81-годишният Йордан Минчев сменен заради провал с бизнес плана на БДЖ
"Наложи се да работя като изпълнителен директор, което не беше честно, защото имам и други ангажименти", заяви транспортният министър Николай Събев
Обратно в новинатаКоментари - 81-годишният Йордан Минчев сменен заради провал с бизнес плана на БДЖ | Бизнес.dir.bg
Коментари
Само едно преди офиси те на еконт бяха пълни с пратки имаше така да кажем онлайн икономика сега има няма по 10 пратки до 100 лева и доставка 5-6 лева, а камо ли сега да пратиш по еконт нещо като двигател за 100 лева и еконт най малко 60-70 лева ще ти заемат за доставка къде е икономиката незнам или това е новия модел
Да издам една "тайна" Само на Еконт е разрешено да превозва и доставя военни боеприпаси, техника и прочие. Такъв "лиценз" няма СПИДИ, БГ ПОЩИ и другите подобни фирми. Искам да запитам - Еконт правят ли доставки в Украйна? Работят ли до и от Украйна?
Кой допусна частни влакове с товарни превози да се движат по държавните релси ? Така се ощетява БДЖ товарни превози . Някой печели на държавното БДЖ . Кой ?
По фрази, и цели изречения, които използва бай Съби Еконта за жп транспорта - ме навежда на една мисъл: Еконтът става и ляга с моята докторска теза, която успешно защитих 2015 г. И явно, че по нея назначава и уволнява. 'Ората там не могат да се задържат повече от 2 месеца на ръководен пост, понеже Събито не може да разбере смисъла и идеята в тази докторска теза. Много ми е интересно дали провежда издирвания на автора на дисертацията ?? Дали му е спешно да ме намери ?? Ще бъде гУем смех, ако това е така, имам подозрения, базирани на спец изказа, които само аз ги употребявам и идея за жп сектора и развитието му, цитирани, ама както съм ги писала едно към едно - щото Събито не ги разбира и е по- добре да ги назубри. Така изглежда по- Ентелигентен ;) Събев Еконта, издирваш ли автора на дисертацията, с която ставаш и лягаш ?? Как върви издирването ?? Разбра ли коя съм ?? То и ДАНС ме търсят - от 2005 г ;) Егати министЕра, дето тел ми номер не може да открие :)) Има 'ора, дето могат да пазят тайни, господа, напудрени кокони !
Проблема не е в освобождаването му, а в назначаването му на този пост на тази възраст.
Дядото Йордан Минчев на 81 г. -директор на БДЖ е роднина на зам. генерален директор "Експлоатация" - инж. Бисер Минчев в държавно предприятие Национална компания железопътна инфраструктура НКЖИ.
"Министърът добави, че е обявен конкурс и този, който ще поеме функциите на генерален директор на "Холдинг БДЖ", е Ангел Стоянов." Значи още тече конкурсът и вече се знае победителят ! Каква промяна сте вие, щом предварително се знае кой ще спечели? Оставка Ник.
В държавната администрация отдавна махнаха пенсионерите, като там нямаше толкова фрапантни случаи на по 81 години. Очевидно господинът е бил много ценен кадър, толкова ценен, че БДЖ е в отчайващо състояние
Този смешник-фантазьор, махна с идването си най-кадърния управленски състав, който БДЖ, някога е имало. Професионалисти и експерти, с които нито се срещна, нито поиска анализ на дейността им, просто ги освободи, за да сложи свои хора. А своите хора са като носни кърпички в последните 3 месеца- не стават и не стават.....А хората, които махна вече да бяха пуснали още 3-4 проекта, които готвеха, след закупените Смартрони, спални вагони, поръчките за ремонт на пътнически вагони и т.н.
Какви са тези проблеми ? Дърт едвам диша , но с 10 бона заплата и храни поне 5 семейства ! Дайте на един млад енергичен човек тази работа и ще видите че БДЖ ще заработи като Истребител ! Стига с Това Наши Хора да Управляват , маеар и не кадърни !
