Vivacom с извинение за срива в мобилната си мрежа
Проблемът е бил причинен от софтуерна актуализация, извършена от доставчик на компанията
Обратно в новинатаКоментари - Vivacom с извинение за срива в мобилната си мрежа | Бизнес.dir.bg
Коментари
Най-добрата мрежа, най-качествената връзка, най-доброто покритие, устойчивост. Всичко е ала-бала. Важното е да лапат парите.
защо ли, за н-ти път се прехвърля отговорността към някой друг. Даже и да е "виновна" софтуерната компания, това не става ей така просто без одобрението от съответните длъжностни лица от страна на Виваком. Със сигурност някой, някъде е бързал да направи нещо и после да се бие в гърдите - друг е въпроса каква е реалността. За съжаление някой ще опере "пешкира" ама едва ли ще е от Виваком
Виваком, А1 и Теленор: Тези хубавци, самозвани "технологични" компании, разчитат само и единствено на подизпълнители и "външни" компании... И в ежедневната си работа, и при печеленето на обществени поръчки...
Защо не правят "софтуерните си актуализации" в 3-4 ч сутринта примерно? Негативният ефект ще е много по-слаб.
Колко ли са платили на дирниците от Виваком, за да махат по-резките коментари?!? Биби ненапразно ги нарече мисирки навремето.
Пълни умреляци. Вечно тяхната супермегагига хипер мрежа се бъгва и не работи. Сега чакаме 817515641 актуализация на цените. Нещастници. Мобилното им приложение е пълен шит, услугите им вече са отвратителни, а обслужването става все по-зле и по-зле. И другите са педали ама тия вече станаха гранде педали. Още няколко месеца и се сбогувам с тях завинаги, а над 5 години съм им абонат. Явно ще се връщам при конкуренцията. Сами сте си виновни. После да не ревете. Имах двама познати поддръжка дето за тия 5 години избягаха с 200 от мизериком. С пръдня боя не можете да направите.
Добре, че с време си махнах всичките номера от тези измекяри некадърни!
Ако служителите не бяха некъдърни досега държавите и алчните мега компании шяха да са затрили света. БЛАГОДАРЯ на всички, че сте толкова ГЛУПОВАТИ и НЕСКОПОСАНИ (в това число и всички коментиращи тролове, държавни калинки, "преуспели" програмисти, брокерчета, строители и тн)
Тъпанари и некадърници. На калпав оператор - софтуера му крив. Ходете се удавете някъде
Не ме вълнуват оправданията им, след като са причинили неудобство, а и не за пръв път следва компенсация!
И Светът ли свърши като нямахте връзка с Фейса или да мрънкате на някой по телефона. Голям проблем станал....! Зомбита!
Можещите си тръгнаха заради ниските заплати. Останалите нямат мотивация за работа поради неадекватното заплащане. Затова търсят външни фирми за да закърпят положението. Но като не плащат и търсят най-евтината оферта, фаловете ще стават все по-чести. Виваком поради стиснасност, вече опряха до гаражни специалисти да им поддържат мрежата.
Заплатите са: Виваком < Теленор < А1. Това е и новото на професионализъм. Това е и посоката, в която се придвижват професионалистите ... преди да сменят бранша с някой по-перспективен. Щот и при трите хората, които правят нещата да работят, са последна дупка на кавала. Някъде след магазинерите и телефонистите ...
Винаги имайте резервен вариант като втора сим карта предплатена от друг оператор И телефон дуал сим
Ей не се научиха как се прави въвеждане в експлоатация на нов софтуер или на нова версия. Назначете си истински специалист! Хората не са длъжни да търпят некадърието!
"... трябва да опита рестарт на устройството или активиране и деактивиране на самолетния режим. Има шанс това да позволи звъненето." Мдаа, т.е. проблемът още не е решен, но вие си цъкайте по телефоните и обвинявайте себе си, че нещо не правите както трябва. Сещам се с умиление за времето около 1999-2000, когато като млад студент работих нощна смяна съпорт в една фирма за интернет. Тогава предлагаха карти за дайъл-ъп (с модем, през телефона), имаха и 70-100 абоната по кабел. Та, като се обади клиент с проблем, аз трябваше да му кажа, че имаме проблем при международните ни доставчици и работим по отстраняването. Пък ако през деня проблемът не се е решил сам, клиентът пак ще се обади... Фирмата се състоеше от двама човека на телефона (дневна и нощна смяна), един системен администратор и двама техници ... май и при най-великата мрежа в галактиката не е много по-различно ...
Преди няколко дена имаше пак подобен проблем....но за кратко....и не за всички потребители. От офиса ми отговориха че правели профилактика. Като попитах до кога.... ми отговориха -незнам
Коректни и учтиви! Истинска европейска компания. И в края на месеца всички клиенти ще получат мили съобщения за актуализация на плановете им във връзка с отчетената инфлация.
когато само лапат, а нищо не влагат!