"Юнайтед еърлайнс" праща 14 000 служители в принудителен отпуск. Секторът иска още $15 млрд.
Профсъюзните: "Ако няма помощи, алтернативата са масови съкращения, започващи през април"
Обратно в новинатаКоментари - "Юнайтед еърлайнс" праща 14 000 служители в принудителен отпуск. Секторът иска още $15 млрд. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Каквито и помощи да им отпускат, накрая пак ще се стигне до съкращения. И не само в авиокомпаниите, но и туристическия бранш. Бройката пътници, ползващи услугите на авиокомпании и бройката туристи от преди пандемията скоро няма да бъде достигната отново. Ще минат години, може би 8-10 докато предишните бройки бъдат достигнати. Много хора се страхуват да ползват не само самолет, но дори и влак и автобус. Много хора се страхуват да ползват и хотел. А много хора в скоро време няма да могат да си позволяват пътуване с цел туризъм по чисто финансови причини. Пандемията доведе до голяма икономическа криза.
Че то било лесно, а нашата държава преди 30 години фалира уж заради 10млрд дълг. За справка САЩ дължи повече от 2 трилиона само на Китай и Япония.
Абе уважаеми коментирщи, кой налага ограниченията??? Името му е Джо Байдан, както каза Тръмп-ако ме изберете ковид свършва...така че айде кой каквото си е избрал, да си го яде!!
Чикаго е на демократите и Байдън! Байдън ще им напечата 15 000 000 000 000 долара!
Социализъм в действие. Нали пазара определя кой ще върви кой не. Соца умря защото кепяха губещи предприятия за сметка на печеливши.
По "соца" кои предприятия са работили в пандемия? В момента авиобизнеса е ТОТАЛНО РАЗБИТ!!!! В този случай няма пазарна икономика, няма планова. Въпросът е на оцеляване с всички средства!!!
Като свърши тъй наречената пандемия и когато Байдън вдигне забраните ще се появят нови авио превозвачи!!! Щом старите авиокомпании са мъртви, да живеят новите!!!
Докато изчезне едрата шарка и полиомиелита, че и грипа от 68-ма, да не мислиш че всички са си стояли в къщи?!