Коментари - БДЖ печели за първи път от 10 години | Бизнес.dir.bg
назад

БДЖ печели за първи път от 10 години

Групата отчита почти 13,3 млн. лева положителен финансов резултат за първото полугодие, а само товарните превози - 2,2 млн. лева

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - БДЖ печели за първи път от 10 години | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи можело и БДЖ на печалба и Лукойл също...

Абсолютна стъкмистика и спечелено дело с ПИБ от предишното ръководство, но 21 млн.получени през тази година. Не вярвайте на ПП- особена на Събев-фантазии и лъжи

А представяте ли си, ако и някои малцинства си плащаха билетчетата?

Коментар - герб крадци

Малко повече информация би била от полза, за да разберем ситуацията. Повишили са цените си, така са повишили маржа си - това добре, но има в статията и следното: "След отчитане на ефекта от намалените инфраструктурни такси за дружеството, от присъщата му дейност се отчита положителен финансов резултат..." Това какво означава? Държавата е намалила таксите, които БДЖ е плащало минали години на държавата, или аз нещо не разбирам? Заради това ли е на печалба? Ако има такъв ефект - нека го кажат. Защото ако съм прав това означава, че напразно министъра се хвали с прехвърляне на едни пари от държавния бъджет към държавното дружество. Сега остава да си раздадат едни солидни бонуси в БДЖ за успех.

Това къде е писано в в правитествените пачаври капитал,дневник ,свободна европа,дойче зеле, бтв,нова?

когато не се краде всичко е така

Предизборни глупости от сорта 6 танкера с газ чакат на Босфора.

Сигурно в счетоводноте отчети.

Поредното отличие, коетъо всеки от народа усеща и вижда!!! Догодина пускаме свръхскоростните влакове, справяме се по добре от Япония!

Та дрънкаш

Само на хартия.

При високите цени на горивата , маса народ се придвижва с влак.Влаковете са пълни. Друг е въпросът защо дори бързите влаков които тръгват от София , тръгват понякога със закъснение??!!

21милиона по делото с Пиб срещу 13 милиона печалба, значи реално е на загуба 8 милиона!!!!!

Може и да е на печалба, но това е най- ужасната услуга, която съм виждала в живота си! Как може да предлагат превоз с такива влакове! Това е жив кошмар! Просто не е за вярване, че те съществуват! А БДЖ били на печалба!!!

За 10 години ГЕРБ това е навсякъде. И вие си ги искате обратно, че и пробутвате подлогите им като Костя и другите псевдопатриоти.

Ако можете да ми разясните какво означава текста от статията - "След отчитане на ефекта от намалените инфраструктурни такси за дружеството, от присъщата му дейност се отчита положителен финансов резултат". От финансова и счетоводна гледна точка питам. Едно частно дружество на борсата е длъжно всеки 3 месеца да подава подробен анализ, който ясно да обяснява подобни неща. Защо държавните дружества не го правят? Важно е да се знае дали е резултат от еднократни ефекти, дали ерезултат от стъкмистики. Иначе това са манипулации, които аз лично не одобрявам. Защото държавните дружества, когато са на печалба нагласена - най-често си разпределят едни огромни суми като бонуси в края на годината, което е отвратително.

В нито една държава, на който и да е континент железниците не са на загуба. Интересно как в една България с мръсни авто лобита и ненаказани кражби в огромни размери успяха да го направят. ПС. Печалбата е счетоводна

Глупости - печалбата идва от всички други но не и от пътническите превози, виж таблицата.

Само да кажа, че БДЖ никога не е била на загуба! Просто пренасочвахме едни пачки в разни чекмеджета и в чувалчета! Елементарна физика, вместо да отиват в развитието на железниците, идваха в нашите гуши!

Нека четем внимателно и да попитаме какво точно се има предвид под названието ГРУПАТА. С цифрите лесно се играе, така че нека се представят детайли, а не прелял от пусто в празно и хоп гледай къв резултат. Тази фокуси вече ги знаем.

