Участник в преговорите:"Фолксваген" не е затворена страница за България

Арх. Любомир Станиславов очаква други продукти на автомобилния гигант да започнат да се произвеждат у нас

Обратно в новината

Коментари - Участник в преговорите:"Фолксваген" не е затворена страница за България | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоя май и от архитектура не разбира?

Затворена е, Затворена, забравете !

Не знам какво искат VW! Не може работната ръка хем да е квалифицирана, хем да работи като за без пари. Търсят хем супер условия за производствата си, хем ако може да е без разходи. И сигурност да има, и инфраструктура, и......Не става! Никъде го няма вече по света. Балъците свършиха.

Става в Турция.

2 факта са истина и затова говоренето по темата продължава: 1. Идат избори и услужливо бавят обявяването на решението за избор на Турция, пред стабилна и демократична обезлюдена България 2. Преговорният екип си усвоява пари и няма интерес за край на платеното нищоправене, както с години продължиха заплатите за Южен поток (а може и още да се плаща)

Щом са пратили архитект да преговаря- ясно какви ще са и резултатите

странна работа , страницата не е затворена а книгата е на лавицата ? варианта е че някой е сложил банкноти на страницата и дърпа ли дърпа

Стига с лъжите,чак такива идиоти не сме.

Когато в бегето не всички бяха ,,бизнесмени" имаше начално производство на FIAT 124,850 Berlineta и 850Cupe прекъснато защото направиха завод в Толияти ,Renault 8,10 и Bulgaralpin-прекъснато производство защото неможем да произведем достатъчно количество металорежещи машини,за изпълнение на бартера.Правят се още автобуси по лиценз,трактори и камиони с не до там добро качество поради това,че никога не сме имали традиции в машиностроенето.После опити с Rover и още някъкъв китайски автомобил.Та какъв ваген ,кви пет лева в бегето?

Ми, явно сме си такива, щом ще гласуваме за новото недоносче на ДС-тата! Не, че човекът не си го е казал - кадри липсват ... и няма как да е другояче, след като два милиона образовани се изнесоха а държавата на същите тия ДС-та не направи нищо за да ги привлече, а и продължава да нехайства! Не се научиха пребоядисаните комундета, че сме огромна икономика, в която ако разгледаме държавите като фирми, тези с най-добрите условия печелят най-добрите кадри и просперират напред. И второто, което не са разбрали - качеството винаги побеждава количеството! Хайде със здраве!

Преди няколко дни VW официално получи регистрация в Търговския регистър на Турция и купиха недвижмите имоти, където ще си правят завода, но слушайте този платен експерт, който са го изкарали да се поти предизборно.

започна да ми писва от този фолксваген.. от сериозно начало,взе да ми изглежда на ,,тука има,тука няма''...

тоя кви ги плещи. немците оня ден регистрирали фирма с капитал 160 млн. евро в турция за какво според арх.

пак някоя калинка като чула завод и пратила да преговаря друга калинка - архитект, а немците се чудели 1 година що не им пратили инженер

А, бе, педераст!!! Защо не кажеш, че тези твои други продукти ще вземат здравето на хората!!! Много добре знаеш за какво става въпрос, ГЕРБерска курво!!!

Ох, аман от адвокати на провала на ГЕРБ! Седнал да обяснява. Какво обясняваш? Той влакът отдавна замина за Истанбул! Ха сега кажи какви други продукти? Мръсни производства ли? Това може! Ха иди в Русе да видиш как се справят местните с френският завод за цилиндрови глави. Всяка седмица протести и запечатване на вентилационни отвори на завода. Същото ще е и със завода за части край Пловдив. Доколкото знам, той ще е за авиационни части. А завода за батерии за електромобилите, дето Борисов ще гради заедно с корейците? Той по-чист ли ще бъде?Пожарникарят дали е наясно, че производството на акумулатори за електромобилите, е значително по-мръсно от производството на обикновените акумулаторни батерии? Има ли кой да му каже? Монтажът е чисто производство, но той замина за Истанбул! Това ГЕРБ сте неспасяеми! Важното е да се отчете инвестиция! Ама каква ще е, няма значение! Какво става с българската природа безхаберници? Безхаберници, безхаберници, ама нали трябва да сме на власт. Отврат!

Хайде стига вече! Свърши! Колкото повече мърдаш доставяш кеф на врага!

според този архитект България затворена страница ли е за фолТВАГЕН?

Професоре нищо няма да стане ! Никой не желае да си влага парите при това Правителство и Премиер ! Корупция , Корупция има в България имаш ли приятел в ГЕРБ и Консул във Валенсия ще станеш ! Стига лъжи !

В България ша има завод на "ФОЛКС KEINE ВАГЕН"

Тая лакардия ще е като другите лакардии. Шенген, евро, Белене, печалба от тото печалба от лотарията. Бяхме на Луната отиваме на Марс.

А бе кой ще е този ненормален който от тука на татък ще си купува такава компрометирана марка. От къде сте сигурни, че еколози няма да ги заливат с блажна боя или да им пукат гумите.

