БДЖ печели за първи път от 10 години

Групата отчита почти 13,3 млн. лева положителен финансов резултат за първото полугодие, а само товарните превози - 2,2 млн. лева

Обратно в новината

Коментари - БДЖ печели за първи път от 10 години | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е вярна тази новина! БДЖ може да печели и работи добре само при управлението на ген. Бойко Борисов. Всички други са съсипници.

Глупости. Не ти е нужен Борисов, ако си честен, работлив и си вършиш работата.

Поредните фантасмагории на министър Събев Поредните фантасмагории на министър Събев - Tribune.bgСнимка: БГНЕС След като хвалбите за тримесечните резултати на БДЖ бяха опровергани с числата в официалните отчети, министър Събев продължава да хвърля в публичното пространство необосновани анонси за цветущото финансово състояние на БДЖ, постигнато при ежемесечни смени на ръководството поради несправяне, и вероятно резултат единствено на желанието му да се докаже пред себе си и своите началници. Какви са фактите за първото полугодие на 2022 относно финансовия резултат на групата: 1. Над 20 милиона лв. от спечелено дело срещу ПИБ през 2020 г. се отчитат като приходи през 2022 тъй като са платени през януари. 2. Увеличение на субсидията на БДЖ с Пътнически превози с над 8 милиона лв. 3. Над 15 милиона лв. субсидия на инфраструктурните такси за сметка на държавния бюджет. 4. Украинска субсидия от 6 милиона лв. за сметка на държавния бюджет. 5. Поне още 12 милиона други неоперативни приходи, като амортизации, глоби, неустойки и други. 6. Т.е. над 60 милиона приходи, несвързани с управлението и оперативната дейност на групата. Какво ще стане през следващите периоди, когато по-голямата част от тези приходи няма откъде да дойдат? Просто ще се трансформират в загуби, но очевидно някой друг ще дава обяснения за тях. Същевременно: 1. Приходите от продажби на билети на БДЖ Пътнически превози за първото полугодие на 2022 е все още 5% под приходите за последната пълноценна година преди КОВИД – 2019. 2. Изпълнението на Графика за движение на влаковете твърдо е под 90%, а има дни когато спада под 70%. 3. Недостигът на локомотиви редовно достига до 20 броя в началото на деня при осигурен нулев недостиг средата на 2021. 4. Недостигът на вагони достига до 40 броя в началото на деня, при осигурен резерв от над 30 броя в средата на 2021. 5. Закъснението на влаковете надхвърля 2,000 мин дневно при под 1,000 мин при нормални операции през предходните години. 6. Пазарният дял на БДЖ Товарни превози е спаднал до 40% при достигани над 55% в средата на 2021 – очевидно до края на годината дружеството ще загуби водещата си роля на пазара, а договорите с Аурубис и Лукойл, генериращи над 25% от приходите, ще бъдат вероятно загубени за 2023 година поради невъзможността да бъдат обезпечени с подвижен състав. 7. Единствено което спасява все още Товарни превози са договорените по-високи с над 30% цени в последното тримесечие на 2021, както и включената в цената енергийна компонента, прехвърляща голяма част от увеличението на цените на тока на клиентите – нещо за което нито министър Събев, нито динамично сменящият се мениджмънт има някаква заслуга. Има ли разумно разсъждаващи хора, които при горните данни да вярват че в БДЖ нещата се движат в друга посока, освен назад. Очевидният опортюнистичен подход на министър Събев води до крайни заблуди относно състоянието и възможностите на БДЖ. Липсата на всякакви реални реформи, преустановени с неговото идване на власт, залага огромни капани и въпросителни пред съществуването на компанията. Може би не са случайни слуховете, че министър Събев се оттегля – дълбоко в себе си той е наясно че не може още дълго време да продължава със заблуждаването на обществото относно състоянието и перспективите пред железопътния транспорт в България.

