Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г.
В последния етап на преговори сме с Турция, каза Андреас Тостман, член на управата на "Фолксваген"
Обратно в новинатаКоментари - Турските фолксвагени и шкоди се очакват на пазара през 2022 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Значи е близо до решението... ама вече очаква коли. Колко ли е трудно да го кажете.. завода ще се строи в Турция и това е. "Който има повече сухо.. он че е пръв". (от стари филми) Мислех си, че ще е близо до Долно Уйно, ама явно там няма летище, което си е пропуск.
Нямат ни доверие, слаб имидж, иначе беше добре този завод да заработи у нас и даде хляб на 4 хиляди семейства с данъците които да постъпят в държавната хазна и не само. Иначе Бойко добре ги плямпа в интервютата за успехите на ГЕРБ, а инвестициите къде са в България, особено в провинцията хората нямат къде да работят и цели райони се обезлюдяват.
Голям праз. В България досега идваха Роувър, Пежо, Гейт уол ... Затова Боце остави Фолксвагените на комшиите. Тъй ами!
Единствено аналогична инвестиция от Южна Корея може да закрепи имиджа на Борисов, ако не успее ще стане за посмешище, защото бързаше да се хвали и пъчи с инвестицията на Фолксваген.
"се очаква да работят около 4000 души" В България, отдавна няма фирма с такова количество персонал. А Бойко, се бие по гърдите и се хвали на ляво и дясно, като резне лентичката на някой цех с 200 души персонал, от които 120 администрация. И после защо заплатите в България са ниски!
Ами хората, които работят в индустрията знаят от около 2-3 месеца, че завода ще е в Турция. Иначе тези циркове и новини са само за пред народа...
то и Москвич, Чавдар, LIAZ-Мадара имаше, ама някога. В една друга, мощна, икономически развита държава България със световно развита лека и тежка промишленост, металургия, машиностроене, развито селско стопанство, образование на и над световно ниво, здравеопазване, земя от 111 хил. кв.км. , която се използваше, обработваше за благото и просперитета на гражданите на тази отдавна загубена България …
Не сте прав, може да няма фирми с 4к човека, но аз знам около 10 завода, които са с 1000+ работници.
Вместо от Източна Европа да произвеждат и изнасят за Турция те правят обратното.... И тез ще ни водят в ЕС и били лидер... сбъркана работа е това...
Ами то наш Винету пак удари кьоравото -като им плесне сега едни големи тол такси, що пара ще влезе от транзита на народните коли към Европата! Не ти трябва нито Южен, нито Северен поток, а още 2-3 немски завода у турско! ББ затуй строи магистрали и въвежда бариери! Хак да им е на турците заводът!
Как го подпряха бате немците- баш пред избори... с такива приятели не ти трябват врагове.
За мен това решение на WV е направо смайващо. При толкова висококвалифицирана работна ръка в София, примерно, те да отидат в Турция. И място за завод имаше, и милион и кууар специалисти с висока експертиза и широка такава. Ама това е - глупави германци.
111 много си ограничен да сравняваш производство в българия с някакви мижави тол такси от превоз на товари.
Тиквуня много се пънеше и пак осра готовата работа. То на 'интелекта' от банкя това му е цялото управление, да съсипва готови работи и да обикаля като турист идиот по целия свят за наша сметка. ГЕРБ = Мафия = 3'та национална катастрофа! То поне да беше умна мафия, а то най-тъпата, наглата неуката, крадлива и продажна алчна сган.
Матрялът у нас издиша. И в у Турция не е по-добре, като се види как ги озурпираха, но явно не е толкова зле като у нас.
Най-доброто управление е на ГЕРБ след окупацията на СССР. А за цяла европа да се класираш втори на състезанието за фолксваген е за уважение.
Баа ти Меркел нали уж ти беше приятелка тиквуний банкянски?? Борисоввв тъп и нагъл си баце, с тоз си бил приятел с оня, а никой не те бръсне за слива - дори у банкя вече си едно дебело самоходно кюфте!
Искали на Бойко списък с поне 10 качествени работници готови за завода и не е успял да го направи..
що да сме зле? цяла европа се бореше за този завод. Класирахме се на второ място - ич не е зле!
бегай се прегледай бре .. т.е. няма нужда слагам ти диагнозата - дебил ( от ония 80% )
* VW вече няма нищо общо с Германия. Имат някъв прозрачен завод там, като за мостра, да могат да си продават по скъпо колите Ама да, изгубихме инвестицията ...
Електората ако има малко ъкъл в главата сега ще бойкотира и няма да купува Народното возило - VW. Но едва ли можем да спретнем такава новина. :((
В Б-я няма кой да работи. Ние сме само за акъл да даваме и да се дърляме по форумите.
Вместо да се чудиш, вземи размърдай малко сивото вещество.Имаме евтина работна ръка, ниски данъци, членове сме на Европейският съюз и въпреки това избират Турция. Защо така? Само не ми пробутвай глупавите обяснения, че турската държава участвала с финансови инжекции, а у нас това било невъзможно, защото европейските правила не го разрешавали. Това са обясненията на управляващите. С тях се оправдава некадърността. Не дойдоха у нас, защото сме световни шампиони по корупция!
Всички които се пробваха избягаха от Б-я. Корупция е главната причина. Друга е администрацията, която по много причини бави вземане на решения а за бизнеса времето е пари. не може нормално все още да се прави бизнес в Б-я. Вярно че WV щяха да са галеното дете и въпреки всичко не пожелаха да са в Б-я. И уж ЕС и незнам какви брудершафти се клехме и пак нищо.
Преди години обаче! Вече минаха много години и Турция е на светлинни години пред нас. Преди не беше така! Вижте само какви оръжия купуват и в какви количества. Това е показател за състоянието на икономиката.
не, бе сериозно. кога е имало повече инвестиции - при Луканов, Виденов, Костов,Станишев, Царя? Кога?
Не бих казал че са на светлинни години пред нас. Просто работят без да мрънкат. Тук като започнат едни профсъюзи, не ти е работа. И не е да платиш на един или двама
да, съветските окупатори ни пълнеха главите с цифри за благополучието....иначе мизерията си беше тотална. то нямахме пазари извун СИВ ти за просперитет говориш