Корпорацията работи по един и същ начин и тук, и на запад. Това е така, защото управлението се ръководи от финансовите резултати. Обикновено, има борд на директорите, където влизат ДОКАЗАЛИ се икономисти. Този борд се избира от СОБСТВЕНИЦИТЕ - в много случаи, основните акционери. Целта на Борда е да взима стратегически решения за развитието на фирмата, както и да КОНТРОЛИРА изпълнителната власт (CEO, генерален директор) как имплементира тези стратегически решения. Ако директорът не се справя, Бордъд има право да го смени. В интерес на фирмата и собствениците. Държавната компания работи по подобен начин на запад. Бордъд там се замества с консултантска фирма, наета (след конкурс) да свърши проучванията и стратегическото планиране. Има пак борд от специалисти и министри, които да изпълняват взетите решения. Как работи Държавната фирма у нас? Слагаш си един дядо на 81, който да слуша какво му се казва. Трябва да е МНОГО ПОСЛУШЕН. Ролята на изпълнителния директор НАВСЯКЪДЕ е много натоварена - по 12-14 часа работа на ден, събрания, срещи, разговори с подчинени. Тя е трудна за 35-40 годишни специалисти, какво да говорим за пенционери на 80 години. Не случайно са измислили пенсионирането - просто хората след определена възраст вече не са толкова работоспособни. И у нас има бордове на директори на държавни фирми. Те обаче, са награди за послушни бивши политици/управители/директори. Те нищо не разбират, нищо не знаят, нищо не могат. Но заплатите са 5-цифрени (на месец), често в евро. Та в общия случай, една българска държавна фирма върви на самотек. От това имат полза определени хора, разбира се. А в случая, фирми като БДЖ са ултра сладки, защото те никога няма да бъдат оставени за умрат - водят се със стратегическо за държавата значение, така че, държавата (т.е. НИЕ), ВИНАГИ ще им покриват загубите. Сложно е, знам. Който разбрал, разбрал.
популярния израз от преди години „Кипи безсмислен труд“? Изразът е актуален и днес. Но леко редактиран – „Кипи безсмислено усвояване на средства“. Средства се усвояват с юнашки размах и с глупашка безсмисленост.
Тоя пореден малоумен министър на Промяната , е пълен идиот . Като сменяш през месец - два , висши ръководни кадри от министерството , значи не ставаш за нищо . Нямаш акъл какво искаш и кой може да го свърши . Административна дупка .
Този куриер беловлас , как така е обявил конкурс и вече знае кой ще го спечели. Да му имам промяната. Кой ще му търси сметка за това назначение и за загубеното време. Само се вдига пушилка, че уж се работи, енергия кипи навсякъде да се отчитат фейк резултати или такива за в бъдеще , а истината все повече ни затиска и търпението ни не е безкрайно. Не съм трол, просто съм Гражданин, който се чуди дали има още зомбита които вярват на тези управляващи
В главата на Ник Събев е пълна бъркотевица. Зам. министър в НКЖИ за два месеца назначен и освободен, този пенсионер от БДЖ изкара 5-6 месеца. Гръмки обещания и високо самочувствие граничещо с високомерие от Министъра в началото на мандата, а резултати до момента никакви. А, не, всъщност уреди самолетна линия София - Скопие с фанфари и тържественост. Следващите сигурно ще потърсят кой плаща сметката за нея!
Миячите на чинии коментират защо специалист на 80 години все още работи. Ами щото няма кой да го замести смешници-всички искат да са мениджъри юрисконсулти връзки с обществеността и всякакви други паразитни длъжности. Човек с такава квалификация в частния сектор взима поне 10 пъти по-голямо заплащане. Затова и няма кандидати. Обаче за сметка на това пък съм сигурен новоназначения няма да може да върши и една десета от работата на този. Но за сметка на това пък ще е верен на партийната линия. Апропо-за господина с иновациите и иновативното мислене. Ето ви първата иновация-подмяна на абсолютно всички железопътни трасета-ама пари няма и няма и да има. Следва втората иновация-подмяна на целия подвижен състав-ама и затова пари няма и няма и да има. Но може би вашата представа за иновативно мислене по някакъв начин ще успея да пусне влак маглев върху тия релси.
