Коментари - Корабоплавателната индустрия търси практични горива, за да остане устойчива | business.dir.bg
назад

Корабоплавателната индустрия търси практични горива, за да остане устойчива

Докато бъдещите горивни технологииq като амоняк и метанолq са изправени пред предизвикателства, биогоривата предлагат по-практично краткосрочно решение, а корабособствениците трябва да осигурят надеждни доставки

Обратно в новината
| Редактор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Корабоплавателната индустрия търси практични горива, за да остане устойчива | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Коментари

Измислено е отдавна, казва се гребло

това е поредната инциатива на разните му там чиновници при която корабите, защото могат да бъдат "арестувани" от всяка портова администрация, много бързо отговарят на наложените изисквания, докато пристанищната, и съпътстващата ги инфраструктура, трагично изостават. Примерно на датата на която Международния кодекс за сигурност на корабите и пристанищните съоръжения трябваше на 100% да бъде в действие... той наистина беше приложен на 100%, но с тази подробност че към съответната дата 98% от корабите и само 2% от пристанищата бяха готови за реалното му прилагане, същата история се случи и с Конвенцията за баластните води, при която и до днес пристанищата които могат да приемат баластни води се броят на пръсти.

Платноходите отдавна са измислени и изобщо не са отживелица. Със съвременните технологии ще са супер ефективни.

Ко праим при насрещен вятър? Караме на галсове?