The Macallan и Bentley Motors с обща кауза за по-устойчиво бъдеще
Двете компании споделиха детайли за партньорството си в рамките на ексклузивния ежегоден концерт на Васко Василев в The Residence Exclusive Club
Шотландската дестилерия The Macallan и британският производител на луксозни автомобили Bentley Motors за първи път повдигнаха завесите около своето сътрудничество в името на визията си за по-устойчиво бъдеще. Това се случи в рамките на ежегодния концерт на световноизвестния български цигулар Васко Василев в сърцето на София на 14-и юни, в The Residence Exclusive Club - eдинствения частен клуб в България, носител на титлата "Spiritual Home of The Macallan". Събитието е част от богата културна програма на клуба и събра на едно място редица представители на бизнеса, медиите и културния елит на България, които имаха възможност да се насладят на виртуозните изпълнения на Васко Василев и изисканата атмосфера на клуба, както и да се потопят в света на The Macallan и да се запишат за участие в тестдрайв на избрани модели от Bentley гамата.
Глобалното сътрудничество между The Macallan и Bentley Motors съчетава майсторството в производството на уиски и опита в света на луксозните автомобили, които вдъхновяват създаването на вълнуващи нови продукти, предлагащи на потребителите непреходен лукс, в комбинация с ангажимент за един по-устойчив свят.
"Любопитството и творческият подход са само част от нашата идентичност. Затова и не спираме да надграждаме партньорството си с Bentley Motors, споделяйки заедно опита, който имаме по отношение на грижата към природата и устойчивото развитие. Ще продължим и занапред да работим рамо до рамо, обединени от идентични ценности в името на нововъведенията, които преоткриват нова страна от нашата същност и общото ни по-устойчиво утре", сподели по време на събитието Анна Метаксас, регионален посланик на The Macallan за Източна Европа и Гърция.
Съвместната работа на The Macallan и Bentley Motors стартира през 2021 г. и първоначално е фокусирана върху споделената визия за декарбонизация. Под шапката на глобалното партньорство се помещава програмата за обмен на знания, която цели въглеродна неутралност при пътуванията и за двете компании до 2030 г. Освен това, усилията на партньорите се съсредоточават върху доставката на устойчиви материали и идентифицирането и споделянето на устойчиви местни доставчици при производствените процеси.
"Изключително щастливи сме от съвместната работа на двата бранда. Това да имаме до себе си партньор, с когото да израстваме заедно по пътя към все по-устойчивото ни бъдеще, е безценно. Така, от една страна, винаги има с кого да обменяме опит и идеи, а от друга - с кого да споделим страстта си към изключителното качество, майсторската изработка, както и стремежа ни към устойчиви иновации", каза Йонут Бадеа, Маркетинг и продуктов мениджър в Bentley Motors - Румъния.
Официален дистрибутор на The Macallan на българския пазар е Кока-Кола ХБК България. "Привилегия е за нас, несъмнено най-колекционираното уиски в света да бъде част от портфолиото на компанията ни. Репутацията на The Macallan е изградена върху продукт с изключително качество и отличителен характер, основан на набор от ръководни принципи. Щастливи сме, че българските уиски-любители имат възможност да се докоснат до несравнимото творчество и дух зад всяка бутилка и ще продължаваме да провокираме интереса им с нови изненади", сподели по повод събитието Иво Димитров, директор "Бизнес развитие - кафе и алкохолни напитки" в "Кока-Кола ХБК България".
Производителят на уиски и британската автомобилна марка вече работят активно по общи проекти, като съвместно разработените продукти и курираните клиентски преживявания са само част от идеите им за развитие, до които в бъдеще ще имат възможност да се докоснат и ценителите в България.
Консумирай отговорно!
Материалът е предоставен от Coca-Cola.
НАЙ
Откриват два нови цеха за артилерийски боеприпаси във ВМЗ - Сопот, вдигат заплатите
Шефът на Ryanair заработи един от най-големите бонуси в корпоративната история на Европа
Загубите на компаниите заради американските мита надскочиха 34 милиарда долара
Брутният ни външен дълг надхвърли 48,6 млрд. евро
Откриват два нови цеха за артилерийски боеприпаси във ВМЗ - Сопот, вдигат заплатите
Загубите на компаниите заради американските мита надскочиха 34 милиарда долара
Шефът на Ryanair заработи един от най-големите бонуси в корпоративната история на Европа
Брутният ни външен дълг надхвърли 48,6 млрд. евро