Не че вярвам в излизането на БДЖ от батака, но се чудя как е допуснато човек на 80г. Да стои на такава длъжност. Той освен за оцеляване от заплата до заплата за друго не мисли. Пускайте хора с идеи, а не мумии. Доказано е че нетрадиционното мислене е максимум до 50г. За тези дето могат да мислят естесъвено. А в БДЖ с рутинно мислене можем само да подминем дъното.
Много си придава важности този човек. Това не е Еконт . Това е държавата ни.Ако трябва ще работил .Като не ти харесва иди си в Еконт Ама всеки се блазни ит мекия стол.
81 годишен директор??? Как го е подминало пенсионирането? Може би човека спи следобед и има нужда от спокойствие и да си гледа старините. Защо е на работа, че и на важен пост. Чудесно е че вече няма да мъчи себе си и останалите. Приятна пенсия господин - деде БДЖ:)
Този Йордан Мирчев, е гати и "кърлежа", до 100 години ли ще работи?? После, защо младите бягали от България? Ами защото, такива старчоци (пенсионери), продължават да си драпат мъдете в офисите!!
За една година от както го няма "крадящия"Борисов изчезнаха двадесет МИЛИАРДА лева КЪДЕ СА????
Добре, че е освободил 81 годишния шеф, но въпросът е защо изобщо го е назначил?Иначе всички знаят че БДЖ е една закостеняла структура, за която 1989 още не е настъпила. Няма да му стигнат 5 мандата на министъра, за да промени каквото и да било с тия
Николайчо Будиста си мисли, че като министър ще работи като в Еконта-ще уволнява от днес за утре със и без причина!
Тоя сигурно е дядо на някой от новите управляващи. Всички са един дол дренки- тъпи, нагли и крадливи.
81-годишен директор една сутрин ще стане, ще се облече, ще закуси и вместо да отиде на работа, ще умре.
Човек на 81 често не помни къде си е оставил ключовете Вие искате да управлява държавно предприятие мастодонт.
Какъв идиот трябва си, че да не разбираш, че да возиш въглища и да возиш хора са две съвсем, ама съвсем различни дейности ?! И естествено, няма да има никакъв положителен ефект от замисленото сливане...То, затова и бяха разделени преди 15-ина години...Една баба да питаш, ще знае, че са различни работи..бабата ще знае, ама министър Еконт - тц
Поне е ходил в първи клас новичкият щом разбира от цифри. То колко ли има да разбираш от 10 знака, ама явно е важно.
За един младок на 81 години е трудно да се ориентира в сложна обстановка. Трябва да се назначи опитен специалист, а всички кандидатура на такива под 100 години са просто несериозни.
"Министърът добави, че е обявен конкурс и този, който ще поеме функциите на генерален директор на "Холдинг БДЖ", е Ангел Стоянов." Значи още тече конкурсът и вече се знае победителят ! Прав е Донкин ! Каква промяна сте вие, щом предварително се знае кой ще спечели? Ангел Стоянов не го знам къв е, Но Мирчев е легенда в жп сектора и дори и бачкаторите са чували за него и го знаят! Чудя се за чий му е било да бъде част от екипа на Съби Еконта и този да го унижава по този начин ?? Колеги, те са велики, от Харвард са, не им помагайте като участвате в конкурсите им с предизвестен край (предварително), не бъдете част от екипите им за управление - те са проводници на чужди интереси и слуги не на Родината ! Пък и унижението не си струва, колкото и да плащат ! Да живее България !
"легенда"?! Също като Баба Лили - тя на 85-6, той на 81 - май е по-добре за такива "легенди" да се оттеглят на заслужен отдих, особено що се отнася до тези на държавни, при това - ИЗБИРАЕМИ, длъжности!