Коментари - "Юнайтед еърлайнс" праща 14 000 служители в принудителен отпуск. Секторът иска още $15 млрд. | Бизнес.dir.bg
назад

"Юнайтед еърлайнс" праща 14 000 служители в принудителен отпуск. Секторът иска още $15 млрд.

Профсъюзните: "Ако няма помощи, алтернативата са масови съкращения, започващи през април"

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - "Юнайтед еърлайнс" праща 14 000 служители в принудителен отпуск. Секторът иска още $15 млрд. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Социализъм в действие. Нали пазара определя кой ще върви кой не. Соца умря защото кепяха губещи предприятия за сметка на печеливши.

По "соца" кои предприятия са работили в пандемия? В момента авиобизнеса е ТОТАЛНО РАЗБИТ!!!! В този случай няма пазарна икономика, няма планова. Въпросът е на оцеляване с всички средства!!!

Чикаго е на демократите и Байдън! Байдън ще им напечата 15 000 000 000 000 долара!

Като свърши тъй наречената пандемия и когато Байдън вдигне забраните ще се появят нови авио превозвачи!!! Щом старите авиокомпании са мъртви, да живеят новите!!!

Лесно им е на тях. Печатницата ще ги напечата за норматив

Абе уважаеми коментирщи, кой налага ограниченията??? Името му е Джо Байдан, както каза Тръмп-ако ме изберете ковид свършва...така че айде кой каквото си е избрал, да си го яде!!

Само карго баз стюардесите!

Докато изчезне едрата шарка и полиомиелита, че и грипа от 68-ма, да не мислиш че всички са си стояли в къщи?!

Че то било лесно, а нашата държава преди 30 години фалира уж заради 10млрд дълг. За справка САЩ дължи повече от 2 трилиона само на Китай и Япония.

Фалира, защото не можеше да плати вноските по лихвите. Американците никога не са пропускали вноски по заемите си. Има разлика ...

Каквито и помощи да им отпускат, накрая пак ще се стигне до съкращения. И не само в авиокомпаниите, но и туристическия бранш. Бройката пътници, ползващи услугите на авиокомпании и бройката туристи от преди пандемията скоро няма да бъде достигната отново. Ще минат години, може би 8-10 докато предишните бройки бъдат достигнати. Много хора се страхуват да ползват не само самолет, но дори и влак и автобус. Много хора се страхуват да ползват и хотел. А много хора в скоро време няма да могат да си позволяват пътуване с цел туризъм по чисто финансови причини. Пандемията доведе до голяма икономическа криза.

После щели да вземат нови модни кърпи, ама гледай като се качиш на самолет да не катастрофираш с новите наети учили да летят онлайн .....ако въобще билгеноцидов спре да ни пръска с биооръжив някога

А когато авио сектора си раздават по стотици милиони дивиденти, тогава не скимтят....

Абсурдно е да се сравнява обема на превоз на хора по въздуха през 1968 г и през 2019 г.