Коментари - Физически лица няма да могат да регистрират бусове за превоз на хора | Бизнес.dir.bg
назад

Физически лица няма да могат да регистрират бусове за превоз на хора

Целта на поправките е да се ограничат нерегламентираните превози на хора и товари

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Физически лица няма да могат да регистрират бусове за превоз на хора | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А цигани ще могат ли да продават фааахтури на илиянци?

Фирма се регистрира за два дена за 2 лв ТРЯБВА НЕРЕГЛАМЕНТИРАНИЯ ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ ДА СЕ ИНКРИМИНИРАААААА ВОДАЧА ДА ВЛИЗА В ЗАТВОРАААААА САМО ТОГАВА ЩЕ СПРЕ ТАЗИ ДЕЙНОСТ

А каква ще е санкцията ако карам тротинетка по тротоара?

Ей, тъпаци комунистически от ЕССР, я вижте в САЩ как е, щото нали все давате примери с тях, когато са във ваш интерес. Отворете кайта на U-Haul и вижте как се наема 6 тонен камион с максимално допустима маса от 12 тона - само валидна шофьорска книжка и навършени 18 години. За регистрациите да не говорим, че няма ограничения. Тук, за да се кара нещо повече от блус до 3,5 тона се иска С категория, курсове за професионална компетентност, тахокарти и още една папка бумаги и простотии. После, що предрпиемачеството в ЕССР куцало и САЩ, дето са с почти два пъти по-малко население управляват света, а ние себе си не можем.

Остана само да забранят да имаш "такси" ако не си фирма да можеш да купиш и регистрираш кола без книжка или с отнета такава да не може да караш кола над 100-110 к.с. ако си млад шофер да НЕ можеш да си купиш кола за 100к ако си на социални или на нисък доход (btw същото трябва да важи за къщи, апартаменти и реално всичко дето струва над 20-тина хиляди) да се вдигнат всички данъци и такси за старите коли а същевременно за нови и еко да е без данъци и такси и някаква помощ от държавата да се принудят "застрахователите" реално да поемат щетите когато има такиви а не като сега уж е застрахована пък те изплащали 70% от тяхната оценка или колата ти седи в сервиз 4+ месеца да се затегнат яко ГТП и който не го мине се спира от движение директно всичките тези неща ги има в повечето бели държави и разлика има така нема вариант бай некой си дето се води безработен да купи жип за 250 000 лв и понеже е без книжка още първия месец да упрепе некой

Всичко друго добре, обаче така и не схванахте, че данъците на МПСтата са общински имуществен данък Затова са по-.високи на новите коли, защото те са с по-висока стойност. Това не е акциз за стари коли и форма на поощряване на новите. Същото е и при апартаментите - монолитно строителство в центъра има по-високи данък сгради и ТБО от панелка в Обеля.

Това го схващам и точно това е проблема защо да си купя чисто нов малък опел за 25-6к и да плащам по 800 лв данък като мога да си купя бангия за 4000лв с данък 16лв няма да се оправим така има достатъчно нови коли под 30к лева и доста хора могат да си ги позволят ако се направи цялото това нещо да е по привлекателно евентуално може да се обнови автопарка в българия за апартаменти и къщи съм съгласен просто ми се иска да има някакви данъчни проверки при покупка на такиви скъпи неща неможе кварталния "батка" да си купи нещо за 100к да даде парите кеш и никой да не попита от къде са тези пари как ги е спестил/събрал при положение че няма работа или какъвто и да било известен доход

Добре, де, ама омешваш функциите на институциите и смисълът на данъците. По същата логика, някой може да се сърди, че данъкът на мезонет зад СУ е по-висок от този на къща на село и по този начин "не се стимулира" купуването на скъпи имоти. Данъците са приходна част от бюджета и ще се съгласиш, че както е в момента има някаква пропорционалност. Ти искаш някой, който е купил кола за 50 000 и апаратамент за 300 000 да плаща в пъти по-малко от този с бангията за 5 000 и панелка във Враца за 30 000 ли? Смяташ, че той кара такава кола и живее в такава дупка, защото го кефи, а иначе има няколко сметки по банките на границата на гарантираните влогове. Ама аз какво да кажа, като тук е административен хаос и нищо не може да се планира - имам и товарен бус до 3,5 тона - 180 к.с. Плащам си за мощността чрез акциза и ДДСто в дизела. Обаче от януари пак смениха всико с главата надолу и вече данъкът ми не е както беше за N1, ами го приравниха на лека кола със същата мощност, та смятай за какво става дума. Дразнещото е, че тук всяко нещо е предпоследно и във всеки момент могат да променят правилата на играта както си искат. А, че не можело някой без ден трудов стаж да кара скъпи коли не е работа на местните данъци, а на икономическа полиция, НАП и прочее. Ама то ако тръгнем по тази логика какво може и какво не може, не може криминален елемент да е начело на държавата толскова време, не може свищовско счетоводителче да е министър на финансите, не може на Московски да му е достатъчно "наказанието от съдбата" и т.н.

.

.

крайно време беше да се забрани превоз на пътници , без да имаш фирма. Редно е да се забрани и товарен бус да имаш ,без фирмена дейност. Благодаря и за др. мерки за ограничаване сивата икономика. Не ми харесва дечица да карат със скорост тротинетки. Сетне,водачите сме виновни, те били деца.

Това, на което казваш товарен бус по същество е лека кола до 3500 кг. Дай да забранят и комбитата и вановете, щото и на тях като им паднат седалките стават "товарни". Ти ще ми кажеш на мен дали имам или нямам нужда от товарен бус. Не всички са молоимотни и малограмотни като теб с по една наследствена панелка, поради което движимото им имущество не надвишава един изтърбушен диван и два протъркан стола.