здравейте, имате ли самият документ - отчет към шестмесечието? [email protected]

Нищо, да излизат и те на протест. Който протестира, му дават по нещо да млъкне. Малко, малко, но от сърце и кой ти го дава?! Взимай парите и бегай! Междувременно "успешните" влакове ще продължават да се миткат полупразни и да се блъскат или мачкат крави, коли, рейсове, а най-атрактивно е когато се треснат един в друг заради недостижимо високата квалификация на стрелочниците и бае Пешо дежурнио....Значи пак Харвард виновен.

Ето ги сметките: Еднократни приходи за първото полугодие на 2022, които няма да се случат през второто: 1. Спечелено дело срещу ПИБ - 21 милиона лв. 2. Еднократна държавна субсидия за инфраструктурни такси - 15 милиона лв. 3. Еднократна държавна субсидия за украински бежанци - 6 милиона лв. Общо 42 милиона лв. Като се извадят от шумно прокламираната печалба от 13 милиона лв, загубата за първото полугодие става 29 милиона. За второто поне още толкова.

здравейте, имате ли самия документ? [email protected] в. сега

БДЖ е пълен кенеф в момента. Масови закъснения ужасно мръсни купета. Кондуктори на които не им пука за нищо освен да си вземат заплатите. Неработещи информационни табла. Жалка организация.

Простата Тиква я отбиха от яслата за 1 година и БДЖ излезе на печалба ГЕРБ държи транспортните фирми и нямаше кой да тъпче и съсипва БДЖ в тяхна услуга ...

И на мен ми напрани впечатление. Махна се Борисов и като започнаха едини чудно хубави работи да се случват - то бензина ли не стана двойно по-скъп, дизела ли, LPG-то ли, NCG-то ли, инфлацията ли не стана шесторна, правителството ли не започна да тегли заем след заем, на международната арена ли не станахме за смях. Ей, да се махат и последните разбиращи и можещи (не е нужно да са непременно от ГЕРБ, те оставиха професионалистите от другите партии да си вършат работата, а не като сегашните управляващи, които проведоха чистки и лов на вещици), та да се срути съвсем държавата и тогава, над димящите останки всички дружно ще обвиним Борисов за станалото. Защото винаги той е виновен за идиотщините на БСП, ПП, ДБ и ИТН.

Ама само трябваше Тиквата да се махне.

Ма много лъжат тия от ПП. Спирка няма. Как го изфабрикуваха тоя баланс само!!!!! PR -избори идват. Събев след многото гръмки обещания трябва да отчете нещо!!!!! Иначе, на железничарите като мен не ги пробутвай тия стъкмистики....Нека влезе Сметната палата на проверка-да видим истинското състояние

В mediapool има доста по-добра информация за това кое-какво. Няма никакви тайни, просто най сетне някой спря кранчетата и хвана юздите. Спряли са неизгодни договори нза транспорт под себестойност, оптимизирали са си тарифите, постегнали да коланите... И толкоз. Никакви чудеса няма. https://money.bg/business/bdzh-izleze-na-pechalba-za-parvi-pat-ot-desetiletie-prichinata-e-prevozat-na-tovari.html

От както започнахме да возим укрите безплатно , а те са 100 000 души , взехме че излязохме на печалба . Колко лъжете не е истина . Ама като го разпространявате и народа вярва.

"2021, загуба от 37 млн лв.; 2022, първи шест месеца, ПЕЧАЛБА 13,2 млн лв." За 6 МЕСЕЦА БДЖ е на ПЛЮС с 50.2 МЛН. лв. За 6 МЕСЕЦА ЗАГУБИТЕ се превърнаха в ПЕЧАЛБИ. А за 10 ГОДИНИ със СЪЩОТО ТЕМПО?!

