Коментари - Караджов предложи поскъпване на тол тарифите на два етапа | Бизнес.dir.bg
назад

Караджов предложи поскъпване на тол тарифите на два етапа

От 1 юли да влезе в сила само половината от увеличението, което беше планирано, но за целия обхват на второкласната пътна мрежа, а останалите 50 на сто от увеличението да влезе от 1 януари следващата година

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Караджов предложи поскъпване на тол тарифите на два етапа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

НАГЛИ ТИР-аджии. Всичките им искания са антидържавни, но хитро облечени като антинфлационни и в полза на народа. ДРЪН-ДРЪН. Днес Караджов отстъпи и всички български данъкоплатци ще платим разликата между евтин и скъп ТОЛ на няколко милиона транзитни ТИРА. Ще платим и за новото бугати на онзи. А още от септември ще сме принудени да слушаме глупостите по ТВ на добре охранените представителки на превозвачите.

Да спрат гратисчиите камиони по селата и междуселските пътища, това в моента е цирк.

Това увеличение ще помогне ли, за Спешно вдигат заплатите в Министерски съвет, Че били много ниски! Кирил и Асен се измъчили! То това, живот ли е?

Ей сега се появиха по новините и веднага почнаха да плашат с увеличение на цените. Какво увеличение бе, 15 лв повече от София до морето с колко ще увеличат цената на 10 тона сирене? Нямало пътища, та за какво да плащали. Ами като не сте плащали, какви пътища искате?! Прицепите мъкнат постоянно зърно напред назад по второкласните пътища, ама на, някой друг е виновен за лошото им състояние. Всеки иска, ама не казва какво е дал.

За тол системата, мнението ми е, че за магистрали и първокласни пътища трябва да се плаща, но за второкласни е безумно, защото качеството им е брутално. За тежкотоварен транспорт таксите ни са ниски в сравнение с други европейски държави, но там и нивото на пътищата е съвсем различно. Отделно в България работят основно камиони с ниски еврокатегории, а евро 5 и 6 са извън България, затова, от гледна точка и на екология, трябва да се стимулира използването на висок евроклас в БГ, висок евроклас - ниска цена. По повод на претоварванията, в чужбина се правят проверки с мобилни кантари и не само. То проблем да са само претоварванията...

Второкласните пътища, като: 55 - Проход на Републиката - Гурково - Н. Загора - Свиленград 48 - Котленски проход 73 - Ришки проход са пълни с тежкотоварни МПС и именно те причиняват големите щети и е редно да си плащат тол.

спрете да си играете с "компесаторна такса" от 750.00 лв. при неотчетени 4 км (отклонение при ремонт на пътя), тогава ще ми говорите за промяна! Кожодери! Не се наядохте!!! "Компесаторна" означава да си заплатиш неплатената ТОЛ-такса за изминалите километри, а не да "кихнеш" 750.00 лв. ... веднага!!!

ШМЕКЕРЛЪКЪТ трябва да се наказва!

Направо първото увеличение след 10 години, а второто - след 20 години. Ако не го приемат - ще им намалим тол таксите. :-))