Коментари - 81-годишният Йордан Минчев сменен заради провал с бизнес плана на БДЖ | business.dir.bg
назад

81-годишният Йордан Минчев сменен заради провал с бизнес плана на БДЖ

"Наложи се да работя като изпълнителен директор, което не беше честно, защото имам и други ангажименти", заяви транспортният министър Николай Събев

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - 81-годишният Йордан Минчев сменен заради провал с бизнес плана на БДЖ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По-опитен човек трябва, този 81 годишен младеж не се справя..

аха добре че това е причината не че е на 81 години макар че за БДЖ една мумия да сложите тамън ще отразява идеално състоянието си.. Разруха за БДЖ от 30 години на сам... смело на долу...

Скоро всички може да трябва да работим до 81 години за да стигнем стаж за пенсия.

Освобождаваме място за наши хора.

E kakъв план искаш от 80-годишен дядка бе... Тоя сигурно е и с начална деменция... Изкарал кариерата си по комунистическо време, тия бизнес-план му търсят...

да смените,не човека:))))

Нали щеше да ги охравиш БДЖ за нула време било въпрос на мениджмънт ара бала…. Изобщо пе знаеш за какво става дума май а…. Въздухар селски….

Ама ,тези сериозно ли си мислеха ,че дядото ще свърши някаква работа! Може някога да е бил фактор,но все пак годините си казват думата!

Такава сбирщина убитаци не е връхлитала България от времето на Виденовите убитаци... Абе, цървул, да те питам, куриерите на Еконт, що не правят доставки за пенсионери и студенти за 1,50 лв, да речем ? М ? Тавариш печлабар Щото БДЖ ги вози без пари....Каква печалба да има бе, олигофрен?

Трябва им един такъв младеж,като Наско! Хем ще работи ,хем филмчета ще снима!

Тоя съвсем не е наясно къде е, защо е там и какво прави.типичните нарциси, които си мислят, че да управляваш Държава е, като да си шефче на търговско дружество.

Дядо ми като беше на 80 не му се занимаваше с работа. Искаше да си седи вкъщи и да си копа в градинката, да си гледа цветя, домати, да си гледа кучето, а не да бачка. Викаше: "Аз цял живот работих на бюро. Копането за мене е като почивка."

sawo

троловете в потрес - от институциите се изисква да се върши работа и когато не могат, се наказват виновните - шок и потрес

"Министърът добави, че е обявен конкурс и този, който ще поеме функциите на генерален директор на "Холдинг БДЖ", е Ангел Стоянов." Значи още тече конкурсът и вече се знае победителят ! Прав е Донкин ! Каква промяна сте вие, щом предварително се знае кой ще спечели? Ангел Стоянов не го знам къв е, Но Мирчев е легенда в жп сектора и дори и бачкаторите са чували за него и го знаят! Чудя се за чий му е било да бъде част от екипа на Съби Еконта и този да го унижава по този начин ?? Колеги, те са велики, от Харвард са, не им помагайте като участвате в конкурсите им с предизвестен край (предварително), не бъдете част от екипите им за управление - те са проводници на чужди интереси и слуги не на Родината ! Пък и унижението не си струва, колкото и да плащат ! Да живее България !

Ами, да подава оставка и да си гледа фирмата. Той е назначил този пенсионер, каква отговорност ще понесе за малоумните си назначения ? А, другарче-чалгарче ?

Е някои много обичат парите ...

Министрите в Бг не работят, те прибират и разпределят.

"легенда"?! Също като Баба Лили - тя на 85-6, той на 81 - май е по-добре за такива "легенди" да се оттеглят на заслужен отдих, особено що се отнася до тези на държавни, при това - ИЗБИРАЕМИ, длъжности!

Дада (нерегистриран), Лили Иванова ще прави турне наесен. Билетите вече са разпродадени. Ето - това е легенда.

За един младок на 81 години е трудно да се ориентира в сложна обстановка. Трябва да се назначи опитен специалист, а всички кандидатура на такива под 100 години са просто несериозни.

Поне е ходил в първи клас новичкият щом разбира от цифри. То колко ли има да разбираш от 10 знака, ама явно е важно.

Свестен човек е бил дядо ти.

Подавайте оставка!

без пари, без литър нафта, без мегаВат ток: жп ,,гумите" се търкалят надолу и евентуално след това по инерция по хориз. отсечка , само оста + двете жел. ,,гуми" са поне тон, кой ли доплаща (без да е длъжен, за съжаление) разликата от цена билет/човек до реална стойност на кое да е междуселищно жп път-не, идейно: кат му се занимава с упр-е на жп тр-рт: да си играе на някоя компют. игра, или пък в жп модел-м; щат , не щат жп междуселищни прев. ср-ва (& за живи човеци, & за стоки) са огран. в скор. им от болш. остри завои или амортиз. желез. път, живи & здрави

Дедо Еконтий сменил друг дедо. Е И ?!?