21 милиона получени от старо дело - 13 печалба е 8 милиона реална загуба, въпреки намалените на 50% инфреструктурни такси и получените компенсации за скъп ток и за 21 година включително. И това, ако е добро управление , нека незнаещите още се заблуждават. Лошото е, че такива ще продължават да са заблудени и на следващите избори..........и ни изгоре държавата

Дрън дрън. По другите медии има повечко инфо и детайли.

Ей, това крадливите и нагли герберасти нямате мяра! Докато не ви изгребем физически от всички хранилки няма да мирясате!

Как няма да са на печалба , като цените на горивата по бензиностанциите са безбожно високи .Населените места по Цялото Искарско дефиле , хората които ежедневно са на работа в София , са слезли от колите си и се тъпчат правостоящи във влака . Така е и от Перник . Така е навсякъде където може да се ползва влак за да се ходи до работното място .Особенно населените места до по- големите градове .Просто хората нямат пари да карат автомобилите си .

Е, и какво? Лошо няма. Да, има добри условия, но и те са съумели да се възползват адекватно. Щото можеше и да няма печалба

Едно нещо да е добре. За БГ си е постижение.

На обръчите които бяха изхвърлени от БДЖ и техните господари.

Лъжеш се човече, един от старите крадливи началници в момента е изп.директор на холдинга. Нищо не са изчистили и нищо не са постигнали. Резултатите са на предишните управляващи. И 21-н милиона приход и успешно договорените цени на товарни превози по нова тарифа, разработена от тях....

А дали е наистина така? Предишните управляващи? Много се съмнявам.

абе кой КАКВОТО и да ми говори: - Лукойл за пръв път обявяват печалба и ще плащат данък. -- плаща на Росенец е свободен за всички и всеки може да го посети - БДЖ за пръв път вади печалба - Всички държавни плащания вече са видими и достъпни за всеки - Газ още някак има - Македония я отпушихме (пък там ако искат да си трошат главите). - 70 броя руски шпиони ги изгонихме като мачета ... Въпреки ВСИЧКИТЕ ла*на дето се изсипват, ПП свършиха супер много работа и отпушиха хиляди затлачени канали. Ама каквото и да говорят троловете, това ^^ са фактите лек ден :)

забрави драмата с Капитан Андреево, където сега от съда искат пак да върнат фирмата на Таки, любезно настанена там от Боко

А къде е газа, 3-4 пъти по-евтин, както обеща Ленчето Парапеткова?

предвид световната ситуация с газ-а, самият факт че ИМАМЕ газ, и сме тотално НЕЗАВИСИМИ от СССР ми е напълно достатъчен. Цената на газ-а в световен мащаб ще се нормализира най-рено догодина, след една трудна зима. но нещата се наместват.

Това за руските дипломати беше зла глупост. Безсмислено. Полза нулева. Вреда огромна. Нито ще се свършат шпионите, нито дървенето на суперсила дето ти е съсед, вещае нещо добро. Разбира се, ясно е, че Путин е психопат.

" - Газ още някак има... - 70 броя руски шпиони ги изгонихме като мачета" Газ ОЩЕ НЯКАК ИМА. :))) Усмихвам се, но е ТЪЪЪЖНО. Усмихвам се на ГЛУПОСТТА ти. Тъжно и ПРЕСТЪПНО.

Епа смей се, то е полезно :) Те ползите са за всички, дори и за тези дето не ги разбират или осъзнават.

ОТ самото начало повярвах на този министър и следя всичките му стъпки. Не случайно е създаЛ огромната си фирма, много му личи, че е голяма класа. Жалко, че няма да продължи реорганизацията. В БДЖ още от соца яко се краде и е пълно с политически лапачи и некадърници.

Мале,мале ....колко заблуден народ има....Щом някой можа да хареса тоя празнодумец и фантазьор!?!? - отчаяна съм за бъдещето на България

Мале леле, парите не миришат брат. Има ли ги в касата? Има ги. Пък ти си говори... То само с писане по форуми и цъкане с език фирма като Еконт не се прави ;) Събев може да не разбира от ЖП, ама определено разбира от оптимизация на разходи на макс

На БДЖ трябва някой само да затвори крана и да не крадат началниците като разпрани.

