Коментари - БДЖ откри първия курс за професионално обучение за локомотивни машинисти | business.dir.bg
назад

БДЖ откри първия курс за професионално обучение за локомотивни машинисти

Обучението ще се осъществява в Център за професионално обучение

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - БДЖ откри първия курс за професионално обучение за локомотивни машинисти | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

наскоро в държ.компания стопансваща държ.жп линии имаше доброволна инициатива "моя подарък за работодателя" под формата на дни неплатен отпуск .Навремето болшинството жп трасета са изградени в\у земята,с избягване на дълги тунели/мостове,край речни корита,оформили са се остри завои&стръмни баири,не Навсякъде траверси&релси са дълготр.стаб.свързани&при висока скорост влака танцува&ненавсякъде влакове могат в движение да се разминават;след като мине жп измерителна машина да отчете динам.натоварване изпише снижаване на скоростта,живи&здраву

Тулуп ефенди веднага да иска обратно 2.5млрд от американците, и първо да оправи ЖП линиите в страната, и да купи нови влакове! Като сватбар взел да хвърля народна пара, докато хората в тая страна се тресат в 50г. смрадливи вагони, които се самозапалват в движение. Оставка и затвор!

То ако работата ставаше само с курс, защо ли се е учило няколко години? Липсват кадри, а заплатите са ниски за положения труд.

По цял свят пилотите на самолети ги обучава само с кратък курс. А у нас ЖП машинистите ги учеха 3-4 години във военно училище. Не защото е необходимо толкова време за да станеш машинист, а защото толкова време е необходимо да те превърната в безмозъчен военен фатмак. Който да не мисли, а само да изпълнява.

Като започнат да правят извънреден труд и слушат , че няма хора и ще си оберат крушите.

какъв извънр.труд?! че те хората си купиха коли&рядко ползват влак;роботи ли да изместят човеците... зер не им трябва заплата,а само поддръжка,живи&здрави

НЕ Е ЛОШО ДА ИМА КАДРИ АМА ЛОК.МАШИНИСТ НЕ СЕ СТАВА ЗА ЕДИН ДЕН ПОНЕ 5 ГОДИНИ СТАЖ

Локомотивните машинисти, като добият квалификация, ще избягат в Германия.

Май трябва да знаят и езика , писмено и говоримо което става много трудно за слабо грамотни хорица.

Лошо е да има неща, от които няма нужда!!! И които носят загуба и са субсидирани. Като БДЖ и Български държавни пощи, раздутия државен апарат. Лошо е да се плаща за скъпа ЖП мрежа и цял влак с 3 вагона. А в него да се возят само 10-20 бабички и още толкова от малцинствата. И парите платени от тях за билети, да не стигат дори и за дневната заплата на 2-мата машинисти каращи влака. А да не говорим за персонала по подръжка на ЖП линията и гарите.

Щом ВицЕър и РайнЕър не разчитат на тамошните академии, подобни на тая в Горна Оряховица не виждам защо и БДЖ да не подходи по същия начин...

Преди 30г. имаше едно училище до надлез Надежда. За кадрите излезли от там имаше лаф ; "Тъп жепеец, здрави нерви, сигурен жп транспорт"

По време на тъмният и най-вече човеконенавистен социализъм имаше едно учебно заведение наречено ПЖИ/полувисш железопътен институт/ ,който имаше и висш профил.Какво стана с тях

Продават алкохол и цигари по клек-шоповете.

Живота е безмилостен, всичко зло, ненужно или непотребно, рано или късно умира или фалира. Така и с ПЖИ. И нито Борисов, нито Нинова, нито Пеески,... ще спрат този процес. Примери: Булгартабак, "Лафка", НДСВ ... Въпроса, на който все още не мога да си отговоря е те(политиците) или ние(народа) сме по-непотребни. Да у нас има много качествени и кадърни хора, особено сред по-младите. Но те напускат и емигрират. А тук остават преобладаващо лакеи и мошеници включени в системите на ГЕРБ, БСП, ДПС ... и роби в обществения сектор - чиноници, полицаи, учители ...

от полувисш жп институт ,в софия на ~о.5км от жп спирка смирненски&край линията подуяне-пионер ,бе преобразувано във висше военно трансп.у-ще,понастоящем е висше трансп.у-ще ,запазено е обучение за полувисше&висше образ-е,живи&здрави

Ако кандидатите имат дизелов автомобил това вече се смята за конфликт на интереси.

