Allianz: Пилотите са изгубили тренинг, а самолетни уреди може да са пълни с насекоми
След дългия принудителен престой на машините авиокомпаниите взимат мерки да намалят потенциалните рискове, включително чрез специални тренировъчни програми
Обратно в новинатаКоментари - Allianz: Пилотите са изгубили тренинг, а самолетни уреди може да са пълни с насекоми | Бизнес.dir.bg
Коментари
жените на пилотите може да са мензави, или пък да са кръшнали с някой колега. Та дай да се блъскаме и да разбиваме самолетите по случая!
Добрютро! Не само пилотите, милиарди други хора ще загубят трудовите си навици. А пораженията върху психиката и социалните умения заради насажданите страх и паника ще останат за десетилетия. Това е неизбежно и наложилите "мерките" много добре го знаят. Дали това не е основната цел на "мерките"? Слаби хора, лесни за поробване.
май ш.... застраховател търси вратичка как да се измъкне и да не плаща обезщетения деи и фалиралия застраховател мушенник
Аз мислех че да си пилот е като да караш автомобил - имаш документ , имаш умения - то се оказва че пилотите забравят какво да правят в самолета .
Бръмбарите са в главата на дираджията, който е превеждал. Не можахте ли да намерите някой, който да говори английски?
Самолетът на Камчатка се е разцепил във въздуха . Май опашната част е на баира , а останалата - в морето. 2неща- разпадане на старата машина от екстремно претоварване при кабриране или ограничен взрив на борда!! При това отломките са съсредоточени на малък периметър.
Съберете всички буболечки, птици, гнезда, охлюви, мишки и всичко, що си е направило дом в приземните самолети и пратете на председателя Си да поръча вкусни блюда за себе си и за обкръжението си с промити мозъци!
Едно време , при соца , като минавам с влака през Ясен покрай летището на Училището на Долна Митрополия и гледам в далечината с камиони теглят самолетите нагоре, надоле там по пътя покрай пистата. Явно още тогава не са могли да палят и то -реактивни самолети. Ама го криеха,бе.
Що си правиш гъргара със съвременната публика?? Бащите им като войници са служили там и при толкова военни летища хората знаеха за теглене, буксиране на самолета от зоните до стоянките за полети. Действително, сега 20..годишните ще си помислят:-Теглят го за да запали.
Механизацията на крилете е пълна с птичи гнезда.
Ама то затова има и подготовка за пролет-лято, есен-зима, технически дни, и непосредствени подготовки за полети. ...