим поредната крачка към изграждане на бъдеще без дим в България", сподели Панос Русакис, ръководител "Търговски отдел" във Филип Морис България.
По данни на компанията, която от 2008 г. до днес е инвестирала над 14 милиарда щатски долара в научни разработки, потребителите на бездимните алтернативи на Филип Морис Интернешънъл по света са близо 38,6 млн. души на 95 пазара, а в шест от тях тези продукти генерират над 75% от нетните приходи.
НАЙ
Тръмп препоръча въвеждането на 50% мита за ЕС от 1 юни
Софийската транспортна "стачка" и нейните потънали гемии
Със завършили само седми клас не се прави съвременна икономика
Белгия с екшън план за реиндустриализация на икономиката
Тръмп препоръча въвеждането на 50% мита за ЕС от 1 юни
Със завършили само седми клас не се прави съвременна икономика
Софийската транспортна "стачка" и нейните потънали гемии
Храните на едро продължават да поевтиняват пета поредна седмица, но спадът се забавя