БДЖ. Разкарват ме евтино и сигурно. Можеш да срещнеш интересни хора докато пътуваш. И пияни тумби сигани :) Радвам се че излиза на печалба. Дано да просеществува още 100 години.

Този, ако остане за няколко години министър, току виж и скорстта на пътуване да свали до нормални часове. Тогава пак ще се напълнят влаковете и може и да имаме нормални влакове като в нормалните държави

Ей Ганьо виж какво пише- Счетоводна печалба а не реална, Шефовете ще вземат яки премйи.

за първи път чувам от теб за "реална печалба" такъв термин няма

Той от къде ще знае?!?! Севда това му е казала да напише! Изкара стотинки за консерви и хлебец!

Тролчета, по счетоводни документи може да си на печалба но в банката да нямаш една стотинка.

Не може неграмотник да дава акъли

Абсурд да са на печалба! Бойко за 12 години какво ли не пробва и не успя, че тези харвардски некадърници ли ще успеят? Лъжат според мен!

да пътувам със влак. Не разбирам защо народа се бута в стари автобуси сгънати на 4. Автобусите са като движещи се ковчези, катастрофа - и си изгорял жив. Да, българките влакове са занемрени и стари, но пък затова са супер евтини и относително надежни, относително :)

Чудо. Значи можело?!

Поредната пияр лъжа е като с евтиния американски газ

защото ти казваш, случайният интернет трол?

печалба, загуба.... както и да погледнеш БДЖ-то - това е най-отвратителния начин да се придвижваш! Всички вагони са адски мръсни, дори и новите. Разбира се, много по-готино е да се возиш в новите тип салон, само дето и там е адски мръсно - тапицерията не е чистена Бог знае от кога, от вентилацията духат боклуци. Поне в някои контакти има ток. А зарядното само за няколко часа се покри с 2 пръста прах! Пролет и есен имаше климатизация - навън приятно топло, вътре духа климатик. Последно климатик - йок! В най-големите жеги се чудиш как да се охладиш, все едно живееш в миналия век! Вагонът на 1ва класа се запали, за линията Варна-Враца, сега вагон за първа класа от старите! Тоя сигурно никога няма да го оправят или след 20тина години.... в началото се возех, защото времето е същото, като с кола, но не е необходимо да шофирам и да се уморявам - взема си с масичка, сам, идеално, дори и мръсно... но с последното возене при 40С и липса на климатик, а такъв има - предпочитам да пътувам с колата. БДЖ може да спечели много клиенти, само че с този начин на мислене не може.... трябват добра, качествена услуга - а те вече и билетите не са чак толкова евтини. С кола на газ последно ми излез около 40 лева еднопосочно, билетът е 30.... единственият недостатък на колата е, че трябва да шофирам....

е БДЖ в сравнителен план. Само ремонтите на линиите от последните 10 години са кофти и не е безопасно.

Абе идиот! Железницата печели основно от товари и точно това бъде в очите крадливите герберастки "превозвачи" и депесарските рейсаджии!!!

Скоро не е имало на власт в БГ по-безсрамни лъжци от тези дами и господа. Но пък електората им вярва, така че ... що да не го баламосват. Та за всички които искат да са наясно с нещата, БДЖ всъщност е с 3.5 пъти по-голяма загуба от тази която е имало за същият период на миналата година, което е нормално предвид изключително скъпият ток. Резултатите с които се хвали дядо Еконтий са "благодарение" на пари (21 МЛН. лв.) получени от ПИБ за дело спечелено от предишното ръководство на холдинга. Наистина е гротескно. И това от хора които се изживяват като мастити бизнесмени.

Да не си, като мечките,да си прекарал в зимен сън, последните 12 години?!?!

