Форд поиска от Германия половин милиард евро за оцеляване в кризата

Компанията ще бъде първият голям автомобилостроител в страната, който може да получи толкова голяма помощ

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Автомобилният сектор, който е сред най-важните за германската икономика, бе в тежко положение още преди пандемията заради пренасочването към електромобили и по-слабото световно търсене." по-скоро немските бангии са в тежко положение, защото прикриват дефекти и лъжат за вредните емисии. фолквагона е пресен пример и може да е първият да фалира

Все по-малоумните решения на зелените тъпаци в Брюксел закопават не само традиционен отрасъл за европейската икономика като автомобилостроенето, но и редица други индустрии. И в крайна сметка защо се прави това? Защо само ние в Европа трябва да спазваме тези критерии и да налагаме нулеви емисии на СО2 и да трансформираме насилствено икономиката си закривайки милиони работни места като в същото време трите най-големи страни-замърсители и източници на вредни емисии не поемат никакви ангажименти? Защо аз трябва да страдам от глупостите на някой малоумен зелен пеерас от Брюксел, а хамериканците да карат коли с двигатели тръгващи от 5000 кубика нагоре и консумиращи гориво колкото камион произведен в Европа? Всички живеем на една планета и ако в Европа следваме зелени политики, а в САЩ, Индия и Китай не, то цялата тая работа губи какъвто и да е смисъл. Единствено ще предостави на европейците правото когато настъпи часа и планетата тотално умре да посочат с пръст другите и да кажат "Ние сме с чиста съвест, защото опитахме" ама това не помага особено. Като ще има подобен зелен подход нека е задължителен за всички не само за Европа. Скандалът с Фолксваген в САЩ беше изсцениран с цел да се намали конкурентния натиск върху американската автомобилна индустрия и да се приберат едни пари като в същото време се нанесе траен удар по имиджа на германското автомобилостроене. Митата след това са втора стъпка в същата посока. В САЩ всеки богаташ кара БМВ, МЕРЦЕДЕС, АУДИ, ПОРШЕ, ЛАМБОРГИНИ, ФЕРАРИ, БЕНТЛИ. Много рядко някой си купува Кадилак да речем. Още от средата на 1980-те американската автомобилна индустрия върви надолу тъй като не може да се конкурира с японците и донякъде с европейците. Затова и Детройт от преуспяващ град се е превърнал в коптор пълен с чернилки и сринати сгради. Ако Фолксваген фалира заради вредните емисии, то какво ли трябва да стане с Форд и останалите американски марки.

да искат от Тръмп що искат от Германия?

Може ли за мен половин милион? Скромно, за да оцелея.

Половин милиом? Ти луд ли си бе? Това са 100 форда на старо.

Явно ще трябва да караме пак Лади !!!

Ладите са демоде, Балканкар е модата днес.

то тепърва се очакват голямите фалити. трябва да си много тъп за да не разбереш това.

Форд-а е котило на евреи, щом има пари за вземане, те са първи!

хаха Киро Брейка го предсказа още месец март А вие му викахте Киро Фалита викайте сега Ford-фалита!