Propaganda Group бе обявена за Агенция на годината от Българското дружество за връзки с обществеността
Комуникационната агенция получи общо 14 отличия в различни категории от конкурса PR Приз 2025 г.
Propaganda Group бе наградена за Агенция на годината от Българското дружество за връзки с обществеността на годишните награди PR Приз за 2025 г. - приз, който получава на база на високо оценените проекти, с които участва в конкурса тази година.
Комуникационната агенция получи общо 14 отличия в 8 различни категории, сред които 5 първи места, 5 втори, 3 трети, като получи и специалната награда на Комисията по професионална етика за социалния проект "Сила за новото поколение", реализиран за Olympus България в партньорство с Noble Graphics.
Propaganda успя да се пребори за първи места в едни от най-оспорваните категории в конкурса, като Корпоративна комуникационна кампания и Комуникационен проект за продукти или услуга, като и в двете категории печели с проекти, реализирани за Xiaomi България. По традиция агенцията успя да вземе призове и в категориите Инфлуенсър маркетинг и Имиджмейкинг с проекти като "Всички знаци сочат към...Vola!", реализиран за GoVola.com, "Сила за новото поколение" за Olympus България, PR & комуникационна стратегия за Xiaomi България и "Фактори(нг) за успех" за Smart Factoring.
Сред големите победители бяха и кампаниите на Novartis България, насочени към осведоменост за две от най-коварните заболявания - рак на гърдата и сърдечносъдови заболявания - "Времето е живот" и "Сърца, които говорят". В друга силно оспорвана категория, Специално събитие, бе наградено събитието Every shot iconic за лансирането на серията Redmi Note 13 през 2024 г.
И през 2025 г. Propaganda запазва позицията си на най-награждавана агенция, като отличията затвърждават позицията ѝ на един от най-силните играчи на комуникационния пазар.
Стартирала като малка бутикова агенция, през последните 4 години тя се превърна в Propaganda Group - екосистема от общо 19 бизнеса към 2025, които работят заедно, развиват се самостоятелно и в същото време колаборират помежду си.
Успехите на агенцията безспорно се дължат на невероятния екип от допълващи се професионалисти, които работят в условия на доверие помежду си - колектив от доказани имена, в който всеки знае какво прави, има ясна роля и чрез собствените си суперсили генерира ключов принос към общите цели на Propaganda. Още от създаването си комуникационната агенция се стреми да бъде ключов партньор при изграждане на цялостните стратегии за корпоративни и продуктови комуникации на своите клиенти, с което не само да оправдае огромното гласувано доверие, но и да остави директен отпечатък върху бизнес резултатите им.
НАЙ
ФАЦ: Ако това се случи в България, много хора може да обвинят еврото
Огромен тест за държавата и бизнеса: Директива 2024/1275 ще преобрази строителството
Димитър Радев: България няма да повтори гръцкия сценарий при влизането си в еврозоната
Малките модулни реактори: Нискоемисионна енергийна технология с висока добавена стойност
ФАЦ: Ако това се случи в България, много хора може да обвинят еврото
Димитър Радев: България няма да повтори гръцкия сценарий при влизането си в еврозоната
"Сделката е сключена": Тръмп обяви отпушване на вноса на редкоземни метали от Китай
Огромен тест за държавата и бизнеса: Директива 2024/1275 ще преобрази строителството