А ти да не си като идиотите, които ги изкараха на площадите с парите на мафията и руските тайни служби, лъгаха ги, направиха ги на маймуни, даже после гласуваха за мошеници, крадци и национални предатели и на всичко лошо за Борисов само клатеха утвърдително глава и викаха "Аз си знаех" и "Точно така е", а пък то после се оказа, че не било така, а било само за да се вземе властта и да се открадне всичко постигнато от Борисов и пълната хазна, пълната Здравна Каса и пълната Пенсионна каса, да се назначат роднини и приятели тук там и да започне смукането на държавни парици, чукането на колежки, раздаването на бизнес-проекти на партньори и "наши хора". Ааа, и за всичко, с което новите малоумници не се справят, да се сочи Борисов и да се вика "Той ми сра в гащите". Хайде стига вече, де. То бива да те лъжат и да правят на балама, ама вземи се поогредай малко. Инфлация, безработица, криза, цени на горивата, елементарни политически грешки, поругаване на националните интереси... И все Борисов е виновен. Странна работа, нали? Само ги виж келешите във властта какво правят, за да овладеят пандемията и ще ти стане ясно, че се возим на кораб без капитан, на където ни духне вятърът.

Лъже, мръсникът...

Гледам нови опорки пробиват, но е факт, че Събев, както БДЖ му е конкуренция на частният бизнес е на път да ги докара до поне минимална печалба, което не се е случвало от как се помня... а това ще да е бая време щото вече започвам да забравям от кога се помня.

Този велик реформатор и министър защо не извади междинните резултати за полугодието за тези 10 години? Ако има реална печалба и не е само игра на цифри, то е от няколко неща: сливането на пътническите и товарните превози (едните печелят, другите са на загуба) и по-високите цени на билетите.

добре а боко що не го направи....... аааа автобусите на доган не даваха......

Мунчо, Бойко изплащаше до 2019-та година мотрисите Сименс, купени от Станишев. Естествено е, когато работата вече е свършена, парите платени и изведнъж всичко започва от само себе си да излиза на плюс, да дойде дядо Еконтий и да започне да се тупа в гърдите, как е преместил Земята с помощта на силата на волята си. Причината, обаче, не е само новото правителство. По-скоро нещата се случват ВЪПРЕКИ новото правителство. Винаги, след правителство на крадци и популисти в България идва правителство, на което му се разказва играта, съсипват се от работа, всички ги намразват заради непопулярните мерки и тъкмо нещата тръгнат нагоре и българите изпират поредните идиоти, които първите две години, докато нещата по инерция от предишните правителства вървят нагоре, се бият по гърдите, а после, когато заради кражбите им, безхаберието им и липсата на елементарен здрав разум нещата тръгнат надолу, изведнъж започват да викат "Борисов (или Костов или Филип Димитров) е виновен" и да сочат с пръст. Преживявали сме го вече с разсипници като Виденов, тройната ламя, Станишев, сега и с ПП и ДБ и ИТН и БСП. Въобще, където са замесени БСП, после винаги трябват години пестене и икономии, за да се изринат лайната, оставени от столетницата.

има някаква доза истина в тезата ти, нода не забравяме, БДЖ закупи чисто нови локомотиви миналата година + дава голяма част от старите за ремонт. Всичко това се изплаща и ще се изплаща. А Събев обяви и поръчка за ОЩЕ нови влакове... та не е баш така, дето го казваш 'тая година всичко е начисто и Събев обира лаврите'. По скоро рЕзко е затворил кранчетата и е натирил доста бездарници..

Ганьо яко се връзва на тези манипулации и наесен като си избере пак ПП, ще реве да успее да преживее зимата.

Ти Боко ли предлагаш, айде няма нужда! Той приключи, ама още не иска да го приеме! Само ще ти кажа, че Ганьовците, гласувате за ГЕРБ!

Железниците винаги и навсякъде са на загуба единственото което ги крепи са товярните превози.

