Развитието на социалните медии бързо и повлия на туристическата индустрия. Диалогът с потребителите стана по-лесен. Онлайн резервациите, сайтовете за споделяне и блоговете дават достъп до информация  и свобода в избора на пътуване. Днес в НБУ се проведе една дискусия на тази тема „Онлайн рекламата в туризма“, на която, независимо от лошото време, присъстваха над 60 студенти.  Една тема, която вълнува всички нас, независимо дали сме пътешественици, туристи, или работим в сферата на туризма е онлайн рекламата. Дали, обаче, тя е „мечта или манипулация“, обяснява доц. д-р Соня Алексиева, преподавател в областта на туризма.Екатерина Геловска, главен редактор на списание предназначено за професионалистите в туризма, споделя какви са тенденциите в онлайн рекламата в туризма и как да отбягваме напудрените предложения.