изобщо нямат и намерение да ги връщат , идеята е да придобият собственоста им на безценица

Тоя ли е тъп или нас прави на такива?!

заводът който Борисов ще "гради" ще стане на куково лято или на 31 февруари - по избор!

Замазването започна...Леко, леко с баданарката. Що не дадете трибуна на някой да ви го каже в очите защо завода ще е в Турция? Що не вземете интервю от шефа на WV? Всички приказки с някакви особи "отъркали" се до проблема. При нас ще се произвежда само найлона за опаковане на колите и то ако намерят кой да им го произведе!

"Напълно възможно е "Фолксваген" да е получила предложение, което е било изключително атрактивно и мениджмънтът не е могъл да откаже, да е сменил своята стратегия"... Е, те така се прави икономика;)

и ще завършат както с ю.п. )))

Тия марка коли кой ще ги купува? Накрая ще им набутат едни еко данъци и всичко в канала.

Кремиковци?:))) Сега ми стана ясно...къде е ключа за бараката:)))

Все пак според мен избора на Турция за производство за източна европа ми се струва не много удачен. В Русия, казахстан, и другите стани се ценят и харесват бензинови нетурбо японски и корейски коли. Всичко е. Европейското се Смята за не качествено. Дизела не върви защото става много студено. Кои други страни от източна Европа ще купуват турска Шкода и пасат? Чехия, Словакия, Полша, Словения, Румъния, Унгария, Сърбия, България, Македония? Турската сглобка е по некачествена кой каквото ще да говори. Карал съм турско рено и френско - 19,клио.отначало си приличат но след 2 години нещата се влошават. Турското почва да ръждясва, тропа,скърца а френското-не. Френско клио още имам и му няма нищо. Върви супер:сменил съм части по предницата, филтри масла чистачки гуми. И толкоз.Отделно в източна Европа смятат турците за некадърни. Продажбите ще спадат само затова че са турски.

Тогава какъв е смисълът Фолксваген въобще да идва у нас,нима ще произведем нещо по-качествено от турците.

Ние нямаме официално потвърждение или решение на "Фолксваген", докато тези две неща факт, все още има шанс. Мисля ,че това е чисто предизборно изказване.След изборите ще се окаже ,че преговорите отдавна са спрели.Ще регистрират Фолксваген свое поделение в Турция,а ние още преговаряме.

Архитект да преговаря за автомобилен завод това само в България може да се случи, аман от предизборни напъни.

Те вече са го регистрирали

Този е член на Автомобилен Клъстър България с шеф .. Плевнелиев ! .. Те са участвали Активно в преговорите за Завод на Фолксваген в България... ...и се Провалиха с Гръм пред всички !!! ... Е !!! Какво да кажат едни провалени лъжци ?? Ще лъжат ,мажат и ... ...Представят Провала за успех !! 10 години се нагледахме !

Един, който обяснява, че това което става не е крайната истина още.

Все пак Плевнелиев постигна Успех със Завода на Фолксваген - ше има фабрика в България на фирмата - ще правят Долните Леви Педали за автомобилите .

Новина от бъдещето - 9019 г.: "Фолксваген" все още продължава да не е затворена страница за България...

то и галфона със зелените чорапи лобираше

не искаме завода в София...къде е източната фандъкова тангента къде са отклоненията на северната тангента къде е щжанта дъфа на околовръстното ...как ще ходят на работа още няколко хиляди нови софиянци като сега в монента всичко е задръстено...НЕ ИСКАМЕ ФОКСВАФЕН>>>

Напълно редно е ,след като стандартните автомобили на VW ще се произвеждат в Турция,България да получи екологично производство- каруци и файтони VW,климии за немски каруци,а защо не и камшици за конете!?

Любчо, мармотът отдавана зави шоколада в станиол.

Този от снимката Дебил ли е, или някой му плаща да плещи глупости??????

Сега се лъже и шикалкави , - Време да минава , да се избута до изборите !!! На кого ги разправяте тези , че още не се знаело , като всички разбраха , че VW отива в Турция !!! ГЕРБ са в ПАНИКА - Провала с VW, Полфрииман скандала , излъгаха мед. сестри , сега ще излъжат и учителите , - Провал след Провал , скандал след скандал - На кого ги разтягате , как всичко било ''прекрасно '' ??!!

Станиславов,колко сребърника ти платиха ,за да се изхождаш по въпроса?

Архитекта е убеден,че акъла ни е колкото този на колците за домати! Да гиди една чепата цепеница да те джаска по зализаната кратуна и да ти дойде акъла в простата манерка!

Ке праят топки за скоростен лост в Бг

Тоя мушморок може и да е прав. Фолксваген не е затворена страница за България. Ама България затворена страница ли е за Фолксваген?

ХАхахха, те вече подписаха с Турция, хората им дадоха терен и т.н. ама за нашите мижитурки - не било затворена страница...... ХАХАХАХАХАХАХ п.с. Работя в немска фирма - немците са УЖАСНО стиснати копелета. В цялата фирма дават пари на максимум 10-тина човека (шефчета които са), останалите са на следния принцип: стартова заплата - минимална; след 6 месеца - 700 лева.