с цел спестяване на средства: от фонд ,,раб. запл-а" още преди 1о-ина год. маанаха втория конд-р ... за т. нар. хлад. агент за подтав. клим-ци в мотрис. навярно се ползва просто дестил. вода или умишл. се изкл. диз. мотор на втор. , фабр. скач. с първ. нафт. мотриса, ,,вагон с фабр. вгр. дв-л" , а дано скоро трайно целогод. убега нейде минуса (недвусмисл. сигнализ-щ, че разхода е повеке от прихода) от втор. отл.->над. кол. - вт. ред отг. -> над. ... живи + здрави

А ти идиот ли си или да?

има, товари нема... товаришч!!!

Може и още повече. Ако все повече товари се транспортират чрез железниците, а не с авто-транспорт (ТИР) и тем подобни,печалбите ще скочат драстично,а натоварването на шосейна- та мрежа ще бъде облекчени до "живото- спестяващи-спасяващи" граници!

Лъжат. Само при Борисов и Пеевски се печелеше честно.

Причината БДЖ да е такава кочина е Кремиковци. Понеже гения на бай Тошо Правешкия селянин е била да сложи Кремиковци възможно по-далеч от единствената точка, от която идваше суровината за работата на Кремиковци - а именно Бургаското пристанище. Тъй като ние сме бедни на цветни метали, суровината за Кремиковци идваше от чужбина с кораби до Бургас. От там всичко се товари на влаковете и към завода и така от построяването му до неговият край. Всичко това се пишеше на едни безкрайни сметки за бъдещи вземания. Кремиковци ползваше, с обещание да плати в бъдеще. Това от комунизма до последните дни на завода. Става дума за стотици милиони задължения, които се наваксват все още. Към това трябва да добавим и длъжниците от новото време-те не са толкова големи, но добавят в кюпа. По принцип БДЖ винаги (почти) е било на плюс от пътнически превози, но заради товарните превози, така и не можа да се разбере това.

за тази историческа перспектив си прав, но БДЖ определено има ГОЛЯМ проблем с привличането на нови клиенти и товари. Бутат си там едни вагони между големите заводи и това е. И докато там спят, на пазара се наместиха цяла торба фирми, които гарантирано не возят празно - Булмаркет, Пимк, и т.н.

На ниво държава мениджмънтът, позиционирането, конкурентността - в България са били плачевни дори и през комунизма. В управлението на държавата така и не се намери някой да може да ни позиционира на външен пазар или ба вътрешен. Във всяка сфера, в която работи държавата, като например Български п ощи

Отдавна не бях чел по-неграмотен и по-идиотски коментар! Как пък един верен "факт" не измисли!!!

Това е само от пратките на Еконт и блокажа на пощите.

Нека четем внимателно и да попитаме какво точно се има предвид под названието ГРУПАТА. С цифрите лесно се играе, така че нека се представят детайли, а не прелял от пусто в празно и хоп гледай къв резултат. Тази фокуси вече ги знаем.

има се предвид новосъздадената група БДЖ ПП + ТП...

Само да кажа, че БДЖ никога не е била на загуба! Просто пренасочвахме едни пачки в разни чекмеджета и в чувалчета! Елементарна физика, вместо да отиват в развитието на железниците, идваха в нашите гуши!

В нито една държава, на който и да е континент железниците не са на загуба. Интересно как в една България с мръсни авто лобита и ненаказани кражби в огромни размери успяха да го направят. ПС. Печалбата е счетоводна

За 10 години ГЕРБ това е навсякъде. И вие си ги искате обратно, че и пробутвате подлогите им като Костя и другите псевдопатриоти.

Човече,никой не ги иска, не се подвеждай по драсканиците на 4-5 трола, които пишат за стотинки!

Може и да е на печалба, но това е най- ужасната услуга, която съм виждала в живота си! Как може да предлагат превоз с такива влакове! Това е жив кошмар! Просто не е за вярване, че те съществуват! А БДЖ били на печалба!!!