Печалбата е резултат от намалените такси и от получени извънредно 21 милиона от спечелено старо дело. Не е заслуга, с която да се закичи Събев и неговия екип. Това е реалността, на за нуждите на PR и предизборно го предсавят така. Кой разбрал, разбрал. Кой се вързал-вързал.....

Човече,никой не ги иска, не се подвеждай по драсканиците на 4-5 трола, които пишат за стотинки!

Това е само от пратките на Еконт и блокажа на пощите.

Защо някой тъпанар като теб, би искал да се краде от държавата, ако някой не му плаща да пише тъпотии? За първи път държавата печели и пак се намират хора да искат да се върнат кражбите.

Причината БДЖ да е такава кочина е Кремиковци. Понеже гения на бай Тошо Правешкия селянин е била да сложи Кремиковци възможно по-далеч от единствената точка, от която идваше суровината за работата на Кремиковци - а именно Бургаското пристанище. Тъй като ние сме бедни на цветни метали, суровината за Кремиковци идваше от чужбина с кораби до Бургас. От там всичко се товари на влаковете и към завода и така от построяването му до неговият край. Всичко това се пишеше на едни безкрайни сметки за бъдещи вземания. Кремиковци ползваше, с обещание да плати в бъдеще. Това от комунизма до последните дни на завода. Става дума за стотици милиони задължения, които се наваксват все още. Към това трябва да добавим и длъжниците от новото време-те не са толкова големи, но добавят в кюпа. По принцип БДЖ винаги (почти) е било на плюс от пътнически превози, но заради товарните превози, така и не можа да се разбере това.

Лъжат. Само при Борисов и Пеевски се печелеше честно.

Може и още повече. Ако все повече товари се транспортират чрез железниците, а не с авто-транспорт (ТИР) и тем подобни,печалбите ще скочат драстично,а натоварването на шосейна- та мрежа ще бъде облекчени до "живото- спестяващи-спасяващи" граници!

Свръхскоростните влакове трябва да могат да летят, защото съществуващата жп инфраструктурата е в окаяно състояние. Влакове с високи скорости не могат да се движат по нашите релси -ще дерайлират

Железниците винаги и навсякъде са на загуба единственото което ги крепи са товярните превози.

Ганьо яко се връзва на тези манипулации и наесен като си избере пак ПП, ще реве да успее да преживее зимата.

Този велик реформатор и министър защо не извади междинните резултати за полугодието за тези 10 години? Ако има реална печалба и не е само игра на цифри, то е от няколко неща: сливането на пътническите и товарните превози (едните печелят, другите са на загуба) и по-високите цени на билетите.

Ти Боко ли предлагаш, айде няма нужда! Той приключи, ама още не иска да го приеме! Само ще ти кажа, че Ганьовците, гласувате за ГЕРБ!

добре а боко що не го направи....... аааа автобусите на доган не даваха......

с цел спестяване на средства: от фонд ,,раб. запл-а" още преди 1о-ина год. маанаха втория конд-р ... за т. нар. хлад. агент за подтав. клим-ци в мотрис. навярно се ползва просто дестил. вода или умишл. се изкл. диз. мотор на втор. , фабр. скач. с първ. нафт. мотриса, ,,вагон с фабр. вгр. дв-л" , а дано скоро трайно целогод. убега нейде минуса (недвусмисл. сигнализ-щ, че разхода е повеке от прихода) от втор. отл.->над. кол. - вт. ред отг. -> над. ... живи + здрави

Гледам нови опорки пробиват, но е факт, че Събев, както БДЖ му е конкуренция на частният бизнес е на път да ги докара до поне минимална печалба, което не се е случвало от как се помня... а това ще да е бая време щото вече започвам да забравям от кога се помня.

Лъже, мръсникът...

Скоро не е имало на власт в БГ по-безсрамни лъжци от тези дами и господа. Но пък електората им вярва, така че ... що да не го баламосват. Та за всички които искат да са наясно с нещата, БДЖ всъщност е с 3.5 пъти по-голяма загуба от тази която е имало за същият период на миналата година, което е нормално предвид изключително скъпият ток. Резултатите с които се хвали дядо Еконтий са "благодарение" на пари (21 МЛН. лв.) получени от ПИБ за дело спечелено от предишното ръководство на холдинга. Наистина е гротескно. И това от хора които се изживяват като мастити бизнесмени.