с цел превенция на вътрешна кражба бе прието жп безпарафинната нафта да е с оцветяваща съставка&пломбиране на капачка резервоарна,&следене на електронна карта де е локомотива,живи&здрави

Какъв КУРс бре ? От време "Оно" имахме цял ИНСТИТУТ, в началото полувисш...после и висш...даже ВОЕНИЗИРАН за подготовка не само на "ездачи на железни коне",но и всякакви кадри подсигуряващи препускането им из страната . Ползваха многобройни привилегии,а заплатите им бяха НЯКОЛКОКРАТНО по-високи ,на който и да е висшист в България !

Поспри се малко. Винаги е бил полу-висше.

С Указ на Държавния съвет № 1562 от 21 май 1984 г. ПЖИ „Тодор Каблешков“ се преобразува във Висше военно транспортно училище „Тодор Каблешков“.[1] Определя се срокът на обучение в двете квалификационни равнища – пет години за висшия курс и три години за полувисшия. Видовете специалности във висшия курс, квалификацията „инженер-оператор в транспорта“ и други. Професионалните направления и специалностите във висшия курс са съобразени с утвърдената номенклатура в страната. Поради общия характер на професионалната дейност специалностите в полувисшия курс също са отнесени към съответните професионални направления.

За машинисти си имаше средно сержантско училище в Горна Оряховица

Вземаха пример от съветските железници. В СССР железничарите бяхо военизирани, с воински звания и нашите прекопираха съветския опит за да получават по-големи заплати. Всички наши железничарски шефове бяха завършили в Съветския съюз, че даже и жените им бяха рускини.

Не сме взимали опит от СССР. Москва ни "разпореждаше" какво, да правим и ние изпълнявахме. Както сега Тиквата "разорежда" и ние "изпълняваме". Който не слуша като Трайчо Костов разстрел или бесилка. Ние официално бяхме независима държава, която реално се управлява а къса каишка от Москва. От разни селяндури-нелегални-паризани като Тодор Живков и Добри Джувор нищо не е зависело от тях/нас/, те са изпълнявали каквото им нареди Москва/кагебейците от съветското посолство./

Необходими умения : Да точи нафта. Да носи на алкохол. Да гледа подпрян на страничния прозорец.

Само дано обучението им да не е On line, че не ми се мисли!!!

Варна- София... 3 ВАГОНА...които смърдят на пот и лайна. Навремето имаше влак, спални вагони, вагон ресторант...

така е защото ни управляват простаци,дадоха 2.5млрд лева на американците за 5 изтребителя които ще летят само на гергьовден на парада,а с тези пари можеше да се смени ЦЕЛИЯТ ЖП ПОДВИЖЕН СЪСТАВ и хората щяха да се возят в нови чисти вагони с климатик вагони...

Тези приказки вече ги слушахме. Какво стана като ви купиха Сименс мотриси? Пробихте дупки в тоалетните за да тропат акита по линията, като старите вагони. Химическите тоалетни били скъпи за поддръжка. После им отпадна гаранцията и поддръжката им дойде в повече.

Кое е пробито бе ? Всеки ден влизат сименсите в депо за да се източват тоалетните защото са вакуумни..

Проблема според мен е не толкова в локомотивите, колкот е в държавното ръководство, БДЖ ръководството и ЖП мрежата. И влака "Стрела" от японците или ТЖВ от Франция да им купим на "нашите" жепейци/калинки и комунити/. Пак влака Стрела ще пътува 5 часа до Стара Загора и 12 часа до Варна. И нищо няма да се промени, докато ни управляват некадърни марионетки като Станишев, Борисов, Орешарски ... За американските самолети си парав. Но виновни сме си ние, колко бяха българите, които излязоха да протетрират и да кажат, че на нас самолети не са ни нужни. Нито, американски, нито шведски, нито френски нито руски ... Колко бабички или дядковци пенсионери излязоха да кажат, парите да се дадат за пенсии и здравеопазване, вместо за ненужни изтребители. Но понеже са малоумни и не могат да разберат, че парите са ограничени и не може да има за всичко и за всички. Искат хем 1000 евро минимална пенсия, 1500 евро МРЗ, хем 1000 изтребитя и 100 подводници ... И понеже е невъзжно и понеже гласуват за мошенници получават 150 евро минимална пенсия и 200 евро чиста минимална заплата.

Забрави радиоуредбата, стюардите с колички и килимчетата. Не знам по това трасе за експрес Чайка как е било, но за Сл. бряг Бургас-Пловдив 4,20 лв.

Колко пари дават? Или само нафта ...

пари не дават малко над средната заплата, при маневристите същата работа.а за шлосерите да не говорим цял работен месец без отпуска преко сили 960 чисто,нафта вече няма.