Разбирам, че основното изискване от новия кандидат е да познава цифрите ?

БДЖ е на загуба щото вози без пари студенти и пенсионери? Ти чак такъв олигофрен ли си? А не е ли на загуба щото плаща по милион за ремонт на стар счупен вагон? А?

Какъв идиот трябва си, че да не разбираш, че да возиш въглища и да возиш хора са две съвсем, ама съвсем различни дейности ?! И естествено, няма да има никакъв положителен ефект от замисленото сливане...То, затова и бяха разделени преди 15-ина години...Една баба да питаш, ще знае, че са различни работи..бабата ще знае, ама министър Еконт - тц

А ти какво разбираш от ремонт на вагони, глупак ? Че да се изказваш ? Да направиш ремонт(основен и да я пребоядисаш) на една лека кола, няма ди излезе няколко хилядарки, а? Експерт по ремонти на вагони го дава.... Точно защото вози без пари е на загуба

Човек на 81 често не помни къде си е оставил ключовете Вие искате да управлява държавно предприятие мастодонт.

81-годишен директор една сутрин ще стане, ще се облече, ще закуси и вместо да отиде на работа, ще умре.

Тоя сигурно е дядо на някой от новите управляващи. Всички са един дол дренки- тъпи, нагли и крадливи.

Николайчо Будиста си мисли, че като министър ще работи като в Еконта-ще уволнява от днес за утре със и без причина!

се готви за вечен живот като Сорос!

Радев и неговата НЕКОМПЕТЕНТНОСТ доведоха до батака в който сме днес

Добре, че е освободил 81 годишния шеф, но въпросът е защо изобщо го е назначил?Иначе всички знаят че БДЖ е една закостеняла структура, за която 1989 още не е настъпила. Няма да му стигнат 5 мандата на министъра, за да промени каквото и да било с тия

За една година от както го няма "крадящия"Борисов изчезнаха двадесет МИЛИАРДА лева КЪДЕ СА????

Кошмар е цялото управление а ПП. А в БДЖ -кошмар на квадрат.

Този Йордан Мирчев, е гати и "кърлежа", до 100 години ли ще работи?? После, защо младите бягали от България? Ами защото, такива старчоци (пенсионери), продължават да си драпат мъдете в офисите!!

Везиева и Караганева са същите КАЛИНКИ

Верно си малоумен! Няколко хилядарки за боядисване на лека кола? И по 5 хилки за лампа на улицата?!? Крадливо гербаджийско племе! Трябва да ви избесиме по стълбовете и "ремонтираните' вагони!

81 годишен директор??? Как го е подминало пенсионирането? Може би човека спи следобед и има нужда от спокойствие и да си гледа старините. Защо е на работа, че и на важен пост. Чудесно е че вече няма да мъчи себе си и останалите. Приятна пенсия господин - деде БДЖ:)

Много си придава важности този човек. Това не е Еконт . Това е държавата ни.Ако трябва ще работил .Като не ти харесва иди си в Еконт Ама всеки се блазни ит мекия стол.

Не че вярвам в излизането на БДЖ от батака, но се чудя как е допуснато човек на 80г. Да стои на такава длъжност. Той освен за оцеляване от заплата до заплата за друго не мисли. Пускайте хора с идеи, а не мумии. Доказано е че нетрадиционното мислене е максимум до 50г. За тези дето могат да мислят естесъвено. А в БДЖ с рутинно мислене можем само да подминем дъното.

Кантарджиев бил пенсионер и това бе "сериозен" довод за пенсиониране. А, този...?

Щото не е искал да вози пратките на Еконт аванта ли?

Ако е успял да го прочете пак добре

няма ли да прави: влак-стрела, космо-БДЖ и морско-круизни мегакораби

Миячите на чинии коментират защо специалист на 80 години все още работи. Ами щото няма кой да го замести смешници-всички искат да са мениджъри юрисконсулти връзки с обществеността и всякакви други паразитни длъжности. Човек с такава квалификация в частния сектор взима поне 10 пъти по-голямо заплащане. Затова и няма кандидати. Обаче за сметка на това пък съм сигурен новоназначения няма да може да върши и една десета от работата на този. Но за сметка на това пък ще е верен на партийната линия. Апропо-за господина с иновациите и иновативното мислене. Ето ви първата иновация-подмяна на абсолютно всички железопътни трасета-ама пари няма и няма и да има. Следва втората иновация-подмяна на целия подвижен състав-ама и затова пари няма и няма и да има. Но може би вашата представа за иновативно мислене по някакъв начин ще успея да пусне влак маглев върху тия релси.

Иновациите можете да си ги правите след като подмените цялата материална част на БДЖ. А дотогава ви трябват специалисти дето да познават точно тази материална част.