При високите цени на горивата , маса народ се придвижва с влак.Влаковете са пълни. Друг е въпросът защо дори бързите влаков които тръгват от София , тръгват понякога със закъснение??!!

Глупости - печалбата идва от всички други но не и от пътническите превози, виж таблицата.

Поредното отличие, коетъо всеки от народа усеща и вижда!!! Догодина пускаме свръхскоростните влакове, справяме се по добре от Япония!

Свръхскоростните влакове трябва да могат да летят, защото съществуващата жп инфраструктурата е в окаяно състояние. Влакове с високи скорости не могат да се движат по нашите релси -ще дерайлират

Предизборни глупости от сорта 6 танкера с газ чакат на Босфора.

когато не се краде всичко е така

Това къде е писано в в правитествените пачаври капитал,дневник ,свободна европа,дойче зеле, бтв,нова?

Сигурно в счетоводноте отчети.

Защо някой тъпанар като теб, би искал да се краде от държавата, ако някой не му плаща да пише тъпотии? За първи път държавата печели и пак се намират хора да искат да се върнат кражбите.

Малко повече информация би била от полза, за да разберем ситуацията. Повишили са цените си, така са повишили маржа си - това добре, но има в статията и следното: "След отчитане на ефекта от намалените инфраструктурни такси за дружеството, от присъщата му дейност се отчита положителен финансов резултат..." Това какво означава? Държавата е намалила таксите, които БДЖ е плащало минали години на държавата, или аз нещо не разбирам? Заради това ли е на печалба? Ако има такъв ефект - нека го кажат. Защото ако съм прав това означава, че напразно министъра се хвали с прехвърляне на едни пари от държавния бъджет към държавното дружество. Сега остава да си раздадат едни солидни бонуси в БДЖ за успех.

Та дрънкаш

Ако можете да ми разясните какво означава текста от статията - "След отчитане на ефекта от намалените инфраструктурни такси за дружеството, от присъщата му дейност се отчита положителен финансов резултат". От финансова и счетоводна гледна точка питам. Едно частно дружество на борсата е длъжно всеки 3 месеца да подава подробен анализ, който ясно да обяснява подобни неща. Защо държавните дружества не го правят? Важно е да се знае дали е резултат от еднократни ефекти, дали ерезултат от стъкмистики. Иначе това са манипулации, които аз лично не одобрявам. Защото държавните дружества, когато са на печалба нагласена - най-често си разпределят едни огромни суми като бонуси в края на годината, което е отвратително.

Печалбата е резултат от намалените такси и от получени извънредно 21 милиона от спечелено старо дело. Не е заслуга, с която да се закичи Събев и неговия екип. Това е реалността, на за нуждите на PR и предизборно го предсавят така. Кой разбрал, разбрал. Кой се вързал-вързал.....

Кой ши бачка без бонус?!? Ранътъ праи борбътъ, борбътъ дига либидото, другото са залъгалки за меки китки

Коментар - герб крадци

А представяте ли си, ако и някои малцинства си плащаха билетчетата?

Абсолютна стъкмистика и спечелено дело с ПИБ от предишното ръководство, но 21 млн.получени през тази година. Не вярвайте на ПП- особена на Събев-фантазии и лъжи

21милиона по делото с Пиб срещу 13 милиона печалба, значи реално е на загуба 8 милиона!!!!!

фактите са такива - 10 години на минус, първо шестмесечие на плюс ама кой, какво, откъде - това са подробности, с които троловете се опитват да омаловажат фактите. Но те си остават - фактите са си факти. Дела, проблеми, приходи и разходи е имало през всичките изминали 10 години. толкоз

Значи можело и БДЖ на печалба и Лукойл също...

Само на хартия.

сигурен съм, че си 'врял и кипял' по темата.. На хартия, ама плащат данъци