Форд поиска от Германия половин милиард евро за оцеляване в кризата
Компанията ще бъде първият голям автомобилостроител в страната, който може да получи толкова голяма помощ
Обратно в новинатаКоментари - Форд поиска от Германия половин милиард евро за оцеляване в кризата | Бизнес.dir.bg
Коментари
хаха Киро Брейка го предсказа още месец март А вие му викахте Киро Фалита викайте сега Ford-фалита!
"Автомобилният сектор, който е сред най-важните за германската икономика, бе в тежко положение още преди пандемията заради пренасочването към електромобили и по-слабото световно търсене." по-скоро немските бангии са в тежко положение, защото прикриват дефекти и лъжат за вредните емисии. фолквагона е пресен пример и може да е първият да фалира
Все по-малоумните решения на зелените тъпаци в Брюксел закопават не само традиционен отрасъл за европейската икономика като автомобилостроенето, но и редица други индустрии. И в крайна сметка защо се прави това? Защо само ние в Европа трябва да спазваме тези критерии и да налагаме нулеви емисии на СО2 и да трансформираме насилствено икономиката си закривайки милиони работни места като в същото време трите най-големи страни-замърсители и източници на вредни емисии не поемат никакви ангажименти? Защо аз трябва да страдам от глупостите на някой малоумен зелен пеерас от Брюксел, а хамериканците да карат коли с двигатели тръгващи от 5000 кубика нагоре и консумиращи гориво колкото камион произведен в Европа? Всички живеем на една планета и ако в Европа следваме зелени политики, а в САЩ, Индия и Китай не, то цялата тая работа губи какъвто и да е смисъл. Единствено ще предостави на европейците правото когато настъпи часа и планетата тотално умре да посочат с пръст другите и да кажат "Ние сме с чиста съвест, защото опитахме" ама това не помага особено. Като ще има подобен зелен подход нека е задължителен за всички не само за Европа. Скандалът с Фолксваген в САЩ беше изсцениран с цел да се намали конкурентния натиск върху американската автомобилна индустрия и да се приберат едни пари като в същото време се нанесе траен удар по имиджа на германското автомобилостроене. Митата след това са втора стъпка в същата посока. В САЩ всеки богаташ кара БМВ, МЕРЦЕДЕС, АУДИ, ПОРШЕ, ЛАМБОРГИНИ, ФЕРАРИ, БЕНТЛИ. Много рядко някой си купува Кадилак да речем. Още от средата на 1980-те американската автомобилна индустрия върви надолу тъй като не може да се конкурира с японците и донякъде с европейците. Затова и Детройт от преуспяващ град се е превърнал в коптор пълен с чернилки и сринати сгради. Ако Фолксваген фалира заради вредните емисии, то какво ли трябва да стане с Форд и останалите американски марки.