Да не си, като мечките,да си прекарал в зимен сън, последните 12 години?!?!

печалба, загуба.... както и да погледнеш БДЖ-то - това е най-отвратителния начин да се придвижваш! Всички вагони са адски мръсни, дори и новите. Разбира се, много по-готино е да се возиш в новите тип салон, само дето и там е адски мръсно - тапицерията не е чистена Бог знае от кога, от вентилацията духат боклуци. Поне в някои контакти има ток. А зарядното само за няколко часа се покри с 2 пръста прах! Пролет и есен имаше климатизация - навън приятно топло, вътре духа климатик. Последно климатик - йок! В най-големите жеги се чудиш как да се охладиш, все едно живееш в миналия век! Вагонът на 1ва класа се запали, за линията Варна-Враца, сега вагон за първа класа от старите! Тоя сигурно никога няма да го оправят или след 20тина години.... в началото се возех, защото времето е същото, като с кола, но не е необходимо да шофирам и да се уморявам - взема си с масичка, сам, идеално, дори и мръсно... но с последното возене при 40С и липса на климатик, а такъв има - предпочитам да пътувам с колата. БДЖ може да спечели много клиенти, само че с този начин на мислене не може.... трябват добра, качествена услуга - а те вече и билетите не са чак толкова евтини. С кола на газ последно ми излез около 40 лева еднопосочно, билетът е 30.... единственият недостатък на колата е, че трябва да шофирам....

Чудо. Значи можело?!

Поредната пияр лъжа е като с евтиния американски газ

А ти идиот ли си или да?

Да бе, това да си на печалба въобще е кофти нещо. АД-тата по света гледат да са на загуба, защото защо да отчитат девидент към собственика?! Що за глупост си написал?

да пътувам със влак. Не разбирам защо народа се бута в стари автобуси сгънати на 4. Автобусите са като движещи се ковчези, катастрофа - и си изгорял жив. Да, българките влакове са занемрени и стари, но пък затова са супер евтини и относително надежни, относително :)

Абсурд да са на печалба! Бойко за 12 години какво ли не пробва и не успя, че тези харвардски некадърници ли ще успеят? Лъжат според мен!

Ей Ганьо виж какво пише- Счетоводна печалба а не реална, Шефовете ще вземат яки премйи.

Мунчо, Бойко изплащаше до 2019-та година мотрисите Сименс, купени от Станишев. Естествено е, когато работата вече е свършена, парите платени и изведнъж всичко започва от само себе си да излиза на плюс, да дойде дядо Еконтий и да започне да се тупа в гърдите, как е преместил Земята с помощта на силата на волята си. Причината, обаче, не е само новото правителство. По-скоро нещата се случват ВЪПРЕКИ новото правителство. Винаги, след правителство на крадци и популисти в България идва правителство, на което му се разказва играта, съсипват се от работа, всички ги намразват заради непопулярните мерки и тъкмо нещата тръгнат нагоре и българите изпират поредните идиоти, които първите две години, докато нещата по инерция от предишните правителства вървят нагоре, се бият по гърдите, а после, когато заради кражбите им, безхаберието им и липсата на елементарен здрав разум нещата тръгнат надолу, изведнъж започват да викат "Борисов (или Костов или Филип Димитров) е виновен" и да сочат с пръст. Преживявали сме го вече с разсипници като Виденов, тройната ламя, Станишев, сега и с ПП и ДБ и ИТН и БСП. Въобще, където са замесени БСП, после винаги трябват години пестене и икономии, за да се изринат лайната, оставени от столетницата.

Този, ако остане за няколко години министър, току виж и скорстта на пътуване да свали до нормални часове. Тогава пак ще се напълнят влаковете и може и да имаме нормални влакове като в нормалните държави

за първи път чувам от теб за "реална печалба" такъв термин няма